Malin -78 Skrevet 14. november 2023 #1 Del Skrevet 14. november 2023 Heiđ Jeg lurer pĂ„ om noen her inne har erfaring med Ă„ gĂ„ pĂ„ Hyrimoz ? SĂŠrlig i forhold til bivirkninger og nĂ„r de kom og/eller nĂ„r de avtar? Eller om de blir kraftigere etterhvert? Dette er jo en veldig potent medisin. PĂ„ forhĂ„nd takk đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #2 Del Skrevet 14. november 2023 Mener du Hyrimoz som er adalimumab, eller infliximab? To forskjellige medisiner. Anonymkode: 69936...365 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Malin -78 Skrevet 14. november 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg har Adalimumab. Men det er samme medisin som Infliximab. De gjĂžr begge det samme. Infliximab ble utviklet fĂžrst ogsĂ„ senere ble Adalimubad godkjent. ... Har jeg lest meg opp til i hvertfall đ Men gĂ„r du pĂ„ noen av de? đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #4 Del Skrevet 14. november 2023 Malin -78 skrev (1 time siden): Jeg har Adalimumab. Men det er samme medisin som Infliximab. De gjĂžr begge det samme. Infliximab ble utviklet fĂžrst ogsĂ„ senere ble Adalimubad godkjent. ... Har jeg lest meg opp til i hvertfall đ Men gĂ„r du pĂ„ noen av de? đ Det er to forskjellige medisiner, men samme klasse. Gis pĂ„ forskjellig mĂ„te og. Har erfaring med begge, opplever at det gĂ„r bra. Lite bivirkninger. Anonymkode: 69936...365 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Dingdoria Skrevet 14. november 2023 #5 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg har brukt hyrimoz i ca et Ă„r nĂ„. Lite bivirkninger, men har fĂ„tt MYE diverse virusinfeksjoner som fĂžlge av redusert immunforsvar. Har stort sett vĂŠrt syk med et eller annet liksom đ€§ Fikk hyrimoz som behandling mot UC, veldig effektivt. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Malin -78 Skrevet 14. november 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg er en del svimmel og veldig mye sliten.... sĂ„ lurte pĂ„ om dette gĂ„r over etterhvert egentlig? Er ogsĂ„ bekymret for Ă„ bli veldig syk med et eller annet pga nedsatt immunforsvar ja... Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #7 Del Skrevet 23. mars 2024 Malin -78 skrev (PĂ„ 14.11.2023 den 14.15): Jeg er en del svimmel og veldig mye sliten.... sĂ„ lurte pĂ„ om dette gĂ„r over etterhvert egentlig? Er ogsĂ„ bekymret for Ă„ bli veldig syk med et eller annet pga nedsatt immunforsvar ja... Hei Malinđ Hvordan gikk det med svimmelheten og fĂžlelsen av Ă„ vĂŠre mye sliten? Jeg har startet pĂ„ Infliximab nĂ„ (pga revmatisk sykdom), som man fĂ„r intravenĂžst, og opplever en veldig kraftlĂžshet nĂ„ i dagene etter 2.infusjon. Lurer pĂ„ om flere opplever det samme, og om det er en ufarlig bivirkning? Anonymkode: e8084...e6e Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