AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Var gift med en mann som var lite opptatt av min nytelse, de få gangene han ville slikke, klaget han på at jeg brukte så lang tid på å komme, og fra da at låste på et vis kroppen min seg og jeg klarte ikke få orgasme. Nå er jeg skilt og har møtt en annen mann som elsker de Men fortsatt sitter det i meg og jeg begynner å stresse og lure på hvor lang tid jeg bør bruke. Hvordan kommer over det? Og damer, hvor lang tid er det "normalt" å bruke her? Anonymkode: 60b58...d2b 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Alt fra 5-20min Anonymkode: 256de...cee 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Varierer voldsomt. Om han kun bruker tunga, så kan det ta litt tid. Im han samtidig bruker hånd/fingre og/eller et leketøy, så tar det som regel noen sekunder til et minutt. Anonymkode: 993bd...030 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 Jeg får ikke spesielt gode orgasmer av kun slikking, men liker det veldig godt altså. Men, uansett. Bare dropp å tenke. Bare legg deg tilbake å slappe av, du må jo ikke komme eller. Bare nyte, og kos dere 🥰 Anonymkode: f690c...b22 1 2
feliek54 Skrevet 12. november 2023 #5 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Var gift med en mann som var lite opptatt av min nytelse, de få gangene han ville slikke, klaget han på at jeg brukte så lang tid på å komme, og fra da at låste på et vis kroppen min seg og jeg klarte ikke få orgasme. Nå er jeg skilt og har møtt en annen mann som elsker de Men fortsatt sitter det i meg og jeg begynner å stresse og lure på hvor lang tid jeg bør bruke. Hvordan kommer over det? Og damer, hvor lang tid er det "normalt" å bruke her? Anonymkode: 60b58...d2b Tatr lang tid å slikke ei til orgasme, men mye raskere å fingre. Er letter å finne rett sted med å fingre og finger er mye hardere en tunge så ikke så rart at det er slik
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #6 Skrevet 12. november 2023 feliek54 skrev (18 minutter siden): Tatr lang tid å slikke ei til orgasme, men mye raskere å fingre. Er letter å finne rett sted med å fingre og finger er mye hardere en tunge så ikke så rart at det er slik Jeg faker ikke så ofte lenger, men aldri gjort det så mye som ved fingring 😅 Er som regel for hardt, litt feil sted, for tørt, osv. Slikking er det beste jeg vet egentlig, men kan fortsatt ta litt tid å komme. Vanskelig å angi minutter, men en stund... Kan også føle på det å ikke ville "slite noen ut" og være vanskelig, men har løst det ved å si at jeg ikke må komme hver eneste gang - pluss at om man bygger opp forventningene mye og er veldig forsiktig i starten så er det enklere og antakelig mindre slitsomt. Og vått/varmt nok er minst like viktig som bare press. Går han litt hardt ut fra start og hodet mitt ikke er 100% på plass heller må liksom presset og hastighet og alt mulig økes til et nivå hvor jeg tipper det er slitsomt å holde på lenge, for å ha sjans til å komme... Anonymkode: f1ab5...a5e 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #7 Skrevet 12. november 2023 Tar ca en halvtime for meg, og da bruker han fingrene inni meg samtidig. Det er viktig å tenke på noe sexy også. Orgasmen sitter i hodet! Anonymkode: c6a3a...788 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #8 Skrevet 12. november 2023 Fingrer og tunge så er jeg solgt. Men bare slukking eller bare fingring så tar det tid ja. Anonymkode: 8150f...eb2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #9 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fingrer og tunge så er jeg solgt. Men bare slukking eller bare fingring så tar det tid ja. Anonymkode: 8150f...eb2 Slikking. Anonymkode: 8150f...eb2
feliek54 Skrevet 12. november 2023 #10 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg faker ikke så ofte lenger, men aldri gjort det så mye som ved fingring 😅 Er som regel for hardt, litt feil sted, for tørt, osv. Slikking er det beste jeg vet egentlig, men kan fortsatt ta litt tid å komme. Vanskelig å angi minutter, men en stund... Kan også føle på det å ikke ville "slite noen ut" og være vanskelig, men har løst det ved å si at jeg ikke må komme hver eneste gang - pluss at om man bygger opp forventningene mye og er veldig forsiktig i starten så er det enklere og antakelig mindre slitsomt. Og vått/varmt nok er minst like viktig som bare press. Går han litt hardt ut fra start og hodet mitt ikke er 100% på plass heller må liksom presset og hastighet og alt mulig økes til et nivå hvor jeg tipper det er slitsomt å holde på lenge, for å ha sjans til å komme... Anonymkode: f1ab5...a5e Så fint for deg, alle er ikke like. Jeg liker å vite hva dama liker og gjør det hun ønsker for viktig at dama nyter
Blåjojo Skrevet 12. november 2023 #11 Skrevet 12. november 2023 Aner ikke hvor lang tid det går, men vet at mannen min elsker å slikke meg og derfor ikke blir lei. Stresser derfor ikke med å komme fortest mulig, men heller nyte det, og ironisk nok går det nok kortere tid da. Beste er når han bruker en hånd også, men ren fingring liker jeg ikke. Beste tipset er nok å bare nyte det, og evt. korrigere han litt dersom han gjør noe du synes er skikkelig ubehagelig. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #12 Skrevet 12. november 2023 Jeg foretrekker at mannen slikker meg, ikke med mål om at jeg skal komme. Jeg vil at han slikker meg fordi han vil, så lenge han vil. Når målet er at jeg skal komme blir jeg bare stresset og nyter det ikke fullt ut. Jeg vil at det skal være noe han øsnker å gjøre. Om jeg kommer er det en bonus men ikke et mål. Jeg er sammen med en mann som øsnker å slikke meg ofte, mest for han segen skyld, fordi han liker smaken og lukten. Da er det veldig godt å bli slikket, fordi jeg føler meg ekstremt begjæret. Igrunn føler jeg slik med det meste av sex, at målet ikke skal være at jeg skal komme, men at vi skal nyte hverandre. Det samme gjelder når jeg suger ham, jeg ønsker ikke at det bare skal være for at han skal komme eller nyte der skal også være noe jeg selv nyter. At han får kjenne hvordan jeg elsker å ha ham i munnen. Den biten er viktigere enn orgasmen. Ps. Jeg kommer alltid. Men det er noe jeg i så fall kan få som en bonus etter en tid. Det skal ikke være målet. Det er fint at han er opptatt av min nytelse også altså, men aller mest liker jeg at han forsyner seg av min kropp av eget begjær og lyst. Anonymkode: 49f20...b18
Yodas Skrevet 12. november 2023 #13 Skrevet 12. november 2023 Vet ikke hvor lang tid det tar, da jeg ikke pleier se på klokka under sex.
Matas Skrevet 14. november 2023 #14 Skrevet 14. november 2023 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #15 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 21.25): Jeg foretrekker at mannen slikker meg, ikke med mål om at jeg skal komme. Jeg vil at han slikker meg fordi han vil, så lenge han vil. Når målet er at jeg skal komme blir jeg bare stresset og nyter det ikke fullt ut. Jeg vil at det skal være noe han øsnker å gjøre. Om jeg kommer er det en bonus men ikke et mål. Jeg er sammen med en mann som øsnker å slikke meg ofte, mest for han segen skyld, fordi han liker smaken og lukten. Da er det veldig godt å bli slikket, fordi jeg føler meg ekstremt begjæret. Igrunn føler jeg slik med det meste av sex, at målet ikke skal være at jeg skal komme, men at vi skal nyte hverandre. Det samme gjelder når jeg suger ham, jeg ønsker ikke at det bare skal være for at han skal komme eller nyte der skal også være noe jeg selv nyter. At han får kjenne hvordan jeg elsker å ha ham i munnen. Den biten er viktigere enn orgasmen. Ps. Jeg kommer alltid. Men det er noe jeg i så fall kan få som en bonus etter en tid. Det skal ikke være målet. Det er fint at han er opptatt av min nytelse også altså, men aller mest liker jeg at han forsyner seg av min kropp av eget begjær og lyst. Anonymkode: 49f20...b18 Akkurat sånn er det hos oss også🥰 Anonymkode: c9018...d9c
Gjest Lars1009 Skrevet 15. november 2023 #16 Skrevet 15. november 2023 Han må jo stimulere g-punktet i skjeden med "kom her"-bevegelse med pekefingeren da...
TB1895 Skrevet 15. november 2023 #17 Skrevet 15. november 2023 Teit å klage over sånt. Ee jo bare digg å slikke fitte så.
1000x Skrevet 5. desember 2023 #18 Skrevet 5. desember 2023 Stress er din verste fiende. Ikke tenk på orgasme i det hele tatt. Forutsatt at du er med en som elsker å slikke, bør du la han få slikke deg så ofte du vil og kan. Øvelse gjør mester, og alle er ulike. Han vil lære mer og mer om deg, og det blir bare bedre og bedre for begge. Det skal godt gjøres at han blir lei. Lei kan han bli dersom dere begge forventer orgasme hver gang. Da blir det en målrettet oppgave. Mange tenker at slikking kun hører til i forbindelse med sex. Kvinner som virkelig nyter å bli slikket bør se på det som et kyss, et spesielt intimt kyss, et uttrykk for intimitet og kos med den du elsker, ikke mer enn det. Husk at en mann som elsker å slikke vil sette stor pris på at du gir han anledning. Glem angstritualer rundt hygiene. Normal hygiene er mer enn nok. Er du frisk er alt som det skal være. Selve slikkingen behøver ikke vare så mye lenger enn et vanlig kyss heller. Bruker du skjørt kan du lett gi han tilgang også i hverdagen. En mann som nyter å slikke vil elske å få muligheten når som helst, et par minutter, av og til, eller 5, eller 10. Alt etter hva dere har tid og lyst til. Det vil for han være utrolig deilig hver gang. Finn en god plass å sitte, som gir en behagelig stilling for dere begge. Gjør slikkingen til noe naturlig og hverdagslig. I den grad hverdagen tillater det. Det vil skape en fin intimitet og trygghet rundt det. Det blir mye enklere å nyte også, da dere vil begge føle dere komfortable. Det er alltid kvinner som tenker at dette er nedverdigende, tullete, har fobi mot sykdommer, de tenker på skam og de finner noe kvinnefiendtlig og perverst i dette. Slike tanker skal du ignorere. Dersom du selv setter pris på å bli slikket, og du har en mann som liker å slikke, da er alt bare opp til dere å nyte det sammen så ofte dere vil. Og du skal aldri tenke at du må få orgasme. Det er ingen besettelse for en mann heller, at hun skal komme. Han nyter deg på sin måte. Smaken, duftene, og det myke og deilige kjønnet ditt er hans nytelse. Du trenger ikke stønne høyt eller gjøre noe som helst. Tenk på at dere skal kose dere sammen. Ikke gjør det vanskeligere. https://www.nettavisen.no/nyheter/avblaser-myte-oralsex-forer-ikke-til-at-flere-far-kreft/s/5-95-1241617
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #19 Skrevet 5. desember 2023 Spiller det noen rolle hvor lang tid det tar? Og må det alltid ende i orgasme? Som mann tror jeg aldri jeg fått orgasme av oralsex, men nyter fortsatt både å gi og motta. Anonymkode: 66321...443
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #20 Skrevet 5. desember 2023 1000x skrev (37 minutter siden): Stress er din verste fiende. Ikke tenk på orgasme i det hele tatt. Forutsatt at du er med en som elsker å slikke, bør du la han få slikke deg så ofte du vil og kan. Øvelse gjør mester, og alle er ulike. Han vil lære mer og mer om deg, og det blir bare bedre og bedre for begge. Det skal godt gjøres at han blir lei. Lei kan han bli dersom dere begge forventer orgasme hver gang. Da blir det en målrettet oppgave. Mange tenker at slikking kun hører til i forbindelse med sex. Kvinner som virkelig nyter å bli slikket bør se på det som et kyss, et spesielt intimt kyss, et uttrykk for intimitet og kos med den du elsker, ikke mer enn det. Husk at en mann som elsker å slikke vil sette stor pris på at du gir han anledning. Glem angstritualer rundt hygiene. Normal hygiene er mer enn nok. Er du frisk er alt som det skal være. Selve slikkingen behøver ikke vare så mye lenger enn et vanlig kyss heller. Bruker du skjørt kan du lett gi han tilgang også i hverdagen. En mann som nyter å slikke vil elske å få muligheten når som helst, et par minutter, av og til, eller 5, eller 10. Alt etter hva dere har tid og lyst til. Det vil for han være utrolig deilig hver gang. Finn en god plass å sitte, som gir en behagelig stilling for dere begge. Gjør slikkingen til noe naturlig og hverdagslig. I den grad hverdagen tillater det. Det vil skape en fin intimitet og trygghet rundt det. Det blir mye enklere å nyte også, da dere vil begge føle dere komfortable. Det er alltid kvinner som tenker at dette er nedverdigende, tullete, har fobi mot sykdommer, de tenker på skam og de finner noe kvinnefiendtlig og perverst i dette. Slike tanker skal du ignorere. Dersom du selv setter pris på å bli slikket, og du har en mann som liker å slikke, da er alt bare opp til dere å nyte det sammen så ofte dere vil. Og du skal aldri tenke at du må få orgasme. Det er ingen besettelse for en mann heller, at hun skal komme. Han nyter deg på sin måte. Smaken, duftene, og det myke og deilige kjønnet ditt er hans nytelse. Du trenger ikke stønne høyt eller gjøre noe som helst. Tenk på at dere skal kose dere sammen. Ikke gjør det vanskeligere. https://www.nettavisen.no/nyheter/avblaser-myte-oralsex-forer-ikke-til-at-flere-far-kreft/s/5-95-1241617 Tror jeg skal ta til meg dette. Kjæresten min elsker å slikke meg, sier han. Jeg er litt restriktiv og vil være rein og stelt. Tror faktisk ikke han bryr seg så veldig. Så lenge det er normalt og sykdomsfritt selvfølgelig. Jeg elsker å suge han, og vi har det sånn som du beskriver. At jeg går ned på kne foran han når som helst vi får noen stjålne øyeblikk og jeg nyter å ta han i munnen. Egentlig burde jo dette gå begge veier, at han får lov til å slikke meg når som helst anledningen byr seg 🤷🏼♀️ Anonymkode: a82d7...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå