Gå til innhold

Folk som holder av plass til andre på gruppetimer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På lørdag skulle jeg på gruppetime, og de bruker alltid å bli fulle så jeg hadde selvsagt booket plass og møtte opp i god tid. Jeg gikk inn i salen en halv time før timen startet og det var kun en annen person der. Likevel var det satt utover sju stepkasser med matter foran slik at plassene var «reservert». Gjøres det slik på deres treningssenter også?

På tre av plassene dukket det aldri opp noen, på de andre kom det folk fem minutter før timen startet. 

Jeg synes dette er på linje med å reservere solsenger i syden og blir irritert av det. 

Anonymkode: ffb2a...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplegget til dette treningssenteret høres rart ut. På mitt melder man seg på i forkant og det er ventelister som brukes ved avmelding og ikke møtt. Og ved 3 ikke møtt så får man ikke forhåndspåmelde seg en tid etter

Anonymkode: 2076e...ac9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Opplegget til dette treningssenteret høres rart ut. På mitt melder man seg på i forkant og det er ventelister som brukes ved avmelding og ikke møtt. Og ved 3 ikke møtt så får man ikke forhåndspåmelde seg en tid etter

Anonymkode: 2076e...ac9

Vi har det også sånn. Men dørene til salen åpner en halv time før trening og da booker noen de beste (?) plassene uten at de fysisk er der. Som jeg sa, legger utover matter og kasser.

Det er forresten også et problem at folk kommer inn når timen har startet og egentlig er full og bare stiller seg «oppå» noen andre 🙄

Anonymkode: ffb2a...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta det opp med personen som har gruppetimen? Hender å her at noen legger ut matter osv for en venn de venter på skal komme men aldri i nærheten av den grad som hos deg. 

Anonymkode: 2076e...ac9

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok ikke en person som hadde funnet frem til 7, de var nok bare ute og gjorde andre ting. Jeg møter selv tidlig og finner meg en plass og det jeg skal ha, og så går jeg på mølla eller noe og varmer opp imens. 

Av og til går jeg på to timer etter hverandre, da finner jeg frem utstyret til time 2 først, slik at jeg slipper å styre med det når timen er begynt. Vanlig å gjøre det sånn her, instruktørene legger opp til at timene følger hverandre.

Anonymkode: 5cdbe...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var nok ikke en person som hadde funnet frem til 7, de var nok bare ute og gjorde andre ting. Jeg møter selv tidlig og finner meg en plass og det jeg skal ha, og så går jeg på mølla eller noe og varmer opp imens. 

Av og til går jeg på to timer etter hverandre, da finner jeg frem utstyret til time 2 først, slik at jeg slipper å styre med det når timen er begynt. Vanlig å gjøre det sånn her, instruktørene legger opp til at timene følger hverandre.

Anonymkode: 5cdbe...8c9

Lol, heller tvilsomt. Les hva ts skriver.

Anonymkode: b9fff...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der jeg trente ble ikke dørene åpnet før 5 minutter før timen (spesielt på de mest populære timene som var fullbooket), da rekker man ikke annet enn å sette opp utstyr for andre enn seg selv. Kan du ikke ta det opp med instruktør/leder av senteret?

Anonymkode: bf933...eb1

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp med instruktøren da. Høres veldig rart ut, aldri opplevd det selv og jeg er på mange gruppetimer hver uke. 

Anonymkode: bbe30...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var nok ikke en person som hadde funnet frem til 7, de var nok bare ute og gjorde andre ting. Jeg møter selv tidlig og finner meg en plass og det jeg skal ha, og så går jeg på mølla eller noe og varmer opp imens. 

 

Anonymkode: 5cdbe...8c9

Nei, det var de ikke. Har sett folk legge utover håndklær og vannflasker osv også for andre. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der jeg trente ble ikke dørene åpnet før 5 minutter før timen (spesielt på de mest populære timene som var fullbooket), da rekker man ikke annet enn å sette opp utstyr for andre enn seg selv. Kan du ikke ta det opp med instruktør/leder av senteret?

Anonymkode: bf933...eb1

Jo, jeg vil ta det opp med senteret. Irriterende!

Anonymkode: ffb2a...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ta det opp med instruktøren da. Høres veldig rart ut, aldri opplevd det selv og jeg er på mange gruppetimer hver uke. 

Anonymkode: bbe30...4e7

Er nok en ukultur på senteret her. Var ikke sånn før, men nå er det en konkurranse om gruppetimer og da skal plutselig «alle» gnu seg inn på de. 

Anonymkode: ffb2a...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at dette er ukultur på sentret. Det fungerer godt å låse salene mellom hver time 👏 Mer rettferdig og man får faktisk brukt tiden mer effektivt før og etter💪👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er booking så gjør vel ikke det noe? Du får jo uannsett plass på timen? Er det så viktig hvor i salen man står?

Anonymkode: daffe...f87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem her. Før forrige spinningtime kom jeg en liten halvtime før timen skulle starte. Da var nesten alle syklene på bakerste rad "reservert" med håndklær o.l., men det var bare en eneste person i salen. 

Tror ikke dette er så uvanlig, når treningssenteret/instruktørene ikke gjør noe for å forhindre det. Dessverre! 

Anonymkode: 71b87...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men hvis det er booking så gjør vel ikke det noe? Du får jo uannsett plass på timen? Er det så viktig hvor i salen man står?

Anonymkode: daffe...f87

Jeg møter opp tidlig og står i kø fordi det er viktig for meg hvor i salen jeg står. Da er det irriterende at de andre ikke gidder det, men sender en person til å reservere masse plasser (alle de bakerste ja). 

Anonymkode: ffb2a...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...