Gå til innhold

Trene alene / med venn


anonymisert2001

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede medlemskap på treningssenter men synes det er litt skummelt å gå alene. Spesielt om det er mye folk på gymmen. Ingen av vennene mine er interessert i å bli med heller. Trener dere alene eller sammen med noen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trener helst alene, men trener helst utendørs. 

Anonymkode: ef1d4...e25

Jeg har pleid å gå tur alene som jeg liker ganske godt, men vil egentlig trene innendørs nå som det begynner å bli mørkt og kaldt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener helst sammen med en venninne, men noen dager drar jeg på gruppetrening alene. Kjenner alltids noen på timen uansett. 💪🏻

Anonymkode: e36b2...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg startet å trene alene syns jeg det var skikkelig ukomfortabelt å dra å trene alene på senter. Jeg følte meg nervøs og «utenfor». Det som hjalp meg var en pt time der jeg fikk et oppsett å holde meg til. Så satt jeg faste dager jeg skulle gå å trene. Noen dager tok angsten overhånd og jeg kom meg ikke avgårde. I startet for ca et år siden trente jeg tidlig eller sent for å unngå de største folkemengdene, men etterhvert ble jeg mer og mer trygg og komfortabel. Alle som starter å trene føler det samme, og det vil bli tryggere og bedre til oftere du går. 

Anonymkode: fc546...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleine. Hater å bli forstyrret av andre når jeg trener.

Anonymkode: d9e75...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alene!

Har gjort det siden jeg begynte trene, og trives veldig godt med det. Jeg liker det fordi jeg bestemmer helt selv hvor hardt og lenge jeg vil trene akkurat den dagen. Jeg kan også trene til akkurat det tidspunktet som passer meg. Har fleksibel arbeidstid og trener helst på vei fra jobb. Og i helgene trener jeg når jeg står opp, hvis jeg er opplagt nok.

Det var småskummelt i starten, men ser nå at de aller fleste på sentret også trener alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På egenhånd såklart....er jo alltid noen rundt deg, så du er jo ikke alene :) Skjerp deg med usikkerheten din, venninneflokker på treningsenter er noe herk. Så bli selvstendig! Da får du skikkelig utbytte av treningsøkta di.

Anonymkode: f8cf9...9c5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...