AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Del Skrevet 10. november 2023 Hva kan jeg strikke til en mann? Tenker votter, lue, sokker, ol. Hva vil menn sette pris på, og hvilket mønster? Anonymkode: 0755c...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 10. november 2023 #2 Del Skrevet 10. november 2023 Grå raggsokker eller hvite/svarte selbuvotter som er strikka i ull og lett tova i tørketrommel så de blir tette er vel safe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Del Skrevet 12. november 2023 Alt som kan strikkes til kvinner, kan strikkes til menn. Kroppene våre er sånn ca. 95% like, hvis du titter nøye etter. 😁 Anonymkode: acf07...dde 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Del Skrevet 12. november 2023 Som mann som strikker selv, så liker jeg enkle luer i tynt garn som ikke klør. Jeg strikker meg votter i forholdsvis tynt garn med geometriske eller tradisjonelle mønster, som jeg håndtover lett slik at de er tette uten å bli for tykke. Ullsokker med alskens mønster og farger, jeg er dog ingen stor fan av pasteller... Favorittsokkene for tiden er i vinrødt og lys grått. Anonymkode: c890a...d10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #5 Del Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 10.59): Som mann som strikker selv, så liker jeg enkle luer i tynt garn som ikke klør. Jeg strikker meg votter i forholdsvis tynt garn med geometriske eller tradisjonelle mønster, som jeg håndtover lett slik at de er tette uten å bli for tykke. Ullsokker med alskens mønster og farger, jeg er dog ingen stor fan av pasteller... Favorittsokkene for tiden er i vinrødt og lys grått. Anonymkode: c890a...d10 Mens derimot mannen min som er en friluftsorganisasjoner foretrekker myke og tykke plagg som varmer og er funksjonelle 😉 Tenker menn er forskjellig som oss kvinner, så ts kan jo fortelle litt om mannen sin? Anonymkode: b93fa...0ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #6 Del Skrevet 28. november 2023 Du kan jo ta en kikk i denne: Anonymkode: b57ca...8e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #7 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan jo ta en kikk i denne: Anonymkode: b57ca...8e7 Her er det lenke til et utdrag: https://issuu.com/kaggeforlag/docs/strikk_til_mannen Anonymkode: b57ca...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #8 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du kan jo ta en kikk i denne: Anonymkode: b57ca...8e7 Denne boka er fin. Birger Berge har kommet med to strikkebøker med mange flotte oppskrifter til herre. Både småstrikk, gensere og annet. Anonymkode: 4dd81...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #9 Del Skrevet 28. november 2023 Min mann ønsker seg balaklava, han jobber mye utendørs og bruker mye bil i jobben (ut og inn av bilen hele dagen) så han har mistet mange luer mens en balaklava kan henge rundt halsen når han ikke trenger lua på. Anonymkode: e410b...1d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå