Gå til innhold

Edies verden


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Hei, hei! Tudeluuuuuu!

Har vært her og tittet endel, og ettersom mannen min (bare samboer foreløpig da ;) Enn så lenge ;) ) er på forretningsreise denne uken så har jeg jo litt tid å slå ihjel her.

Gullgutten på tre sover så søtt i sengen sin nå, stakkar, han sovnet på lekeværelset i sted, utslitt etter en lang dag med mamma på shopping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Jeg er Bellatrix. Har vært aktiv på kg i to og et hakvt år. Jeg bare så nicket ditt, og tenkte på Edie i Frustrerte Fruer, og tenkte jeg skulle hilse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Bellatrix. Har vært aktiv på kg i to og et hakvt år. Jeg bare så nicket ditt, og tenkte på Edie i Frustrerte Fruer, og tenkte jeg skulle hilse på.

Det er der det er fra, vet du ;)

Har tittet her noen måneder jeg da. Er endel alene ettersom mannen min reiser endel i forbindelse med jobben sin.

Også må jeg jo innrømme da, at jeg kanskje venter litt på et snarlig frieri ;)

Gullgutten blir snart tre, så er jo på tide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :)

Har vel en liten anelse om at det er noe på gang, men man vet jo aldri, og det er jo særdeles upassende å hinte slik endel andre gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør ha snakket om det, men ikke mas. Og bruker han for lang tid tar du saken i egne hender. ;)

Åja, vi har ikke snakket om det vi da. jeg ser det egentlig som en selvfølgelighet at det skjer. vi skulle jo egentlig ha giftet oss før gullgutten kom, men hvem vil vel stå brud med en upassende stor mage? ;)

Å fri selv er nok intet alternativ, desverre. for meg er det vitterlig mannens jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, for en helg!

Fredag var jeg bare hjemme, gullgutten var jo så sliten og det var jammen mammaen hans og :)

På lørdag ringte en venninne av meg og det ble nok en shoppingtur i Bogstadveien. Kjøpte endel, men mest til gullgutten og mannen. På kvelden samlet vi endel av de gamle venninnene og spiste middag og drakk vin, maaaasse vin :)

Søndag stod jeg opp sent. Gullgutten og jeg gikk tur i Frognerparken før vi reiste til Gardermoen for å hente mannen. Vanligvis tar han taxi, men vi hadde lyst til å hente han. Tok Volvoen, Mercedesen står på verksted for n'te dagen på rad, er helt utrolig hvor trenge slike mekanikere kan være :roll: Men det sier vel sitt med tanke på hva slags jobb de har :ler:

Vel hjemme leste mannen gjennom avisene og slappet av litt i biblioteket mens jeg lagde middag. Det ble en koselig kveld og vi la oss sent.

Mannen måtte jo tidlig opp i dag stakkar, men jeg jobber jo ikke, så jeg kunne sove lenge.

Har en pike som kommer hjem og ser etter gullgutten noen timer hver dag + tar huset og andre gjøremål, så jeg fikk noen timer for meg selv hvor jeg fortsatte litt mer keramikken min. Er så deilig å ha litt alene-tid hvor jeg kan være bare MEG

Nå skal jeg snart lage middag, men lurer på å ringe mannen og foreslå at vi spiser ute, jeg er virkelig ikke lysten på å lage mat i dag :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...