Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #1 Del Skrevet 27. januar 2006 Så på Idol i dag der Helge Hammelow Berg var med i et innslag. Synes jeg hørte Kåre Magnus si "pappa". Er disse to far og sønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. januar 2006 #2 Del Skrevet 27. januar 2006 Dette diskuterte vi i fjor også, og fant ut at han ikke var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 27. januar 2006 #3 Del Skrevet 27. januar 2006 I og med at Kåres etternavn staves BERGH og Helges navn er BERG, antar jeg at de ikke engang er i familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #4 Del Skrevet 27. januar 2006 ja, han sa pappa til helge, og de oppførte seg som far og sønn. mener det var et innslag på tv2 en gang i fjor og da satt de to sammen og vi fikk vite at de er far og sønn. så jeg velger å tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #5 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja, jeg tror også at de er far og sønn. Men finner ikke noe "bevis" for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. januar 2006 #6 Del Skrevet 27. januar 2006 Kåre M. er fra Hamar, Helge H. er fra Tønsberg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. januar 2006 #7 Del Skrevet 28. januar 2006 De er ikke i slekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 28. januar 2006 #8 Del Skrevet 28. januar 2006 jeg har lest og hørt at de er far og sønn.tror jeg så det på senkveld.. Men kanskje de later som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 28. januar 2006 #9 Del Skrevet 28. januar 2006 De er ikke i familie. Far og sønn-greiene er en spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #10 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har trodd at det er tilfelle jeg da, siden jeg har hørt det ved en eller annen anledning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. januar 2006 #11 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har trodd at det er tilfelle jeg da, siden jeg har hørt det ved en eller annen anledning! ← Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. januar 2006 #12 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har trodd at det er tilfelle jeg da, siden jeg har hørt det ved en eller annen anledning! ← Det har jeg og trodd :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. januar 2006 #13 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har trodd at det er tilfelle jeg da, siden jeg har hørt det ved en eller annen anledning! ← Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #14 Del Skrevet 28. januar 2006 De er ikke i familie. Far og sønn-greiene er en spøk. ← Innslaget ble vel også laget på spøk nettopp fordi det var så mye spekulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 28. januar 2006 #15 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har tatt det som en spøk, og synes det er et morsomt opplegg. Litt artig at noen har trodd at det er fakta da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 29. januar 2006 #16 Del Skrevet 29. januar 2006 Det er nok en spøk ja, for jeg vet hvem faren er og det er definitivt ikke Helge Hammerlov Berg Kåre Magnus er forøvirg utseendemessig ganske lik faren sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå