Gå til innhold

Forlatt for en annen (utroskap)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det er mange som har vært i min situasjon og kan relatere. Men for 3-4 måneder siden ble jeg forlat av Ex-en fordi han fant seg en annen. Han løy mye til meg og behandlet meg ydmykende. Han prøvde å holde meg unna byen og fortalte meg at det kanskje ikke var lirt å oppholde meg i nærheten av området han bodde for da kunne jeg se han og den nye dama. Han lå med den tispa to uker etter at vi lå sammen og tilbrakte sommeren sammen og holdt basically på. Det gjør fortsatt vondt. Jeg føler meg så dum at jeg stolte på han. Han såret meg så mye og det har vært en indre kamp å komme seg over det å bli forlat fordi man ikke var bra nok for noen. 
Men er det noen som kan gi råd eller dele liggende historier. 
jeg opplever ofte sinnet, sjalusi og føler meg helt lost. Hva gjør man og hvordan kommer man seg over det. 
til den dag idag har jeg fortsatt søvnforstyrrelser og dårlig appetitt. Det er et helvete. 

Anonymkode: d5eb1...5af

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg snudde alt idet øyeblikket jeg innså at han ikke var en mann jeg ønsket meg. At den mannen jeg trodde han var, ikke var den han faktisk var - ergo hadde jeg vært glad i en person som ikke fantes, fordi han løy om hvem han var. Jeg innså også at en mann som kan lyve om mye og også være utro på den måten, det er en mann som har verdier som ikke er gode nok for meg, han er ikke god nok for meg.

Da jeg virkelig innså dette, da ga jeg slipp. Sinne og sjalusi forsvant, jeg så på ham med likegyldighet, så ham for den patetiske fyren han var, og jeg kunne til og med føle synd på den nye dama, som nok en dag også vil oppdage hvem han faktisk er. Og da ble jeg glad for at jeg slapp å kaste bort mer av mitt liv på en så ubrukelig mann.

Jeg innså at det å stole på en partner og forvente ærlighet og lojalitet, det er en av mine gode sider. Jeg innså at hans valg og hans oppførsel og hans løgner og hans dårlige verdier og hans manglende respekt, ikke sa noe som helst om meg, men at det sa utrolig mye om ham - og at det var en mann som på ingen måte var god nok for meg.

Så du er for bra for ham, ts, det er det som er sannheten! Du fortjener så uendelig mye bedre enn en slik dårlig mann! Du er for bra for ham, han er en dårlig mann!

Ta til deg dette, for gjør du det fullt og helt, så setter det deg fri. Da har han ikke tak på følelsene dine lenger, men du ser ham for det han faktisk er, ikke den du trodde og håpte han var. Du vil sikker sørge noe over den du trodde han var og det du trodde dere hadde sammen - med det vil ikke stikke så dypt, for du innser at det å sørge en som ikke var som han lurte deg til å tro, det er nyttesløst. Og ved å holde på alle disse negative følelsene, ikke se sannheten og akseptere den, så gir du ham kontroll over deg og ditt liv nå, selv om dere ikke har noe med hverandre å gjøre. Så les alt på nytt - og sett pris på at du slipper å være bundet til en drittsekk som ikke er god nok mann for deg!

❤️

Anonymkode: b99ef...db2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...