AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #21 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva var det jeg hørte nå??? Er det en variant av The Fox (What Does the Fox Say?)? Anonymkode: 9c64d...06c Nei, er en tysk barneregle. Det jævligste jeg har hørt. Og sett. Anonymkode: 63b59...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #22 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg kan ikke noe for det men jeg blir så flau når jeg ser på sånne halvgamle, halvkjente avdanka vokalister som spille luftgitar eller står og digger musikken ved siden av gitaristen i bandet. Jeg synes det er så flaut og jeg ser kun vokalister over 40-50 år som gjør det. Er det fordi de ikke vet hva de skal gjøre på scenen når det er partier med sologitar? Noen andre som legger merke til dette? Anonymkode: dd70f...216 Det er vel bare fordi de koser seg og har det gøy på scena. Og så tar de ikke seg selv høytidelig. Har aldri reagert negativt på noe slikt. Anonymkode: f14c6...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 15. november 2023 #23 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg kan ikke noe for det men jeg blir så flau når jeg ser på sånne halvgamle, halvkjente avdanka vokalister som spille luftgitar eller står og digger musikken ved siden av gitaristen i bandet. Jeg synes det er så flaut og jeg ser kun vokalister over 40-50 år som gjør det. Er det fordi de ikke vet hva de skal gjøre på scenen når det er partier med sologitar? Noen andre som legger merke til dette? Anonymkode: dd70f...216 En vokalist burde hatt et triangel å holde på med i partiene uten vokal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #24 Del Skrevet 15. november 2023 2 minutter siden, visp said: En vokalist burde hatt et triangel å holde på med i partiene uten vokal Eller bongotrommer. Anonymkode: 9c64d...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 15. november 2023 #25 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller bongotrommer. Anonymkode: 9c64d...06c Ja, det er godt å kunne gjøre nytte for seg:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #26 Del Skrevet 15. november 2023 Enig! De står gjerne rygg mot rygg også mens de spiller hver sin gitar - en ordentlig og en av luft 🤢 Anonymkode: 690fe...10d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #27 Del Skrevet 16. november 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan ikke noe for det men jeg blir så flau når jeg ser på sånne halvgamle, halvkjente avdanka vokalister som spille luftgitar eller står og digger musikken ved siden av gitaristen i bandet. Jeg synes det er så flaut og jeg ser kun vokalister over 40-50 år som gjør det. Er det fordi de ikke vet hva de skal gjøre på scenen når det er partier med sologitar? Noen andre som legger merke til dette? Anonymkode: dd70f...216 Du høres ut som om du er morsom å ha på fest. Anonymkode: ea0cb...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 16. november 2023 #28 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du høres ut som om du er morsom å ha på fest. Anonymkode: ea0cb...047 Er det mye luftgitarspilling på festene dine? Da er det i det minste store muligheter for å høre noe decent musikk, så det er jo én positiv ting iallfall 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #29 Del Skrevet 16. november 2023 2 minutter siden, ElectricScum said: Er det mye luftgitarspilling på festene dine? Da er det i det minste store muligheter for å høre noe decent musikk, så det er jo én positiv ting iallfall 😎 Åff kårs Anonymkode: ea0cb...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå