Mumble Skrevet 14. november 2023 #1 Del Skrevet 14. november 2023 Skal ha oppkjøring i Arendal om en stund, er det noen som vet om hvilke oppkjøringsruter de har? Og hva med sensorene, er de greie å forholde seg til? Grugleder meg 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumble Skrevet 14. november 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 14. november 2023 Ingen med noe å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #3 Del Skrevet 14. november 2023 Mange er vel innom den veisnutten som har 80 km fra Langsæ til Harebakken. Jeg tror jeg måtte kjøre til Grimstad sentrum 🤷🏼♀️ mange tar seg en runde i sentrum og sjekke at du kan vikeplikten der. En venninne måtte lukeparkere i Nesbakken. Hun strøk selvfølgelig. Dette er lenge siden Anonymkode: e09b9...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #4 Del Skrevet 14. november 2023 Sensorene er ok. Vi har selvsagt en som blir kalt strykejernet (som alle steder) men han har ikke mer strykprosent enn andre. Faktisk en hyggelig fyr 😅 Husker ikke rutene, men alle rutene inneholder E18, boligfelt (gjerne rundt en skole), længsekrysset og byen. Anonymkode: dd80f...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Del Skrevet 23. november 2023 Jeg kjørte ned på myrene, parkerte på stoa, E18 til avkjøringa ved Nedenes, kjørte mot Fevik og på noen småveier rundt Engene, så mot Hisøya, inn til Kolbjørnsvik og noe mer jeg ikke husker Anonymkode: fc8e6...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå