Maskinfører Skrevet 15. november 2023 #21 Skrevet 15. november 2023 Leo skrev (3 minutter siden): Hvis du holder til i Østlandsområdet kan jeg anbefale de jakthundutstillingene på Båstad (Indre Østfold) og Norsk Skogmuseum (Elverum) på sensommeren. Da kan du se på hunder, merke deg oppdrettere og prate med folk. Litt "uhøytidelig" i forhold til NKK-utstillingene og folk stiller gjerne i friluftsklær fremfor dress/drakt. Holder til mellom Horten og Tønsberg 😀 Yepp Båstad vet jeg hvor er (Oppvokst i Sarpsborg) Elverum har jeg også vært på museet du nevner men ikke på utstilling 😀 får ta meg en tur dit da neste år takk for tips med ny Clutch og Registerreim på Sølvreven så da går det straka vegen friluftsklær er praktisk på sånne utstillinger fremfor Vikingkostymer 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #22 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 22.08): Men det er alltid mange flere som stiller ut på Østlandet. De fra Sørlandet og Midt-Norge og Vestlandet kjører til Østlandet. Så er mye mindre sannsynlighet å få stor Cert her enn andre steder i Norge. Har fulgt med på program i mange år over antall påmeldte. Anonymkode: 847de...59f Du kan jo reise til andre steder også da Anonymkode: c09a3...481
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå