AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #21 Skrevet 5. desember 2023 Jeg har tenkt det før Og ønsket meg en hverdag hvor slikking er like naturlig som et kyss. At han bare vil kysse fitta mi. Gjerne bare et kort kyss. Mmm. Tror mange har sperrer nettopp fordi de tenker at de må komme eller gjengjelde det. Gi sex tilbake. Kan begge to bli enige om at det også bare kan være et kyss er det en fin start. Anonymkode: 49f20...b18
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #22 Skrevet 5. desember 2023 Jeg har en kjæreste som elsker det. Han kan holde på i timesvis om han fikk lov👅🙈 Jeg synes ikke det er et must egentlig,men liker det med han siden han er så flink. Hatt dårlige erfaringer før... Det tar alt fra 10 min til 25 min...varierer. Fingre,litt suging,tunge,berøring,måten han bare går all in på er viktig😊 Anonymkode: 24605...960 1
Irak Skrevet 6. desember 2023 #23 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 21.25): Jeg foretrekker at mannen slikker meg, ikke med mål om at jeg skal komme. Jeg vil at han slikker meg fordi han vil, så lenge han vil. Når målet er at jeg skal komme blir jeg bare stresset og nyter det ikke fullt ut. Jeg vil at det skal være noe han øsnker å gjøre. Om jeg kommer er det en bonus men ikke et mål. Jeg er sammen med en mann som øsnker å slikke meg ofte, mest for han segen skyld, fordi han liker smaken og lukten. Da er det veldig godt å bli slikket, fordi jeg føler meg ekstremt begjæret. Igrunn føler jeg slik med det meste av sex, at målet ikke skal være at jeg skal komme, men at vi skal nyte hverandre. Det samme gjelder når jeg suger ham, jeg ønsker ikke at det bare skal være for at han skal komme eller nyte der skal også være noe jeg selv nyter. At han får kjenne hvordan jeg elsker å ha ham i munnen. Den biten er viktigere enn orgasmen. Ps. Jeg kommer alltid. Men det er noe jeg i så fall kan få som en bonus etter en tid. Det skal ikke være målet. Det er fint at han er opptatt av min nytelse også altså, men aller mest liker jeg at han forsyner seg av min kropp av eget begjær og lyst. Anonymkode: 49f20...b18 Dette var utrolig herlig beskrevet og veldig gøy å lese. Inspirerende faktisk. Er slik jeg tenker det kan være, og det er fint. Ved å sette nytelsen foran tror jeg orgasmene kommer av seg selv. Jeg merker selv at jeg tenner enormt mye på å gi og suge han. Så her tenker jeg at like barn leker best 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå