AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #41 Del Skrevet 2. desember 2023 anonymisert2001 skrev (41 minutter siden): Har begynt å trene to ganger i uka, mest styrkeøvelser og yoga/pilates. Kan det være derfor? Muskler veier mer enn fett. Dersom du lurer på om du faktisk blir mindre er målebånd den riktige måten å sjekke på. Vekt sier ikke nødvendigvis veldig mye om hvor stor du er. Jeg er 170 cm. Har veid både 47 og 57 kg, hvor målene mine har vært så å si identiske, Hvertfall rundt midje og ribbein. Anonymkode: cdcc0...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymisert2001 Skrevet 2. desember 2023 Forfatter #42 Del Skrevet 2. desember 2023 (endret) 1000 kalorier ila dagen høres veldig lite ut? Hva spiser man da, for å holde seg mett på jobb for eksempel? Ønsker jo også å være sunn oppi dette, og føler det er vanskelig å kombinere? Endret 2. desember 2023 av anonymisert2001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #43 Del Skrevet 2. desember 2023 anonymisert2001 skrev (4 timer siden): 1000 kalorier ila dagen høres veldig lite ut? Hva spiser man da, for å holde seg mett på jobb for eksempel? Ønsker jo også å være sunn oppi dette, og føler det er vanskelig å kombinere? Ja beklager, det stemmer. Tok utgangspunkt i hva jeg veier og eventuelt ville lagt meg på ved vektnedgang, men det blir så klart helt feil for deg. Du er mye tyngre og behøver absolutt mer. Jeg ville forsøkt 1300-1600 kalorier daglig, og 10-15 000 steg om dagen. Anonymkode: cdcc0...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymisert2001 Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #44 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja beklager, det stemmer. Tok utgangspunkt i hva jeg veier og eventuelt ville lagt meg på ved vektnedgang, men det blir så klart helt feil for deg. Du er mye tyngre og behøver absolutt mer. Jeg ville forsøkt 1300-1600 kalorier daglig, og 10-15 000 steg om dagen. Anonymkode: cdcc0...dce Fjo! Okei, da skal jeg skru opp aktivitetsnivået ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #45 Del Skrevet 3. desember 2023 . Anonymkode: 2f935...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2023 #46 Del Skrevet 3. desember 2023 Et spørsmål, hvis hvileforbrenningen min er på 1350. Vil det si at jeg må spise 1000 kcal under dette for å gå ned 1 kg i uka? Skjønner ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2023 #47 Del Skrevet 3. desember 2023 anonymisert2001 skrev (23 timer siden): 1000 kalorier ila dagen høres veldig lite ut? Hva spiser man da, for å holde seg mett på jobb for eksempel? Ønsker jo også å være sunn oppi dette, og føler det er vanskelig å kombinere? Jeg spiser ca 6-700 kcal om dagen. Ikke at det er sunt da… men spiser knekkebrød, egg, fisk, grønnsaker, havregryn, kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå