Gå til innhold

Black friday - tilbud på mac?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som vet om det pleier å være noe bra tilbud på mac / andre apple produkter rundt black friday? Har selv aldri handlet på black friday, så er usikker på om det er noe bra tilbud eller om de bare skrur opp prisene rett før så det ser ut som bra tilbud. 

Anonymkode: 64098...a4f

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også. Jeg har lyst på et skikkelig kupp på ipad tablet for å kunne bruke pro create 🙂 håper noen her på kvinneguiden vet 

Anonymkode: 80488...c10

Skrevet

Apple-produkter er det sjeldent 'gode tilbud' på. Det kan være tilbud på utgående modeller, utenom det kan ipad være noen hundrelapper å spare

Anonymkode: 17015...626

• Liker 6
Skrevet

Er 15% på alle Apple produkter flere ganger i året hos Power, om man har MC fra DnB  (Unntatt iPad)

Anonymkode: abc9b...73e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Apple-produkter er det sjeldent 'gode tilbud' på. Det kan være tilbud på utgående modeller, utenom det kan ipad være noen hundrelapper å spare

Anonymkode: 17015...626

Det kan jo være like greit med utgående modeller hvis man ikke bryr seg om å ha det nyeste, men heller vil spare litt.  Jeg for min del tenker bare å  bruke det til kreative prosjekt med prosjektet create, så modell er ikke så viktig så lenge det funker med app og programvare 

Anonymkode: 80488...c10

Skrevet

sjk på finn.no eller i butikker. M1 hoder i massevis så sant du ikke skal drive med produksjon som krever mye prosessorkraft etc. 

Anonymkode: d033e...c7d

Skrevet

kjøp brukt, sparer masse.

Anonymkode: 2aeed...fd7

Skrevet
Spissrotte skrev (9 minutter siden):

Sinnsyk pris på en enkel datamaskin. 

Helt ok pris i forhold til hva du får.

Skrevet
Spissrotte skrev (22 minutter siden):

Sinnsyk pris på en enkel datamaskin. 

Det er noe annet enn en chromebook for å si det sånn.

Skrevet (endret)
Snublefot62 skrev (14 minutter siden):

Helt ok pris i forhold til hva du får.

Dypt uenig. Men valgfritt å kjøpe så da er det ok.

Endret av Spissrotte
  • Liker 2
Skrevet

Hellige ku! Den utrolig deilige Windows laptopen jeg kunne fått for de kronene der. Hadde ikke tenkt tanken på eple engang.

• Liker 2
Skrevet
Fant80 skrev (11 minutter siden):

Hellige ku! Den utrolig deilige Windows laptopen jeg kunne fått for de kronene der. Hadde ikke tenkt tanken på eple engang.

Så kjør på. Det er 34 alternativer i det prissjiktet der hos Komplett.

Skrevet
Fountaine skrev (17 minutter siden):

Det er noe annet enn en chromebook for å si det sånn.

Har ingen erfaring med CB så det skal jeg ikke si noe om.

Skrevet

Macbook er mer deilig enn en Windows laptop.

• Liker 1
Skrevet
Fountaine skrev (3 minutter siden):

Nå er ikke elskovsakt med datamaskinen sin noe de fleste tar med i vurderingen ved kjøp. Tror jeg.

• Liker 2
Skrevet
Spissrotte skrev (6 minutter siden):

Nå er ikke elskovsakt med datamaskinen sin noe de fleste tar med i vurderingen ved kjøp. Tror jeg.

Nei, men bra maskinvare er ikke å forakte heller.

Anonymkode: abc9b...73e

Skrevet
10 minutter siden, Fountaine said:

Er litt usikker på om det hadde blitt sagt,dersom Apple produkter ikke ble sett som mer "elitistisk" en Windows og Android produkter. Jeg er fullt klar over at en Mac kan være veldig produktiv i jobbbsamenheng. Men jeg kjenner så og si ingen som har en mac eller iphone etc pga dette. Her i Norge (eller de verste I landa) så blir man jo ekskludert på dating fronten fordi man ikke kan sende imessage. 

Jeg har et yrke jeg bruker mye PC,men ingenting som ikke en vanlig PC ikke kan gjøre. Liker bare PC bedre,og synes man får bedre hardware for pengene. Har heller ikke problemer med Windows som veldig mange Mac brukere av en eller annen grunn har. Hverken får jeg virus,eller sliter med å være produktiv.

Gidder ikke noe Mac vs PC forøvrig. Meningen min er jo klart ikke som flertallet i Norge. Men har noe med at de med veldig mye penger velger Apple "by default" som ikke har behovet,så betaler de likevel premium summer. Er bare der det legger seg i halsen for min del.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...