AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #21 Del Skrevet 15. november 2023 Og, bare for å legge til mer om zumba. Det finnes et eget zumba-cruise som går fra Florida til Mexico. Altså 🤩 Det pleier også å være ulike artister ombord og bli en god fest. Det er drømmen en dag helt klart! Ellers er det Fitnessresan til Rhodos i mai og diverse andre turer til Kypros og Tyrkia +++ masse dansefestivaler. I Oslo er det forresten salsa ved Salt hver søndag, ute der. Bare å møte opp og danse! Sats og Rhythm Dance studio har de beste dansetimene forresten. Hilsen zumba-nerd og danse-entusiast Anonymkode: 92a6f...b60 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #22 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): HÆ?! Det du sier nå er som å banne i kjerka. Reggaeton er jo best! Får du ikke lyst å danse når du hører på Daddy Yankee og sånn? Han er jo verdens beste artist. Og har noen FETE zumba-låter. Cuando yo la viiiii 🎶 Anonymkode: 92a6f...b60 Jeg liker å danse, men til god musikk som gjør meg glad. Latin-musikk er ikke fint etter min mening. Like skrikende i ørene som country og danseband. Jeg måtte søke opp hva Daddy Yankee var og fy søren så jævlig. Slik musikk gjør meg pottesur og suuuger energi ut av meg. Og jeg har dessverre hørt mye forskjellige latin-musikk. Liker det ikke. Jeg har vært i flere latin-amerikanske land (5 forskjellige, og flere av dem flere ganger). Tango-kurs i Buenos Aires var fornøyelig da. Anonymkode: 0813f...598 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #23 Del Skrevet 15. november 2023 Er Zumbatime på mitt senter, der er det mange som elsker dans og vi er gjerne 40 på dansetimene. Vi har 3 andre ulike dansetimer i tillegg til den. For min del er ikke Zumba trening, men de andre dansetimene er det, men det har med instruktøren å gjøre. Har vært med på andre Zumbatimer hvor jeg var mer ferdig etterpå. Må ha store nok bevegelser, høyt nok tempo, nok variasjon og høy puls. Og instruktørene som liker høy puls er gull. 🤩 Anonymkode: ff9e6...da3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #24 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og, bare for å legge til mer om zumba. Det finnes et eget zumba-cruise som går fra Florida til Mexico. Altså 🤩 Det pleier også å være ulike artister ombord og bli en god fest. Det er drømmen en dag helt klart! Ellers er det Fitnessresan til Rhodos i mai og diverse andre turer til Kypros og Tyrkia +++ masse dansefestivaler. I Oslo er det forresten salsa ved Salt hver søndag, ute der. Bare å møte opp og danse! Sats og Rhythm Dance studio har de beste dansetimene forresten. Hilsen zumba-nerd og danse-entusiast Anonymkode: 92a6f...b60 Du... Ikke alle danse-entusiaster liker zumba. Jeg elsker å danse, men hater zumba. Da er step bedre. Anonymkode: 432cd...a8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #25 Del Skrevet 16. november 2023 Er fremdeles zumbatimer på senteret hos oss. Elsker de timene! Anonymkode: 6facf...a48 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #26 Del Skrevet 16. november 2023 Det arrangeres fortsatt én ukentlig zumba-time på mitt senter, men ærlig talt, det er jo ikke trening 😂 Anonymkode: 18472...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #27 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): kunne ønske det var zumba her og! Anonymkode: fa5ae...b79 Det kan du jo ønske. Anonymkode: e8448...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #28 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan du jo ønske. Anonymkode: e8448...135 kanskje det hjelper. ❤️ Anonymkode: fa5ae...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #29 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du... Ikke alle danse-entusiaster liker zumba. Jeg elsker å danse, men hater zumba. Da er step bedre. Anonymkode: 432cd...a8d Det vet jeg, men du danser neppe reggaeton, bachata og salsa Som vi gjør på de zumbatimene jeg går på. Hvis du danser swing eller noe sånt så er ikke zumba rette timen nei. Det har også mye å si hva slags instruktør man har, min favoritt-instruktør er utdannet danser. Anonymkode: 92a6f...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #30 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det arrangeres fortsatt én ukentlig zumba-time på mitt senter, men ærlig talt, det er jo ikke trening 😂 Anonymkode: 18472...f60 Så rart at jeg blir klissvåt av svette etter hver zumbatime da OG støl i lår/rumpe. Gjelder å gå på riktig zumbatime vet du. Anonymkode: 92a6f...b60 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #31 Del Skrevet 16. november 2023 Anonymkode: 92a6f...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #32 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 92a6f...b60 Min favoritt-zumbasang i hele verden ❤️❤️❤️ Anonymkode: 92a6f...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 17. november 2023 #33 Del Skrevet 17. november 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Det arrangeres fortsatt én ukentlig zumba-time på mitt senter, men ærlig talt, det er jo ikke trening 😂 Anonymkode: 18472...f60 Hvorfor er det ikke trening? Gjort riktig får det opp pulsen betraktelig og kan forbedre kondisjonen. Jeg trener ikke zumba men erstatter av og til løpeintervallene mine med danseøkter, har vel så god effekt på pulsen det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #34 Del Skrevet 17. november 2023 robert_44 skrev (På 15.11.2023 den 22.38): Jeg er vel redd dette var en "Gay-Sport" ?? Gay? Men det var nesten bare kvinner der.. de syntes da ikke noe er gay. Rar tanke. Anonymkode: 68baa...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 17. november 2023 #35 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 22.46): Haha, jeg er en av dem 🥰 🦖 Anonymkode: ef17d...f32 Jeg også 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. november 2023 #36 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 22.52): Zumba er da i aller høyeste grad en stor greie, hvertfall her i Oslo Jeg danser hver uke jeg, er også med på zumba treningsleire + workshops rundt om i verden. Følger dere ikke med? Sjekk Zumba Fitness på Insta for mer inspirasjon. Jeg ELSKER reggaeton og bachata ❤️ Det er også grupper på Facebook der det dukker opp ulike events rundt om i Norge og verden, som man kan melde seg på. Skal være en i Kongsberg til våren blant annet. Her er fra workshopen i Danmark i helgen, jeg ELSKER den sangen og choreoen er fantastisk! Skal på denne workshopen her neste år helt klart. Anonymkode: 92a6f...b60 Sikkert dumt spørsmål, men de bak i hallen der, og da også på Zumbatimer, hvordan lærer de sangene? Har gått på aerobic så vidt i min tid og der gikk en igjennom bevegelsene på de letteste partiene, gjør en det på Zumbatimer også, eller «tar’en det etterhvert»? Skjønner det nok kommer an på både instruktør og hvilket nivå timen er. Dette er ikke noe for meg, men lurer veldig her, og det virker som du har funnet en treningsform du elsker, og oser av entusiasme 🥰 Det er kjempeviktig å finne en trening en elsker 🥰💪🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2023 #37 Del Skrevet 17. november 2023 Var mye på zumba før, gjorde underverker for stive hofter og rygg ihvertfall! Savner zumba og gleden det gav meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #38 Del Skrevet 20. november 2023 Det var jo bare fjas og kunne knapt kalles "trening". Var på én zumba-time, totalt bortkastet tid. Anonymkode: 07ca2...3b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #39 Del Skrevet 21. november 2023 Daisy-love skrev (På 17.11.2023 den 20.39): Sikkert dumt spørsmål, men de bak i hallen der, og da også på Zumbatimer, hvordan lærer de sangene? Har gått på aerobic så vidt i min tid og der gikk en igjennom bevegelsene på de letteste partiene, gjør en det på Zumbatimer også, eller «tar’en det etterhvert»? Skjønner det nok kommer an på både instruktør og hvilket nivå timen er. Dette er ikke noe for meg, men lurer veldig her, og det virker som du har funnet en treningsform du elsker, og oser av entusiasme 🥰 Det er kjempeviktig å finne en trening en elsker 🥰💪🏻 Hvis det er en time der de har samme koreografi på hver time, så går ikke instruktøren gjennom trinnene, da er det bare learning by doing Men hvis det er en litt nyere koreografi så tar de ofte en gjennomgang. Spesielt urban kizomba syns jeg kan være litt vanskelig. En del legges ut på youtube også, så da kan man øve hjemme. Det tar tid, men er veldig gøy når man lærer seg en koreografi! Jeg ser ofte at folk bare går fra zumbatimen jeg pleier dra på, fordi det er faktisk ganske vanskelig om man er ny. Men man lærer seg etter hvert. Ja jeg er en skikkelig nerd og icvrig på denne dansinga, men det er så gøy! Kjenner det i lår og rumpe for det er såpass hardt. Men skjønner veldig godt det ikke passer for alle ❤️ Anonymkode: 92a6f...b60 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #40 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (På 20.11.2023 den 13.59): Det var jo bare fjas og kunne knapt kalles "trening". Var på én zumba-time, totalt bortkastet tid. Anonymkode: 07ca2...3b7 Da var du sikkert på timen til Laila. Det kan ikke kalles zumba en gang, den er helt håpløs. Men den timen jeg går på blir du svett av, hvis du gjør det ordentlig Anonymkode: 92a6f...b60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå