AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Del Skrevet 14. november 2023 Noen som vet om det er mulig å betale for å få en plass i en realityserie og eventuelt hvor mye sånt koster? Anonymkode: d17d7...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #2 Del Skrevet 14. november 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Noen som vet om det er mulig å betale for å få en plass i en realityserie og eventuelt hvor mye sånt koster? Anonymkode: d17d7...d7d Jobbet indirekte med casting for et produksjonsselskap og det var ikke en situasjon som noengang ble nevnt. Kunne jo i og for seg vært interessant å laget et reality konsept kun bestående av folk som er så desperate etter å være på TV at de betaler. Anonymkode: 1c986...0bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #3 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jobbet indirekte med casting for et produksjonsselskap og det var ikke en situasjon som noengang ble nevnt. Kunne jo i og for seg vært interessant å laget et reality konsept kun bestående av folk som er så desperate etter å være på TV at de betaler. Anonymkode: 1c986...0bc Det motsatte av å bli headhunted 😅 Anonymkode: d17d7...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #4 Del Skrevet 14. november 2023 Snakker om å snu ting på hodet, selv skulle jeg hatt rimelig godt betalt for å stille opp i sånt piss Anonymkode: b8460...1a6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #5 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snakker om å snu ting på hodet, selv skulle jeg hatt rimelig godt betalt for å stille opp i sånt piss Anonymkode: b8460...1a6 Ikke all reality er piss, er ikke paradise eller love island jeg tenker på Anonymkode: d17d7...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #6 Del Skrevet 14. november 2023 Screen-value er det du kjøper deg inn med. Flink til å by på deg selv og har dårlig selvinnsikt er en god start. Anonymkode: 8682e...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #7 Del Skrevet 14. november 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke all reality er piss, er ikke paradise eller love island jeg tenker på Anonymkode: d17d7...d7d Hva tenker du på? Anonymkode: b8460...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #8 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tenker du på? Anonymkode: b8460...1a6 Farmen. Anonymkode: d17d7...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #9 Del Skrevet 14. november 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Farmen. Anonymkode: d17d7...d7d Vil si det er i samme kategori som de andre du lista opp, nå de siste årene. Anonymkode: b8460...1a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #10 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil si det er i samme kategori som de andre du lista opp, nå de siste årene. Anonymkode: b8460...1a6 Ingen andre programmer frister meg, utenom Robinson men det er visst blitt lagt død for tredje gang. Anonymkode: d17d7...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #11 Del Skrevet 14. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Ingen andre programmer frister meg, utenom Robinson men det er visst blitt lagt død for tredje gang. Anonymkode: d17d7...d7d Selv nå, når du får låne en bil i et år, og gavekort på en trettiendedels hytte? Og det er om du vinner Anonymkode: b8460...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høna79 Skrevet 14. november 2023 #12 Del Skrevet 14. november 2023 Tja, du kan jo gå økonomisk amok i et par år og gjennom det, «kjøpe deg plass» i Luksusfellen om et par år. Sannsynligvis. Kjipt hvis serien ikke lages mer, og uansett økonomisk sabla kjipt etterpå 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #13 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Selv nå, når du får låne en bil i et år, og gavekort på en trettiendedels hytte? Og det er om du vinner Anonymkode: b8460...1a6 Er opplevelsen jeg vil ha. Anonymkode: d17d7...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #14 Del Skrevet 14. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Er opplevelsen jeg vil ha. Anonymkode: d17d7...d7d Har du sett årets farmen? Det ser jo totalt jævlig ut å være der 😭 Så ufyselig stemning at jeg gidder ikke se på, engang. Ikke meningen å ødelegge drømmene dine, jeg bare forstår ikke. Anonymkode: b8460...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #15 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du sett årets farmen? Det ser jo totalt jævlig ut å være der 😭 Så ufyselig stemning at jeg gidder ikke se på, engang. Ikke meningen å ødelegge drømmene dine, jeg bare forstår ikke. Anonymkode: b8460...1a6 Nei i år så er jeg svært fornøyd med å ikke ha kommet med:P med den diktatur stemningen der. Men er sjeldent jeg har sett det være så ille heldigvis. Anonymkode: d17d7...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #16 Del Skrevet 14. november 2023 Skjønner ikke egentlig at man gidder å være med på farmen, det er 90% drama sånn ca. Jeg kan det meste av det de driver med der inne (jeg hadde til og med barne-ljå som jeg brukte fra jeg var 6 🤣) , men skulle hatt en million for å bare holde ut med folka de ukene. Anonymkode: d6eae...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #17 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen som vet om det er mulig å betale for å få en plass i en realityserie og eventuelt hvor mye sånt koster? Anonymkode: d17d7...d7d En i bygda her gjorde det. Han var med i luksusfellen Anonymkode: a6330...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #18 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En i bygda her gjorde det. Han var med i luksusfellen Anonymkode: a6330...3b2 Mener farmen lol. Anonymkode: d17d7...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå