Gå til innhold

Betatt av en på treningssenteret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 17.32):

Hei!

Jeg trener et sted, og har blitt litt betatt av en kjekk fyr der. Vi trener ofte samtidig, og han begynte å smile til meg en stund tilbake og vi sier av og til hei. Det kan jo hende han bare er hyggelig altså, men jeg har litt lyst å bli kjent med ham. Det har aldri falt meg inn før nå å i det hele tatt vurdere å sjekke opp noen på trening. Har i tillegg hørt at menn ikke sjekker opp damer på treningssenter lenger, med fare for å virke creepy. Er det jeg som må ta det første steget? Jeg er egentlig litt pysete på sånn, og føler meg sjeldent superfresh på trening. Jeg er jo rød i ansiktet og svett 😂 

Noen andre som har erfaring her? Eventuelt noen som kan booste selvtilliten min her og få meg til å hoppe i det? Haha

Anonymkode: 04773...c91

det aller "verste" som kan skje er vel at fyren sier nei, og ikke er interessert...       

Anonymkode: bc219...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treningssenter er da en av få arenaer hvor man omgås forskjellige folk og det er naturlig å snakke sammen litt. Så lenge man er hyggelig og tar normale signaler så bør det virkelig ikke være noe problem. Ikke rart folk er ensomme om man skal føle det er forbudt å ta kontakt med hverandre.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært oftere på SATS enn vanlig i håp om å bli sjekket opp av en av dere jentene der. Men ingenting skjer. Hva er greia? 

Anonymkode: 1aae6...ae7

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå har jeg vært oftere på SATS enn vanlig i håp om å bli sjekket opp av en av dere jentene der. Men ingenting skjer. Hva er greia? 

du får i alle fall trent, SATS kommer ikke med kjæreste-garanti.

Anonymkode: 87a3c...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

du får i alle fall trent, SATS kommer ikke med kjæreste-garanti.

Det burde de 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det burde de 

jeg har sett et par hunks der, mener du at jeg kan benytte meg av en slags kjærestegaranti? 😮 hjelp.. da ville livet mitt brått blitt mye diggere. men, jeg føler at jeg er såpass sterk at jeg ikke trenger å belemre dem med min tilstedeværelse, jeg da ...  er fornøyd med litt eye candy, for å si det på mannespråket.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

jeg har sett et par hunks der, mener du at jeg kan benytte meg av en slags kjærestegaranti? 😮 hjelp.. da ville livet mitt brått blitt mye diggere. men, jeg føler at jeg er såpass sterk at jeg ikke trenger å belemre dem med min tilstedeværelse, jeg da ...  er fornøyd med litt eye candy, for å si det på mannespråket.. 

Det må ha vært meg. Begge to. Du burde absolutt benytte deg av kjærestegarantien. 👍

Men for å være seriøs. Og med fare for å virke creepy. (det er ikke meningen). Men for å være ærlig, hvis man liker trente damer (det gjør jeg) så er det masse "eye candy" på treningssenter. Herregud hvor fine mange av dem er. MEN, det eneste jeg vet om dem er at de liker å trene. Ingenting annet... For alt jeg vet kan de være treskaller, psykopater, New-agere, tok tok influensere eller det som værre er. Eller folk som dealer med sin shit som singel etter vonde brudd, sånne som meg, og bare ønsker å trene og bygge opp livet sitt. (de er de værste). Synes ikke treningssenter er noe sted å sjekke opp folk.... Du aner jo ikke hva slags skræl du ender opp med på date... 

La folk trene.

Mind your own business.

- Joey Swoll

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Feil arena.

Kjenner ikke en, eneste jente som er interessert i å bli kjent med noen på trening. De (vi) er der for å trene. Ikke for å bli sjekket opp.

Treningssenter er kanskje et av stedene du vil ha minst sjans for å få sjekket opp en jente.

Anonymkode: 0a5d6...998

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippeti skrev (17 timer siden):

Treningssenter er da en av få arenaer hvor man omgås forskjellige folk og det er naturlig å snakke sammen litt. 

