GĂ„ til innhold

Sarkiodose og Hyrimoz ( Infliximab)

Malin -78

Anbefalte innlegg

Hei😊

Jeg lurer pÄ om noen her inne har erfaring med Ä gÄ pÄ Hyrimoz ? 

SÊrlig i forhold til bivirkninger og nÄr de kom og/eller nÄr de avtar?

Eller om de blir kraftigere etterhvert?

Dette er jo en veldig potent medisin.

PĂ„ forhĂ„nd takk 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Mener du Hyrimoz som er adalimumab, eller infliximab? To forskjellige medisiner.

Anonymkode: 69936...365

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har Adalimumab.  Men det er samme medisin som Infliximab.  De gjĂžr begge det samme. Infliximab ble utviklet fĂžrst ogsĂ„ senere ble Adalimubad godkjent. ... Har jeg lest meg opp til i hvertfall 😉

Men gĂ„r du pĂ„ noen av de? 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Malin -78 skrev (1 time siden):

Jeg har Adalimumab.  Men det er samme medisin som Infliximab.  De gjĂžr begge det samme. Infliximab ble utviklet fĂžrst ogsĂ„ senere ble Adalimubad godkjent. ... Har jeg lest meg opp til i hvertfall 😉

Men gĂ„r du pĂ„ noen av de? 😊

Det er to forskjellige medisiner, men samme klasse. Gis pÄ forskjellig mÄte og. 

Har erfaring med begge, opplever at det gÄr bra. Lite bivirkninger.

Anonymkode: 69936...365

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har brukt hyrimoz i ca et Ă„r nĂ„. Lite bivirkninger, men har fĂ„tt MYE diverse virusinfeksjoner som fĂžlge av redusert immunforsvar. Har stort sett vĂŠrt syk med et eller annet liksom đŸ€§

Fikk hyrimoz som behandling mot UC, veldig effektivt. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er en del svimmel og veldig mye sliten.... sÄ lurte pÄ om dette gÄr over etterhvert egentlig? Er ogsÄ bekymret for Ä bli veldig syk med et eller annet pga nedsatt immunforsvar ja...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

• 4 mĂ„neder senere...

Annonse

AnonymBruker
Malin -78 skrev (PĂ„ 14.11.2023 den 14.15):

Jeg er en del svimmel og veldig mye sliten.... sÄ lurte pÄ om dette gÄr over etterhvert egentlig? Er ogsÄ bekymret for Ä bli veldig syk med et eller annet pga nedsatt immunforsvar ja...

Hei Malin😊 Hvordan gikk det med svimmelheten og fĂžlelsen av Ă„ vĂŠre mye sliten? Jeg har startet pĂ„ Infliximab nĂ„ (pga revmatisk sykdom), som man fĂ„r intravenĂžst, og opplever en veldig kraftlĂžshet nĂ„ i dagene etter 2.infusjon. Lurer pĂ„ om flere opplever det samme, og om det er en ufarlig bivirkning?

Anonymkode: e8084...e6e

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...