Spissrotte Skrevet 11. november 2023 #21 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men bra maskinvare er ikke å forakte heller. Anonymkode: abc9b...73e Nei, men da er ikke akkurat Apple-produkter det man kjøper.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #22 Skrevet 11. november 2023 Spissrotte skrev (1 time siden): Nei, men da er ikke akkurat Apple-produkter det man kjøper. 🤣 Anonymkode: abc9b...73e 1
Fountaine Skrevet 13. november 2023 #23 Skrevet 13. november 2023 https://www.komplett.no/product/1247215/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/macbook-air-15-2023-256gb-midnatt Ganske bra tilbud.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #24 Skrevet 13. november 2023 Spissrotte skrev (På 11.11.2023 den 16.32): Dypt uenig. Men valgfritt å kjøpe så da er det ok. Min MacBook Air er på tiende året nå, vet ikke om en PC er i stand til å holde like lenge, om man ikke har inngående kjennskap til hva en kan hive unna på en PC. Når Mac oppdaterer er alt rusk fjernet, som ikke har mer der å gjøre, det gjør ikke PC, der bygger det seg bare opp masse oppdateringer som stjeler all kraft. Anonymkode: 29b35...a9e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #25 Skrevet 14. november 2023 Fant80 skrev (På 11.11.2023 den 17.08): Er litt usikker på om det hadde blitt sagt,dersom Apple produkter ikke ble sett som mer "elitistisk" en Windows og Android produkter. Jeg er fullt klar over at en Mac kan være veldig produktiv i jobbbsamenheng. Men jeg kjenner så og si ingen som har en mac eller iphone etc pga dette. Her i Norge (eller de verste I landa) så blir man jo ekskludert på dating fronten fordi man ikke kan sende imessage. Jeg har et yrke jeg bruker mye PC,men ingenting som ikke en vanlig PC ikke kan gjøre. Liker bare PC bedre,og synes man får bedre hardware for pengene. Har heller ikke problemer med Windows som veldig mange Mac brukere av en eller annen grunn har. Hverken får jeg virus,eller sliter med å være produktiv. Gidder ikke noe Mac vs PC forøvrig. Meningen min er jo klart ikke som flertallet i Norge. Men har noe med at de med veldig mye penger velger Apple "by default" som ikke har behovet,så betaler de likevel premium summer. Er bare der det legger seg i halsen for min del. Alt du skriver er jo bare fordommer. Du vet ikke at noen velger apple «by default». Jeg har aldri hørt om et eneste tilfelle der noen har droppet å date en potensiell partner fordi de har grønn boble. Som en som KUN bruker apple produkter når det kommer til laptop/telefon, så bryr jeg meg ikke en dritt om noen har grønn boble, det tror jeg de med grønn boble er mest usikre om. Det virker som innlegget ditt er basert på sjalusi ikke fakta. Jeg bruker macbook i jobbsammenheng, men selv utenfor jobb så kan jeg ikke fordra windows, elending software (og jeg jobber med UI/UX og programmering), windows er ikke brukervennlig, MacOs og IOS er mye finere og bedre lagt opp. Dette er hovedgrunnen til at folk valgte apple over android. (Særlig før Steve Jobs døde), apple produkter pleide å «bare funke», sømløst samarbeid mellom de forskjellige enhetene. Jeg har fortsatt «traumer»( jeg overdriver) fra da jeg brukte windows, og måtte gå inn i «avinstaller og leggtil programmer» fordi jeg trengte mer lagringsplass.. og alle de hundrevis av programmene som lå der uten at jeg visste om det var viktig eller ikke.. bare for å slette ting helt til Pc’en svartna. Elendig at man kan gjøre slikt som casual bruker. Eller som at android telefoner lar apper, tvinge inn pop up ads UTENFOR appen. Sånne ting går ikke i apple sitt system, takk og lov. Og det er en av de få grunnene til at jeg velger apple. Laptopene har også alltid vært mye mer solide å ta på, ikke sånn lett plastikk, å trykke ned på mousepaden på en vanlig laptop og kjenne den uthulte plastikken er en ufin følelse. Må innrømme at apple har blitt dårligere med årene (software messig) flere bugs og vanskelig å få de til å fikse slikt, men fortsatt 100x bedre enn windows. Anonymkode: b124e...6b0
Hotwife Skrevet 14. november 2023 #26 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alt du skriver er jo bare fordommer. Du vet ikke at noen velger apple «by default». Jeg har aldri hørt om et eneste tilfelle der noen har droppet å date en potensiell partner fordi de har grønn boble. Som en som KUN bruker apple produkter når det kommer til laptop/telefon, så bryr jeg meg ikke en dritt om noen har grønn boble, det tror jeg de med grønn boble er mest usikre om. Det virker som innlegget ditt er basert på sjalusi ikke fakta. Jeg bruker macbook i jobbsammenheng, men selv utenfor jobb så kan jeg ikke fordra windows, elending software (og jeg jobber med UI/UX og programmering), windows er ikke brukervennlig, MacOs og IOS er mye finere og bedre lagt opp. Dette er hovedgrunnen til at folk valgte apple over android. (Særlig før Steve Jobs døde), apple produkter pleide å «bare funke», sømløst samarbeid mellom de forskjellige enhetene. Jeg har fortsatt «traumer»( jeg overdriver) fra da jeg brukte windows, og måtte gå inn i «avinstaller og leggtil programmer» fordi jeg trengte mer lagringsplass.. og alle de hundrevis av programmene som lå der uten at jeg visste om det var viktig eller ikke.. bare for å slette ting helt til Pc’en svartna. Elendig at man kan gjøre slikt som casual bruker. Eller som at android telefoner lar apper, tvinge inn pop up ads UTENFOR appen. Sånne ting går ikke i apple sitt system, takk og lov. Og det er en av de få grunnene til at jeg velger apple. Laptopene har også alltid vært mye mer solide å ta på, ikke sånn lett plastikk, å trykke ned på mousepaden på en vanlig laptop og kjenne den uthulte plastikken er en ufin følelse. Må innrømme at apple har blitt dårligere med årene (software messig) flere bugs og vanskelig å få de til å fikse slikt, men fortsatt 100x bedre enn windows. Anonymkode: b124e...6b0 Jeg har det akkurat slik med Apple produkter. Samsung fungerer helt sømløst.
Laraa Skrevet 14. november 2023 #27 Skrevet 14. november 2023 Hvis du bor i Stavanger og er på kvadrat kl 10.00 på fredag. Men når det er 15 stk mac hvor du kan spare rundt 4500 ,ser jeg for meg en kø med telt og sovepose, litt som når man slipper en ny mumm jubileumskopp av mummi i begrenset opplag i Oslo sentrum 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå