AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Del Skrevet 14. november 2023 Ja, hvordan kan man vite om en melding på Messenger har havnet i meldingsforespørsel til mottaker eller at personen faktisk har mottatt den i sin chatliste? Tidligere på Messenger var det en blå sirkel, men nå er det tydeligvis fjernet? Nå står det bare «Sendt for 2 timer siden». Vi er ikke venner på Facebook, men har felles venner. På hjelpesenteret står det bare om ikoene som jeg nevnte. https://m.facebook.com/help/messenger-app/926389207386625?locale2=nb_NO Jeg har Iphone 12, om det er relevant. Anonymkode: de139...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Del Skrevet 16. november 2023 Det kan du ikke vite så lenge den står som bare sendt. Anonymkode: a2ac0...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 16. november 2023 #3 Del Skrevet 16. november 2023 Hvis du har sendt den så er den mottatt av den du sendte den til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 16. november 2023 #4 Del Skrevet 16. november 2023 Fountaine skrev (3 minutter siden): Hvis du har sendt den så er den mottatt av den du sendte den til. Det er ikke sikkert...ved en tilfeldighet oppdaget jeg meldinger som var sendt til meg for 1 år siden..de lå under meldingsforespørsler,men det er ikke åpenbart å se i min chatliste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Del Skrevet 16. november 2023 Anita666 skrev (2 minutter siden): Det er ikke sikkert...ved en tilfeldighet oppdaget jeg meldinger som var sendt til meg for 1 år siden..de lå under meldingsforespørsler,men det er ikke åpenbart å se i min chatliste Det skal fortsett kom opp varsel om en forespørsel. Alle meldinger fra ukjente havner der i dag. Anonymkode: e26e6...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 16. november 2023 #6 Del Skrevet 16. november 2023 Sendte en melding til en nær barndomsvenninne fordi det ikke gikk an å legge henne til som venn..Det er veldig lenge siden,og det står kun "sendt"på den,ikke"sett" når når jeg ser etter.På alle andre meldinger jeg sender til venner etc,kommer det opp et profilbilde av dem nederst som indikerer at den er sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #7 Del Skrevet 16. november 2023 TS her Takk for svar! Personen har fortsatt ikke svart, så enten har personen sett den ellers så har den havnet i spamfilteret. Anonymkode: de139...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #8 Del Skrevet 16. november 2023 Anita666 skrev (10 timer siden): Sendte en melding til en nær barndomsvenninne fordi det ikke gikk an å legge henne til som venn..Det er veldig lenge siden,og det står kun "sendt"på den,ikke"sett" når når jeg ser etter.På alle andre meldinger jeg sender til venner etc,kommer det opp et profilbilde av dem nederst som indikerer at den er sett... Okei, nå tror jeg at jeg har funnet svar på hva som kan være greia. Hvis ikke personen har ignorert meldingen din, eller ikke sjekket meldingsforespørsler. Jeg fikk et familiemedlem til å hjelpe meg. Vi er ikke venner på facebook, men på snapchat. Så jeg sendte han en melding i messenger appen, og han mottok den i meldingsforespørsel (men han har slått på at folk kan sende han meldingsforespørsler). Hvis personen har slått av at folk kan sende meldingsforespørsel, så har man likevel mulighet til å skrive til personen. Men personen vil ikke motta meldingsforespørselen i det hele tatt. Meldingen er likevel sendt. Når jeg trykker på «Vis som» på min egen Facebook profil på mobil, altså hvordan min profil ser ut offentlig - så har folk fortsatt mulighet til å trykke på Melding. Men jeg mottar den ikke i meldingsforespørsler, fordi jeg har slått av det i Messenger. For min del så tror ikke jeg at personen har ignorert meldingen min, basert på hvordan personen har oppført seg i virkeligheten. Det er i hvertfall min teori. TS Anonymkode: de139...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 18. november 2023 #9 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 23.46): Okei, nå tror jeg at jeg har funnet svar på hva som kan være greia. Hvis ikke personen har ignorert meldingen din, eller ikke sjekket meldingsforespørsler. Jeg fikk et familiemedlem til å hjelpe meg. Vi er ikke venner på facebook, men på snapchat. Så jeg sendte han en melding i messenger appen, og han mottok den i meldingsforespørsel (men han har slått på at folk kan sende han meldingsforespørsler). Hvis personen har slått av at folk kan sende meldingsforespørsel, så har man likevel mulighet til å skrive til personen. Men personen vil ikke motta meldingsforespørselen i det hele tatt. Meldingen er likevel sendt. Når jeg trykker på «Vis som» på min egen Facebook profil på mobil, altså hvordan min profil ser ut offentlig - så har folk fortsatt mulighet til å trykke på Melding. Men jeg mottar den ikke i meldingsforespørsler, fordi jeg har slått av det i Messenger. For min del så tror ikke jeg at personen har ignorert meldingen min, basert på hvordan personen har oppført seg i virkeligheten. Det er i hvertfall min teori. TS Anonymkode: de139...2fa Tusen takk! Jo,dette kan være en teori 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #10 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg får ikke varsel når folk jeg ikke er venn med på fb sender meg melding i messenger, går jeg inn på messenger appen står det heller ingen prikk ved meldingsforespørsel. Jeg må fysisk gå inn i meldingsforespørsler for å se om det har kommet noe der. Så det kan være at personen du har sendt melding til ikke har på varsler. Anonymkode: 79540...746 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #11 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg får ikke varsel når folk jeg ikke er venn med på fb sender meg melding i messenger, går jeg inn på messenger appen står det heller ingen prikk ved meldingsforespørsel. Jeg må fysisk gå inn i meldingsforespørsler for å se om det har kommet noe der. Så det kan være at personen du har sendt melding til ikke har på varsler. Anonymkode: 79540...746 Samme her, må lete etter nye meldinger der og noen ganger er de i spam Anonymkode: b7f45...894 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #12 Del Skrevet 19. november 2023 Egrntlig er messenger på denne måten en elendig måte å ta kontakt med nye folk på, er man ikke venner fra før av eller noen har messenger uten Facebook så må de aktivt sjekke meldingforespørsel og spam filter, det er ikke som sms som hopper opp i innboksen Anonymkode: b7f45...894 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå