Gå til innhold

Noen som har prøvd merket safa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spar kjøp har masse merinoull og ullundertøy i det merket, og merket safa er veldig bra når det kommer til både pris og dyrevennlig. Men hvordan er kvalitete?

Noen som har prøvd? 😊

Anonymkode: 7780c...e60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Safa er bra. 
Har masse ull av det merket. Fra Safa-fabrikken i Norheimsund

Anonymkode: e6e15...ea3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har masse jeg kjøper på salg på spar kjøp, veldig fornøyd!

Anonymkode: a50b0...b1e

Skrevet

Veldig fornøyd med ull fra Safa. Har kjøpt mest til barn. Mer holdbart enn andre merker. 

Anonymkode: 85e31...b52

• Liker 1
Skrevet

Ååå så bra :) Takk for hjelpen! 

PS, det er 40% på spar kjøps safa (for voksne bare) nå. 

ts

Anonymkode: 7780c...e60

Skrevet

Det er veldig bra kvalitet på det :)

Anonymkode: a5eec...294

Skrevet

Jeg synes Safa er veldig bra. Det eneste jeg ikke er så fornøyd med, er fargepaletten. De kunne godt hatt flere og dypere farger, og ikke så veldig "kjønnete" utvalg.

Skrevet

Enig, jeg liker Safa og kjøper mye til baby og litt til meg selv (strømpebukse og sokker hovedsakelig). Kvaliteten er god, men fargene kunne vært sprekere. 

Og søren at det er 40% nå, jeg kjøpte min load med sokker og strømpebukser for en mnd siden! 

Anonymkode: 0b32e...07c

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er ikke så begeistret for Safa. De bruker altfor mye syntet i produktene sine.

Anonymkode: 3d3a2...507

Skrevet

Stødig merke med god holdbarhet, ikke så veldig trendbevisste. God valuta for pengene.

Skrevet
Elle Melle skrev (3 minutter siden):

Stødig merke med god holdbarhet, ikke så veldig trendbevisste. God valuta for pengene.

Dette er min erfaring også.  Mye for pengene. Klærne har god fasong etter mye bruk, og hard bruk. 

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med det👍🏻

Skrevet

jeg bare brukte det til barna da, men jeg kjøper ull til dem fra Safa gjevnlig. Synes det er bra kvalitet. Fargene er dog litt kjedelige men vi bruker ull som oftest under noe annet, så det er ikke så viktig. 

Anonymkode: 322f6...6c1

Skrevet

Kjempefornøyd med Safa ull

Anonymkode: ab1c4...1fd

Skrevet

Safa er veldig bra! På siden til Safa er det outlet, ofte gode tilbud. 

Skrevet

Safa-Samnanger fabrikker. Tidligere laga i Tysse utenfor Bergen, nå tror jeg det meste av produksjonen er flagga ut (i motsetning til Janus som lager sine ting lokalt)

Anonymkode: 2fe1e...c3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...