AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #1 Skrevet 13. november 2023 Tror kjæresten min forsnakket seg litt her en dag, og han sa at i xx stilling var det så deilig utsikt at han ikke trengte fantasier en gang. Jeg forsøkte å spør oppfølgingsspørsmål uten at jeg ble noe klokere. Så, hva sier dere andre? Fantaserer dere under sex med partner, og hva fantaserer dere i så fall om? Og hvorfor? Hvilke scenarier gjør dere det? Jeg gjør det ikke. Har mer enn nok med det vi holder på med 😅 Snuse inn mannen min, kjenner etter, lytter, nyter synet av han, hele pakken der og da er godt nok for meg. Anonymkode: f8928...a56
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #2 Skrevet 13. november 2023 Jeg fantaserer om gruppesex, stort sett. Hvis jeg tar henne bak, så ligger hun f.eks i 69 med en annen kvinne, eller at hun suger en annen mann. Hvis hun suger meg, så fantaserer jeg om at noen andre tar henne samtidig, og gjerne en dp. Anonymkode: a89f1...c71 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 Trådstarter Det karen i første svar skriver, er også det jeg kan fantasere om en gang i blant. Så bare spør ham direkte om det er slike tanker han også har, så vil du antagelig få det bekreftet. Ellers så holder det som regel for meg å gjøre akkurat det samme som du. Jeg elsker henne over alt i verden. Og jeg er ikke så sjalu at jeg ikke i fantasien kan mane fram bilder av at hun nyter andre enn meg. Kunne faktisk godt tenke meg å realisere noen av de fantasiene om jeg fikk henne med på det... Anonymkode: ba645...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 Jeg er kvinne, men tror aldri jeg har fantasert om noe annet enn det vi holder på med. Men det skal sies at jeg finner enorm nytelse og har en sterk tilstedeværelse i det jeg gjør når vi har sex. Og om sexen ikke er rolig elskov så inneholder den jo nok kink til at jeg ikke trenger å fantasere. Jeg tror han kan fantasere når vi gjør seksuelle ting, men tror det mest handler om å flytte oss til en annen setting, feks en strand, at noen ser oss eller lignende. Men beskjeden om at han "ikke trengte" å fantasere hadde ikke jeg heller likt, da hadde jeg ikke følt meg god nok akkurat Anonymkode: 9fbf1...393
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #5 Skrevet 13. november 2023 Ja, fantaserer stort sett hver gang om forskjellige ting. Ikke nødvendigvis om andre partnere, men annen setting osv. Anonymkode: 70407...988 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #6 Skrevet 13. november 2023 Trur aldri jeg har fantasert om noe annet enn det som skjer akuratt der i øyeblikket. M37 Anonymkode: e158c...523 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #7 Skrevet 13. november 2023 Det hender at jeg fantaserer om andre mens vi har sex, ja. Men da er det altså en fantasi. Jeg fantaserer om at noen faktisk er sterk nok til å holde min lettere overvektige kropp opp mot en vegg og bare dundrer på😅 Med en gang hjernen begynner å rasjonalisere (beina dine kommer til å sovne, det blir kleint med en ny person, tenk om du har hvitløksånde) så er fantasien selvfølgelig ødelagt 🙈 Anonymkode: cbb64...a36
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #8 Skrevet 13. november 2023 Av og til, mens jeg suger mannen drømmer jeg om at noen tar meg i doggy samtidig...😍 Anonymkode: 6de74...cd8 2
Bamseklemmer Skrevet 13. november 2023 #9 Skrevet 13. november 2023 (endret) Det er svært sjelden jeg fantaserer seksuellt, for jeg har så lett for å komme.. så enkelte ganger må "bremse" sexlysten med å tenke på noe annet. Så seksuelle fantasier.. ser jeg på som en virkningsfull usynlig erogent sone, den gir et godt bidrag til orgasmen👍🎁💦 Endret 13. november 2023 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #10 Skrevet 13. november 2023 Ja, så godt som alltid. Fantaserer om at vi har med en ekstra mann. K. Anonymkode: 08235...295 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #11 Skrevet 13. november 2023 Skal jeg få orgasme, så må jeg det. Fantaserer i bdsm- sjangeren. Har en partner som ikke tenner på det, kun vanilje-sex. Elsker han og har tre barn sammen, så er ikke aktuelt å gå. Men skal jeg få orgasme, må jeg altså fantasere. K Anonymkode: 0933e...52f 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #12 Skrevet 13. november 2023 Hender rett som det er at jeg fantaserer men kan ikke huske å ha fantasert om en annen kvinne. Mulig det har skjedd men ikke noe jeg kan huske så i så fall svært skjelden. Anonymkode: 8a164...4b7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #13 Skrevet 13. november 2023 Selv fantaserer jeg kun når jeg onanerer, aldri mens jeg har sex. Anonymkode: 99d22...afa
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #14 Skrevet 13. november 2023 Tror ikke helt på TS som påstår hun aldri fantaserer. Det er nok moralsk signalisering og neppe realiteten. Jeg fantaserer iblant. Da går det enten i at jeg ser for meg dama knulle andre menn, eller så fantaserer jeg om noen av de deilige stramme jentene på SATS i tidlig tjueårene Anonymkode: 77ea0...a15
Irak Skrevet 13. november 2023 #15 Skrevet 13. november 2023 Tja...som regel har jeg fantasert nok på forhånd 😆. Lever meg fullstendig inn i øyeblikket, og gir meg totalt hen 🥰. Det er en nydelig og deilig følelse.
Trolltunge Skrevet 13. november 2023 #16 Skrevet 13. november 2023 Ja det hender, men det er aldri om konkrete personer. Mer setting. Oftest har jeg nok med å oppleve det jeg opplever, og så pirrer min kjære meg med fantasier innimellom. Han vet hva jeg tenner på, og lager liksom en historie til meg.
Mardina Skrevet 13. november 2023 #17 Skrevet 13. november 2023 Nei, under sex er mitt fokus fullt og helt på min kjære 😍 Fantaserer så og si aldri om andre menn 😊 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #18 Skrevet 13. november 2023 Ja det gjør jeg ganske ofte. Alt fra at jeg er med i gruppesex, til at jeg selger sex😄 Det betyr kke at jeg ikke tenner på mannen min, men syns det er pirrende å lukke øynene og fantasere med ham inni meg. Og elsker å kle meg opp i sexy klær/frekt undertøy. Mannen er ofte med på fantasiene mine, og like å ha sex med ‘den andre meg;) men sliter da med at han ofte kommer litt for fort. Han har sagt han må gjør motsatt enkelte ganger. Tenke på noe avtennende for å IKKE komme😆 Anonymkode: bf90a...7ec
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #19 Skrevet 14. november 2023 Hjernen er min største erogene sone og mitt kraftigste seksuelle organ, så ja. Jeg kan fantasere meg til orgasme uten å i det hele tatt berøre kjønnsorganet mitt, og fantasi er en naturlig del av sex for meg. Jeg fantaserer ikke om andre personer, men om settinger/ting vi enten har gjort tidligere eller som jeg ønser å gjøre. Anonymkode: a9a0d...aaf
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #20 Skrevet 14. november 2023 Nei, jeg fantaserer veldig lite under sex. Men jeg har synestesi som er veldig framtredende under sex, så ulike typer stimulering og ulike stillinger gjør at jeg ser ulike bilder og farger. Så det er rett og slett ikke plass i hodet til fantasier i tillegg. Anonymkode: 124cb...1e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå