AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #21 Skrevet 14. november 2023 Jeg/vi har nettopp vært gjennom dette og har vært sammen i 7 mnd nå. Bestemte meg tidlig for å la det flyte, ikke holde tilbake eller styre så fryktelig. Tenkte at om dette var mannen for meg så var han med på notene. Det har han vært hele veien og gir og gir han også. Vi har snakket sammen daglig siden blikkene og smilene våre møttes. Jeg kjenner vi er forbi usikkerfasen og over ibhverdagene flettes samme fasen. Vi har begge barn og gode jobber med ansvar, og er aktive i idretten rundt alle barna. Men det er oss. Vi får det til og nyter hverandre. Jeg får heller ikke nok verken av å se på han, høre på han, snuse han inn eller sex med han. Jeg elsker han så inderlig og vil gibhan hele verden. Med jevne mellomrom har jeg benevnt dette med å være intens og sier at jeg ikke får nok og om han trenger litt space så gir han meg et vink. Vi ler og spøker om at vi er som tenåringer igjen og hvor heldig viber som har funnet hverandre ❤️ Anonymkode: e5da2...501 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå