Ma. Skrevet 14. mars 2002 #1 Del Skrevet 14. mars 2002 MIn veninne skal ha Romatica brudekjolekjole, modell Virginia på seg i bryllupet sitt. Hun kan ikke finne den på nettet, ikke jeg heller, kan noen hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 14. mars 2002 #2 Del Skrevet 14. mars 2002 Beklager.. jeg har søkt og søkt men finner den ikke...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #3 Del Skrevet 15. mars 2002 Dette er hjemmesideadressen til de som lager Romantica kjolene. Alle modeller vises der. http://www.romanticaofdevon.com Akkurat nå er siden dessverre under oppdatering, men jeg har vært inne der mange ganger før for å titte på drømmekjolen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma. Skrevet 16. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 16. mars 2002 Takk for hjelp! Sendte mail til Romantica, så nå skal de sende meg bildet av kjolen over mail! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2002 #5 Del Skrevet 16. mars 2002 Hei Maria! Skal også ha denne kjolen i mitt bryllup. Synes den er kjempefin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma. Skrevet 16. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 16. mars 2002 Har du bilde av kjolen tilgjengelig på mail eller nett? Tviler ikke på at kjolen er fin, har hørt masse om den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2002 #7 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg har desverre ikke det. Kunne godt tenkt meg et bilde, men kjolen er ikke avbildet på Romanticas webside. Men dersom de har sagt at de skal maile bilde til deg, så gjør de sikkert det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #8 Del Skrevet 19. mars 2002 Maria! Lurer bare på om du har mottatt bilde av kjolen? Prøvde å skrive mail jeg også, men har ikke fått noe svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilaa Skrevet 24. mars 2002 #9 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg lurer på det samme! Har du hørt noe fra dem enda? Sendte også mail, men har ikke hørt ett pip. Hilsen meg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma. Skrevet 24. mars 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 24. mars 2002 Fikk faktisk mail i dag.... De hadde allikevel ikke bilde av kjolen, så da er jeg like langt..... Kjedelig! Maria : 1212[ Dette Innlegg er endret av: Maria den 2002-03-24 21:04 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilaa Skrevet 25. mars 2002 #11 Del Skrevet 25. mars 2002 Det var da synd!! Det er en så flott kjole, så jeg kunne godt tenkt meg å ha et "skrytebilde". ...om så er, bare til meg selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå