Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har planer om å bytte ut vedovner min  Bor i rekkehus, stue og kjøkken nede og 3 soverom og bad oppe, ca 95 kvm til sammen. (Eget kjøkken, men selve døra til kjøkkenet var fjernet da jeg flytta inn)

Noen forslag til hvilken/hva jeg skal se etter? Er kleberstein et fornuftig valg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket budsjett har du?

Anonymkode: 3706d...cbd

Skrevet

Trenger ikke nødvendigvis å være kleberstein. Flere produsenter har samme type funksjon, men kaller det forskjellige navn. Rais har stablebare halvmåner. Nordpeis har også noe lignende. 

Kjekt om ovnen holder på varmen, digg på søndag morgen når det fortsatt er lunk i peisen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvilket budsjett har du?

Anonymkode: 3706d...cbd

Har ikke sett noe særlig på priser så aner ikke.  Men siden jeg må pusse opp badet snart så blir det ikke en dyr ovn....

Skrevet
newman01 skrev (3 minutter siden):

Trenger ikke nødvendigvis å være kleberstein. Flere produsenter har samme type funksjon, men kaller det forskjellige navn. Rais har stablebare halvmåner. Nordpeis har også noe lignende. 

Kjekt om ovnen holder på varmen, digg på søndag morgen når det fortsatt er lunk i peisen 

Det er for å ha en som holder på varmen at jeg tenkte kleberstein 🙂 Skal ta en titt på de andre du nevner. 

Skrevet

Dette er jeg også interessert i! Samme type hus som du beskriver, ts. Grunnflate stue/kjøkken er ca 45 kvadrat. Stua er av moderat størrelse, så det bør for vår del være en nett ovn, og helst med sidevinduer. Tar gjerne i mot tips om modell som kan passe!

Vi har ikke vedovn per i dag, men jeg ønsker meg en for kosen og beredskapen. Drømmer om å sitte i godstolen ved ovnen neste november;-)

Anonymkode: 37d83...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...