AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #61 Del Skrevet 16. november 2023 23 hours ago, Molly 4.5 år said: Vil livet bli bedre for meg fikk strenght kortet Du må holde ut litt til, men på sikt blir det bedre. du er veldig sterk så ikke gi opp. Stol på deg selv til å være i stand til å håndtere alt. Du skrev deg opp på de utfordringene du opplever nå før du kom til dette livet. Det var for å lære noe, men det blir bedre og livet vil å en dag for deg stråle. Bare ikke gi opp Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 16. november 2023 #62 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): fikk strenght kortet Du må holde ut litt til, men på sikt blir det bedre. du er veldig sterk så ikke gi opp. Stol på deg selv til å være i stand til å håndtere alt. Du skrev deg opp på de utfordringene du opplever nå før du kom til dette livet. Det var for å lære noe, men det blir bedre og livet vil å en dag for deg stråle. Bare ikke gi opp Anonymkode: 6c925...7f8 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #63 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): fikk kortet the moon det er to valg. kan se ut som noe frykt til det å flytte med tanke på om det ikke blir bra? lytt til intuisjonen og tenk nøye etter valget. jeg ser ikke noe om bra eller vanskelig, men kanskje om gir slipp på frykten ting vil gå lettere og valget står mer klart? Anonymkode: 6c925...7f8 Wow- tusen takk! Her traff du virkelig spikeren på hodet 😃 Angsten for å velge feil overskygger alt! skal prøve å lytte mere innover 🙏 Takk 😃❤️ Anonymkode: 16707...c2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 18. november 2023 #64 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg står foran to valg. Fortsette med den medisinen jeg går på som jeg ikke synes virker godt nok men kan virke bedre hvis jeg gir de mere tid. Det veit jeg ikke om den vil gjøre. Eller begynne på en ny medisin som jeg har fått og håpe at den vil fungere bedre. Har ingen anelse på hva jeg skal gjøre . Kan du se noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #65 Del Skrevet 18. november 2023 Molly 4.5 år skrev (3 timer siden): Jeg står foran to valg. Fortsette med den medisinen jeg går på som jeg ikke synes virker godt nok men kan virke bedre hvis jeg gir de mere tid. Det veit jeg ikke om den vil gjøre. Eller begynne på en ny medisin som jeg har fått og håpe at den vil fungere bedre. Har ingen anelse på hva jeg skal gjøre . Kan du se noe Meiner du ETT valg? Med to valgmuligheter? Anonymkode: 0babe...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 19. november 2023 #66 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Meiner du ETT valg? Med to valgmuligheter? Anonymkode: 0babe...b67 Ja. Valget er å fortsette på den slaget jeg går på nå som jeg ikke synes virker godt nok. Eller prøve den nye slaget som kan hende hjelper meg bedre. Har ikke turt å prøve det nye slaget. Det har liggi her i 3 uker nå. Livredd for at det ikke skal virke det heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjaf Skrevet 19. november 2023 #67 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 13.59): Får kortet the chariot. Føler det er et ja. Er to typiske enhjørninger som står mot hverandre rundt stjerner som kan symbolisere suksess. Det er sikkert litt vanskelig nå eller du har en utfordring, men på sikt vil du seire ut av det du står oppi nå. Anonymkode: 6c925...7f8 Takk for håp💫👌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #68 Del Skrevet 1. desember 2023 Hvordan blir det med jobb hos meg og hvilke tiltak kan jeg gjøre for å bli bedre psykisk? Anonymkode: cf0e8...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #69 Del Skrevet 1. desember 2023 Blir det noe med han jeg har i tankene mine?🌸 har likt han en god stund. Anonymkode: 573e6...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #70 Del Skrevet 5. desember 2023 Lawyam skrev (På 15.11.2023 den 13.06): Unnskyld at jeg bryter inn, men Emperor har kontroll altså, så ville heller sagt ja enn nei. Når det er sagt er det ulovlig å spå i helseanliggender og når en mor spør om hvordan det går med et barn og operasjoner så tenker vi oss om, sier det 'vil vi ikke se på' og tar heller ikke sjansen å skremme noen. Kortet forteller ikke noe om det skulle være flere operasjoner eller noe og jeg håper at barnets mor heller snakker med legen om dette. Takk for at du også så på svaret! Jeg er enig i at man kanskje egentlig ikke bør spå i helse dersom det kan føre til skremsel. Jeg har utdanning innenfor helse, og tar nå en videreutdanning enda mer spesifisert innen helse, og har selvfølgelig snakket mye med lege om det som skal skje. Tenker "the emperor" kanskje kan være myntet på meg, at jeg føler jeg har kontroll, også om noe går galt? Det er forresten en operasjon som er 50/50 på om funker første gang, eller om det må en reoperasjon til, så både "ja" og "Kanskje det trengs to" høres sannsynlige ut. Takk til både deg og suppehjerne! Anonymkode: 0b1d0...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 5. desember 2023 #71 Del Skrevet 5. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Takk for at du også så på svaret! Jeg er enig i at man kanskje egentlig ikke bør spå i helse dersom det kan føre til skremsel. Jeg har utdanning innenfor helse, og tar nå en videreutdanning enda mer spesifisert innen helse, og har selvfølgelig snakket mye med lege om det som skal skje. Tenker "the emperor" kanskje kan være myntet på meg, at jeg føler jeg har kontroll, også om noe går galt? Det er forresten en operasjon som er 50/50 på om funker første gang, eller om det må en reoperasjon til, så både "ja" og "Kanskje det trengs to" høres sannsynlige ut. Takk til både deg og suppehjerne! Anonymkode: 0b1d0...932 Hvis det er myntet på at du har kontroll vil det mer handle om at du ønsker å få vite/ha kontroll på situasjonen. Ditt håp om at dette skal være under kontroll.Husk at tarot aldri forteller om fremtiden, det forteller om de innerste tanker, følelser og håp, drømmer en person har. Det går srlvfølgelig an å legge på fremtiden, men det må tas med en stor klype salt da det kun vil bety et mulig utfall og det er avhengig av mange faktorer som ikke vil komme frem uten at man legger flere kort som viser hvilke faktorer som må oppfylles og selv da vil det ikke kunne anses som sikkert. Du spurte uansett ikke om det og da må du ikke forvente at det er det kortet svarer heller. Det svarer direkte på spørsmålet som ble spurt og ikke på hva som ikke ble spurt om. Når vi ser via tarot er det øyeblikksbildet vi ser og om det ikke er altfor mye feil med det kan en tenke seg til det mest sannsynlige basert på det og hvem du/den/de vi ser på er og reagerer på noe og for å lede noen da på rett spor kan vi anbefale noe vedkommende kan gjøre for å lykkes. Hvis det da er lest riktig og vedkommende handler ut fra informasjonen som ligger på bordet vil man kunne med ganske stor sikkerhet kunne forutse utfall, men om ikke vil høre vil det være mindre sjanse eller kunne ta lenger tid å løse 'problemet'. Jeg håper du ikke tar det altfor alvorlig når du får etkorts svar på noe uansett siden det ikke er slik en spår. Så enkelt er det nok ikke å lære seg å spå. Egentlig; i enhver situasjon ligger det ikke bare en faktor (altså ett kort). Kortene har jo 78 og det er først når alle er lagt ut at vi får full oversikt over bildet. Med bare 1 vil det mangle 78 faktorer (og alle er ikke like betydningsfulle, men vi leser jo av helhetsbildet hva som ikke betyr så mye eller noe av dem, altså hvordan kortene er fordelt). Desto ferre kort jo dårlige oversikt, fordi det må også tas i betraktning da at det mangler potensielle opplysninger som kunne vært viktige å få med og derfor vil lesingen egentlig bare bestå i å lese et tilfeldig kort og få det til å passe til spørsmålet slik at noen helt uten forståelse for kort tror at de har blitt spådd og sett fordi det høres riktig ut. Endret 5. desember 2023 av Lawyam 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #72 Del Skrevet 5. desember 2023 Her ts😊 Er du fortsatt aktiv her? Jeg lurer på om du kan legge kort på kjærlighet til meg? ❤️ Anonymkode: a6d46...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå