Gå til innhold

Elektrisk tinnitus

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja men det muskulære kommer av spenninger og så er det en sirkel.. symptonene opprettholder stresset og motsatt 

Det m puls..hvordan henger det sammen ned å være mentalt sliten? Føler meg ikke noe mer avslappet og tilstede i hodet selv om pulsen er lavere 

Anonymkode: d97f6...d92

Tankekjør vil som regel drive pulsen opp som igjen gir mer stress og ennå mer tankekjør. Du skal ikke mye opp fra normal hvilepuls før du begynner å få kroppslig stress og har du hatt tankekjør og dermed kronisk fysisk stress i mange år så kan du bli utbrent og stresset setter seg. Derfor anbefaler jeg aktivitetsklokke, da kan du holde øye med puls og stress. For å komme ut av en ond sirkel må man gjøre noen grep enten den ene eller andre veien. Ikke sikkert det er tinnitusen du skal ta tak i først, da den er kanskje vanskeligst og siste å bli kvitt. 

Anonymkode: 5d238...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tankekjør vil som regel drive pulsen opp som igjen gir mer stress og ennå mer tankekjør. Du skal ikke mye opp fra normal hvilepuls før du begynner å få kroppslig stress og har du hatt tankekjør og dermed kronisk fysisk stress i mange år så kan du bli utbrent og stresset setter seg. Derfor anbefaler jeg aktivitetsklokke, da kan du holde øye med puls og stress. For å komme ut av en ond sirkel må man gjøre noen grep enten den ene eller andre veien. Ikke sikkert det er tinnitusen du skal ta tak i først, da den er kanskje vanskeligst og siste å bli kvitt. 

Anonymkode: 5d238...1e5

Ja..bare føler den hindrer meg i å slappe av. 
ikke akkurat tankekjlr men ingen mental kapasitet. Kognitive symptomer, vansker med fokus og konsentrasjon. Hodet er låst i et eller annet. Som en datamaskin som henger. Får ikke skrudd av eller brukt den til noe/ bare står å dirrer liksom

Anonymkode: d97f6...d92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...