AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Har en dunpute som må skiftes ut. Jeg liker å ligge på siden, og føler jeg må ha en høy pute. Hater når putene er så lave at jeg føler hodet ikke har noe støtte og man må brette puten sammen på midten. Jeg kjøpe en fiberpute på Kid her en dag for å teste, men den var altfor høy. Så etterpå at det var en «ekstra høy»pute, så er vel derfor. Jeg er så kresen på hodepute så vet ikke om jeg tørr å bruke masse penger på en ny dunpute og så funker den ikke. Har sett på en annen fiberpute, Høie Downfeel, noen som har erfaring med den? Eller har dere noen tips til en annen høy (men ikke for høy😅) pute.. Anonymkode: d220b...d56
Vestlig Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 https://www.ikea.com/no/no/p/klubbsporre-ergonomisk-pute-sove-pa-side-rygg-00446096/ Liker denne godt Sover på siden og opplever den som «passe høy». Har hatt div dunputer før, men liker St denne holder formen. Kjenner ikke veldig til den «kjølende» overflaten, men bittelitt er bedre enn ingenting.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Skrevet 10. november 2023 Jeg er også en sidesover som må ha noe som støtter opp under. Jeg har funnet ut at jeg foretrekker sånne ergonomiske puter av et fast materiale. Har ikke prøvd typen i lenken over, men har den typen som har en sånn hump nederst. https://jysk.no/soverom/puter/spesialputer/pute-wellpur-kvina-30x50x10/7?gclid=EAIaIQobChMIq8Gbvq24ggMVDe13Ch2cIQxPEAQYASABEgJ4qvD_BwE&gclsrc=aw.ds Dunputer hater jeg, siden dunfyllet sklir unna og havner i en klump over hodet, motsatt sted av der jeg vil ha det. Anonymkode: 2e6e7...8a9
Sitronterte Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 Jeg sliter litt selv med hodepute. Må innrømme at jeg har noen billige. Og jeg har nok 4 stykker i sengen hehehehe.
Rufs Skrevet 10. november 2023 #6 Skrevet 10. november 2023 Tempur helt klart, den synker ikke sammen, alltid god støtte.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #7 Skrevet 10. november 2023 ThereGoesBob skrev (7 timer siden): Tempur, ingenting slår den ! Rufs skrev (18 minutter siden): Tempur helt klart, den synker ikke sammen, alltid god støtte. De tilsvarende variantene av samme materiale funker like fint, tempur er bare et merke. Anonymkode: 2e6e7...8a9
Million Skrevet 10. november 2023 #8 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har en dunpute som må skiftes ut. Jeg liker å ligge på siden, og føler jeg må ha en høy pute. Hater når putene er så lave at jeg føler hodet ikke har noe støtte og man må brette puten sammen på midten. Jeg kjøpe en fiberpute på Kid her en dag for å teste, men den var altfor høy. Så etterpå at det var en «ekstra høy»pute, så er vel derfor. Jeg er så kresen på hodepute så vet ikke om jeg tørr å bruke masse penger på en ny dunpute og så funker den ikke. Har sett på en annen fiberpute, Høie Downfeel, noen som har erfaring med den? Eller har dere noen tips til en annen høy (men ikke for høy😅) pute.. Anonymkode: d220b...d56 Jeg har Høie Downfeel Høy pute og den er yndlingsputa mi! Åh, jeg MÅ ha den når jeg skal sove! I dag skal jeg reise på hyttetur i helgen, og det er selvfølgelig både dyner og puter der. Men jeg har pakket med min egen, den må jeg bare ha med for å sove godt! 😄 2 1
Kamelia83 Skrevet 10. november 2023 #9 Skrevet 10. november 2023 Jeg må også ha Høie downfeel høy. Veldig god pute 😊 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #10 Skrevet 10. november 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: De tilsvarende variantene av samme materiale funker like fint, tempur er bare et merke. Anonymkode: 2e6e7...8a9 Ikke enig i det hele tatt. Har hatt et par "billig versjoner" og det er bare tull. Kan ikke måle seg. Anonymkode: b62bc...116 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #11 Skrevet 10. november 2023 Denne fra Wonderland. Fantastisk. Ikke for hard, ikke for myk. Gir veldig god støtte, puster godt. Finnes i to høyder, 8 og 12 cm. https://www.bohus.no/search?query=wonderland+pute Anonymkode: 3d08c...42a
Korsihalsen Skrevet 10. november 2023 #12 Skrevet 10. november 2023 Tempur, har ikke vondt i nakken mer 😊 1
Korsihalsen Skrevet 10. november 2023 #13 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De tilsvarende variantene av samme materiale funker like fint, tempur er bare et merke. Anonymkode: 2e6e7...8a9 Nei. Tempur holder seg, de fra jysk og andre billigmerker holder ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #14 Skrevet 12. november 2023 Million skrev (På 10.11.2023 den 12.02): Jeg har Høie Downfeel Høy pute og den er yndlingsputa mi! Åh, jeg MÅ ha den når jeg skal sove! I dag skal jeg reise på hyttetur i helgen, og det er selvfølgelig både dyner og puter der. Men jeg har pakket med min egen, den må jeg bare ha med for å sove godt! 😄 Har samme pute😀 Og også jeg, når vi reiser på ferie, pakker puta mi med i kofferten 😅 Anonymkode: 8c8de...5a6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #15 Skrevet 12. november 2023 Takk for svar alle, tror jeg skal prøve Høie Downfeel. Den er jo ikke så dyr heller, så ingen krise om det ikke funker. Ser mange foreslår tempur også, men det har jeg prøvd og klarte aldri venne meg til det. Men vet mange elsker det, men jeg synes det ble for uvant. Anonymkode: 35a62...517
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #16 Skrevet 12. november 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar alle, tror jeg skal prøve Høie Downfeel. Den er jo ikke så dyr heller, så ingen krise om det ikke funker. Ser mange foreslår tempur også, men det har jeg prøvd og klarte aldri venne meg til det. Men vet mange elsker det, men jeg synes det ble for uvant. Anonymkode: 35a62...517 Hvis ikke Høie funker, så se på den fra Wonderland i link lenger opp. Perfekt mellomting av mykt og veldig fast, kjerne i latex og gir veldig god støtte. Anonymkode: 3d08c...42a
Eloise12345 Skrevet 12. november 2023 #17 Skrevet 12. november 2023 On 11/10/2023 at 11:41 AM, Rufs said: Tempur helt klart, den synker ikke sammen, alltid god støtte. Jeg bør mulig kjøpe den. Sliter med vond nakke og vondt i hodet om natten. Jeg sover veldig dårlig på puten min. Knyter muskulaturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå