Gå til innhold

Menn: Kan dere ejakulere flere ganger etter hverandre?

Menn: Kan du ha sex flere ganger på en kveld?  

51 stemmer

1. 1. Menn: Kan du ha sex flere ganger etter hverandre? Etter å ha ejakulert selvsagt.

• Ja
      16
    • Ja, men må ha en viss pause mellom øktene
      20
    • Nei
      8
    • Kommer an på hvor tent jeg er
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny i gamet, og jeg har en elsker jeg ikke får nok av. Men jeg lurer på om jeg kan "kreve" flere økter etter at han har kommet, for jeg synes akten er rimelig raskt over 😅 jeg vil ha mer av han!!

Og har dere en grense på hvor mange ganger dere kan komme på en kveld?

Anonymkode: c5542...3ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig uvanlig å kunne komme flere ganger, eller å komme uten å ejakulere. Stort sett de som har holdt på med tantrisk sex som kan det. Og unge menn kan jo gjerne komme noen ganger om de får litt pauser da 😊

Anonymkode: 4d399...271

Skrevet

Det er noe dagsform her.

Jeg har hatt sex der jeg har kommet mange ganger etter hverandre, med pause mellom: dette har vært litt grunnen for at vi har vært på swingersklubb. Men jeg har også hatt en del ganger der jeg har kommet , og bare fortsatt og kommet igjen.

Men det ER unntakene. 

Anonymkode: e155e...299

• Liker 1
Skrevet

De fleste voksne menn kommer 1 gang. Men noen kan ha flere runder, men bare ejakulere 1 gang. Noen få klarer mer enn 1 gang. Bortsett fra sexgudene her på kg. De kommer og kommer... 

Anonymkode: 87987...8b6

Skrevet

Jeg kommer ofte 10 ganger uten pauser ☺️

Skrevet

Med en pause / rolig periode mellom øktene kan jeg komme flere ganger. Ikke mange, men flere. Rekorden er 3 i løpet av en drøy time. Da snakker vi orgasme og ejakulasjon ... men på slutten var det ikke rare skvetten som kom 😛

Om du har lyst på flere runder, så får du by på litt selv. Sug han hard igjen og ri ham, så kan ha ta en hvil mens du står for jobben. Frist han litt for å tenne han på nytt. De færreste menn sier nei til en åpenbart kåt kvinne som har lyst på en runde til.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ny i gamet, og jeg har en elsker jeg ikke får nok av. Men jeg lurer på om jeg kan "kreve" flere økter etter at han har kommet, for jeg synes akten er rimelig raskt over 😅 jeg vil ha mer av han!!

Når jeg var ung så klarte jeg 5 ganger men med gode pauser. Nå kan jeg klare 2 men da må jeg ha en god pause og det er ikke alltid det går

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

1. Jeg er ny i gamet, og jeg har en elsker jeg ikke får nok av. Men jeg lurer på om jeg kan "kreve" flere økter etter at han har kommet, for jeg synes akten er rimelig raskt over 😅 jeg vil ha mer av han!!

2. Og har dere en grense på hvor mange ganger dere kan komme på en kveld?

1. Hadde han hatt den evnen.. så har han nok bevist sine ferdigheter allerede den første natten🤭 Men ja, jeg synes du kan kreve litt mere av en mann..

2. En utrent mann bør klare 2 utløsninger, mens trente menn klarer 2 eller mere. Som regel trenger de fleste litt hjelp for å fortsette, så de er litt avhengig av hva du vil TS😆 Noen er glad i maratonsex, mens andre er glad i mange kjappiser.. du må nesten ta den samtalen for å vite hva han er best på😉

Skrevet

Er ejakuleringen så viktig? Min mann får mange orgasmer etter hverandre. Men jeg aner ikke om han ejakulerer på alle, siden han kommer inne i meg. Det er orgasmene som teller, ikke ejakuleringen.

Anonymkode: bbedc...60d

• Liker 1
Skrevet

Har aldri hatt problemer med å komme flere ganger..

Men da evne å kåte hverandre opp til felles nytelse

M@ster

Skrevet

Det er store individuelle forskjeller her, kjedelig svar ja jeg vet. 

Basert på egen erfaring vil jeg si at de fleste menn kan komme ett par ganger med pause mellom (alt fra minutter til timer). De fleste mennene jeg har møtt har derimot vert ganske tilfredse etter å ha kommet den ene gangen og derfor ikke hatt behov selv for flere runder. 

Jeg har møtt en mann som skrøt veldig av hvor kåt han var og hvor mange ganger han kunne komme. Mulig det var prestasjonsangst eller noe, men han klarte ikke å komme som han skrøt så mye av. Det hele resulterte i ganske dårlig sex. 

Bare en mann har jeg møtt som har libido og muligheten til å komme mange ganger på rad. Det blir riktig nok ikke store spruten etterhvert, men orgasmene er like kraftige. Og han er en sex Gud 🤩 både på kg og ellers😄 så han gir jeg ikke slipp på! 

Konklusjon er som nevnt mange kan, men ikke alle har behov for det. Du kan ikke kreve at han kommer flere ganger om han ikke kan eller vil. Dersom du ikke føler deg ferdig etter økten så ville jeg drøyd orgasmene hans så du kan komme flere ganger først. Ingen ting er jo så deilig som å ligge å holde rundt hverandre utmattet, svette og tilfredse! 

Anonymkode: 8fe3e...a78

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg trenger lang pause før jeg er klar igjen. Kan klare 2-3 ganger på en dag om forholdene ligger til rette for det.

Fram til det øyeblikket jeg kommer, kan jeg være superkåt. Har lyst til å holde på lenge, og mange runder. Kan til og med bestemme meg for at nå skal vi ta to runder. Minst! MEN i det øyeblikket jeg kommer, og før jeg er ute av kona, slår tankene tvert om og jeg begynner å tenke på helt andre ting, som jobb, ting jeg skulle ordnet med og alt mulig annet enn sex. Hjernen bare kobler helt om og tanken på sex er helt borte. Klarer ikke å styre det. Tar timer før jeg er i stand til å tenke på sex igjen.

Eneste som funker for meg hvis vi skal kose oss med sex lenge, det er å unngå å komme, for i det øyeblikket jeg kommer, er det over.

Anonymkode: 96f12...e91

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Måten du kan "kreve" på, er å ligge tett sammen, etter at han har kommet. Du bare slipper ikke taket i penis, men koser sakte, til du kjenner at det rører seg igjen. Samtidig må fyren få tid til å komme på banen mentalt, og skjønne at du faktisk har lyst på mer. 

Jeg har lite følelse i penis, og kan holde på i timesvis, og veldig sjelden at noen setter i gang runde nr to. Når det skjer, så har jeg ikke sjans til komme, men heldigvis er sex mer enn orgasme og ejakulering. 

Anonymkode: 393b8...9e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Måten du kan "kreve" på, er å ligge tett sammen, etter at han har kommet. Du bare slipper ikke taket i penis, men koser sakte, til du kjenner at det rører seg igjen. Samtidig må fyren få tid til å komme på banen mentalt, og skjønne at du faktisk har lyst på mer. 

Jeg har lite følelse i penis, og kan holde på i timesvis, og veldig sjelden at noen setter i gang runde nr to. Når det skjer, så har jeg ikke sjans til komme, men heldigvis er sex mer enn orgasme og ejakulering. 

Fortell gjerne mer om det. Jeg har ny partner som jeg har veldig deilig sex med. Men han snakker også om denne følsomheten. Ingen tidligere partnere har fokusert noe særlig på dette så det er nytt for meg.

For eksempel hadde vi sex på ettermiddagen, natten, morgen to ganger. 5-6 timer senere når jeg tok kuken i munnen bare på kos så ble han raskt stiv, men kjente ikke tunga gli over kukhodet og han sa at han var "brukt opp". 

Hva kommet dette av tenker du?

Anonymkode: 37af0...9f2

Skrevet

Jeg mister ikke ereksjonen av å komme, så kan bare fortsette videre. Trenger ingen pause. Alltid vært sånn. Er snart 40 nå.

Men lysten til å fortsette forsvinner helt etter første orgasme. Alt etter det er kun for partners skyld.

Anonymkode: 4b834...250

Skrevet

Eg kan ejakulera gjentekne goner etter kvarandre. Men dreg eg det for langt, kjem det berre heit damp. Dette som regel godt utpå dagen/kvelden.

Anonymkode: 9dacf...d13

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei.. jeg er 37 år og jeg har ikke problemer med å komme 3 ganger.. den første utløsninga gir meg egentlig ikke så mye og dessverre,så kommer jeg for fort ved penetrering så liker helst å bli sugd først så jeg kommer.. så er jeg hvertfall klar ganske fort igjen og da er den holdbar en godt stund.. utløsning 2 og 3 er helt magiske og da blir penishode ganske følsomt etterpå.. litt problemer er det vis en bruker kondom når en må bytte under samleie.. håper du finner en god løsning for dere men jeg kan anbefalle å prøve å få han til å komme flere ganger.. 

Skrevet

Min erfaring er ved stimuli av penis til orgasme med ejakulering er at jeg må ha en god pause, og nye orgasmer med ejakulering heller ikke er så sterke. 
Derimot kan jeg komme «så mange ganger jeg vil» når kona stimulerer brystvortene mine (ejakulerer ikke da). Og jeg kan komme «så mange ganger jeg vil» ved anal og prostata stimulering. Ved anal/ prostata stimulering ejakulerer jeg også, men i mindre mengder, og heller ikke alltid. Jeg synes anal/prostata  orgasmene er best når penis ikke stimuleres (evt veldig lite). Disse orgasmene er også mye sterkere og kan være så sterke at jeg mister kontrollen over kroppen (og hva jeg skriker) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fortell gjerne mer om det. Jeg har ny partner som jeg har veldig deilig sex med. Men han snakker også om denne følsomheten. Ingen tidligere partnere har fokusert noe særlig på dette så det er nytt for meg.

For eksempel hadde vi sex på ettermiddagen, natten, morgen to ganger. 5-6 timer senere når jeg tok kuken i munnen bare på kos så ble han raskt stiv, men kjente ikke tunga gli over kukhodet og han sa at han var "brukt opp". 

Hva kommet dette av tenker du?

Anonymkode: 37af0...9f2

Slik var egentlig før. Jeg kunne også miste sensitiviteten etter å ha edget, eller holdt igjen utløsning for lenge. 

Etter en kur på antidepressiva, skjedde det en forverring, og nå er penishodet bortimot ufølsomt fra start. Merkelig nok kan jeg kjenne mer av stimuli på skaftet og ballene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tror nok grensen er 1 gang. Mer en det så er det ikke særlig digg. 

Hadde jeg gått inn for deg, så hadde jeg klart en gang til eller 2 i løpet av samme kveld. Etter noen timer, men det frister ikke.

Anonymkode: 8438f...9cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...