Veldig uenig😊

Faller seg svært unaturlig å snakke med fremmede på trening utover å spørre om folk er ferdig med et apparat feks.

Nå er ikke jeg mann, men som jente så er det helt uinteressant med fremmede menn som #villebaresnakkelitt på trening. Dette er det unison enighet om blant jentegjengen jeg trener med.

Veldig mange andre arenaer du vil ha bedre sjans til å sjekke opp en jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippeti skrev (19 timer siden):

Treningssenter er da en av få arenaer hvor man omgås forskjellige folk og det er naturlig å snakke sammen litt. Så lenge man er hyggelig og tar normale signaler så bør det virkelig ikke være noe problem. Ikke rart folk er ensomme om man skal føle det er forbudt å ta kontakt med hverandre.

Jeg trener ikke på treningssenter, men har lyst. Alt jeg vil er å gå inn dit, på magisk vis fullføre det jeg ønsker å gjøre uten for mye flause og komme ut igjen uten at noe tar kontakt. Tanken på at det skal være en sosial arena gjør det verre å dra dit, det er det at det er folk der så jeg ikke kan styre ifre som er grunnen til at jeg fortsatt ikke har turt. 

Anonymkode: 13939...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg trener ikke på treningssenter, men har lyst. Alt jeg vil er å gå inn dit, på magisk vis fullføre det jeg ønsker å gjøre uten for mye flause og komme ut igjen uten at noe tar kontakt. Tanken på at det skal være en sosial arena gjør det verre å dra dit, det er det at det er folk der så jeg ikke kan styre ifre som er grunnen til at jeg fortsatt ikke har turt. 

Anonymkode: 13939...66d

Digger å ikke måtte svare noen på trening… bare være i min egen verden. Jeg er jo der for å bruke energien min på en ‘intelligent’ måte. 🤭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg trener et sted, og har blitt litt betatt av en kjekk fyr der. Vi trener ofte samtidig, og han begynte å smile til meg en stund tilbake og vi sier av og til hei. Det kan jo hende han bare er hyggelig altså, men jeg har litt lyst å bli kjent med ham. Det har aldri falt meg inn før nå å i det hele tatt vurdere å sjekke opp noen på trening. Har i tillegg hørt at menn ikke sjekker opp damer på treningssenter lenger, med fare for å virke creepy. Er det jeg som må ta det første steget? Jeg er egentlig litt pysete på sånn, og føler meg sjeldent superfresh på trening. Jeg er jo rød i ansiktet og svett 😂 

Noen andre som har erfaring her? Eventuelt noen som kan booste selvtilliten min her og få meg til å hoppe i det? Haha

Hvor lenge har denne «blikkingen» foregått da? Er dere unge?

Anonymkode: 34fc7...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Feil arena.

Kjenner ikke en, eneste jente som er interessert i å bli kjent med noen på trening. De (vi) er der for å trene. Ikke for å bli sjekket opp.

Treningssenter er kanskje et av stedene du vil ha minst sjans for å få sjekket opp en jente.

Å, herregud.. 🤭

🏴🏴🏴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig? Det hadde vært litt plagsomt. Er der for å trene, og ikke drive med sjekking eller sosialisering. Fokus på treningen. Hadde ikke blitt forferdet, men litt brydd.

Derimot hadde det vært hyggelig om det skjedde før eller etter trening da. Hadde sagt nei siden jeg ikke er singel da, men da ville ikke tilnærmingen vært plagsom.

Jeg jobber mye mentalt med å være i sonen på trening og er derfor lite mottagelig for distraksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å lese hvor liksom dedikerte kvinner er på treningen når de trener. Det tror jeg er mest av angst for å bli plaget av oversosiale menn som tror de kan oppnå noe. Dersom drømmemannen tok kontakt ville nok treningen blitt mindre viktig. Men jeg skjønner problemet. Menn som er overhyggelige på treningssenter og oppsøker kvinner er creepy og gjennomskues over hele anlegget. Det er så åpenbart hva hensikten er for enkelte. Da er det greit å fokusere på trening. Men hvorfor skal kvinner være så mye mer fokusert på trening enn menn? En kvinne som "forstyrrer" en mann blir alltid godt mottatt.

Anonymkode: 7b1a6...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Morsomt å lese hvor liksom dedikerte kvinner er på treningen når de trener. Det tror jeg er mest av angst for å bli plaget av oversosiale menn som tror de kan oppnå noe. Dersom drømmemannen tok kontakt ville nok treningen blitt mindre viktig. Men jeg skjønner problemet. Menn som er overhyggelige på treningssenter og oppsøker kvinner er creepy og gjennomskues over hele anlegget. Det er så åpenbart hva hensikten er for enkelte. Da er det greit å fokusere på trening. Men hvorfor skal kvinner være så mye mer fokusert på trening enn menn? En kvinne som "forstyrrer" en mann blir alltid godt mottatt.

Anonymkode: 7b1a6...6f5

Sikkert fordi at en kvinne ofte må innta en omsorgsrolle… hvis hun svarer som en mann eller er eplekjekk så tolkes det 10000 ganger verre enn hvis en mann er det. En mann kan tillate seg å være selvstendig, kvinner må kreve det i større grad.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Han er helt sikkert ikke singel. Spesielt ikke om han er høy, trent og deilig. 

Anonymkode: 29e7a...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg så hadde jeg funnet ut hva han het og begynt å stalke han på sosiale medier. Først da kan man legge en plan. For først må man finne ut om han har dame. Eller er hetrofil i det hele tatt.
Så ville jeg lagt en plan på hvordan man kan få bedre kontakt UTEN at det er åpenbart at du er interessert i han. Å bare gå bort og spørre om han vil ta en kaffe er super risky. Du kan risikere "nei takk, jeg er ikke interessert i deg på den måten" og da kan det jo hende du må vurdere å bytte treningssenter avhengig av hvor kleint det hele blir. Er du villig til å risikere det?

Finn noen uskyldige åpningsreplikker, og se ann hvor vennlig eller avvisende han er. All form for kontakt blir enklere når man har pratet sammen.
Det kan være noe så uskyldig som "hei jeg ser du er her ofte, så kanskje du vet det? [insert hvilket som helst spørsmål om treningssenteret, apparatene eller treningstimene senteret tilbyr], og kjenn på hvordan praten flyter og om han tar initiativ i samtalen. Hold samtalen trenings-relatert, lett og upersonlig i starten.

Synes jeg husker en tråd på KG om en dame som var supergira på en fyr på et treningssenter men ble brutal avvist. Kanskje jeg husker feil, men tror hun tok en "hei har du lyst å ta en kaffe?" Etter avvisningen grudde hun seg til å dra tilbake til senteret og viste knapt hva hun skulle gjøre.
Jeg mener at man ALDRI skal gå bort til NOEN med slike direkte spørsmål uten å i det minste være 80% sikker på at den andre personen takker ja.
Start alltid med vennlig dialog i forkant. For guds skyld. Det er nesten ikke nøye hva.

Anonymkode: 8dd40...9c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte til sengs med han ene jeg var betatt av på treningssenter 🙈 moro en stund, men var ikke han jeg giftet meg med

Yolo! 

Anonymkode: 7a5fa...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.11.2023 den 12.04):

TS her. Kjenner litt på det samme. Og kanskje det bare er greit å holde det sånt. Bedre å fortsatt ha det litt spennende og ha noen å se på, enn at det skulle bli kleint.

Meeeeen, vi får se om jeg ikke tar steget en dag og slår av en prat. Kanskje jeg ser ham seinere :fnise: Takk for alle svar! 

Treningssenter er ikke en plass å være på sjekkern sier mange her. Jeg vil mene at det er absolutt en bedre plass enn på byen hvor man er full og dømmekraften er kraftig redusert. Noen sjanser må man bare gripe. Hva hvis den du liker, viser seg å være din drømme / mann eller dame?? Gå for it!  

Anonymkode: ab538...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...