Gå til innhold

200 griser funnet døde i Trøndelag (Januar 2023)


Arne Tiholt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er ikke gøy, men må vi ha en tråd om saken? Det blir jo bare polariserende debatt hvor noen mener vi skal legge ned alt. 

 

Jeg for min del synes vi har dårlig perspektiv med masse fokus på slike ting når tusenvis av folk dør i krig, daglig. Og det like ved dørstokken til eget land. Men vi har muligens kommet dit, at mange er mer for dyrevelferd en menneskevelferd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kikkana said:

Ja det er ikke gøy, men må vi ha en tråd om saken? Det blir jo bare polariserende debatt hvor noen mener vi skal legge ned alt. 

 

Jeg for min del synes vi har dårlig perspektiv med masse fokus på slike ting når tusenvis av folk dør i krig, daglig. Og det like ved dørstokken til eget land. Men vi har muligens kommet dit, at mange er mer for dyrevelferd en menneskevelferd?

Hvorfor ikke ha en tråd? Det er en aktuell sak. Bare for at situasjon A er verre/viktigere en situasjon B, betyr ikke at situasjon B ikke er viktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikkana skrev (9 minutter siden):

Ja det er ikke gøy, men må vi ha en tråd om saken? Det blir jo bare polariserende debatt hvor noen mener vi skal legge ned alt. 

 

Jeg for min del synes vi har dårlig perspektiv med masse fokus på slike ting når tusenvis av folk dør i krig, daglig. Og det like ved dørstokken til eget land. Men vi har muligens kommet dit, at mange er mer for dyrevelferd en menneskevelferd?

Hvorfor skal vi vekge mellom dyr og mennesker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne Tiholt skrev (8 minutter siden):

Hvorfor ikke ha en tråd? Det er en aktuell sak. Bare for at situasjon A er verre/viktigere en situasjon B, betyr ikke at situasjon B ikke er viktig. 

Nei for all del, kjør tråd. Jeg ser det er mye samme folk som skriver i slike innlegg og dem er ikke å se hvis det er snakk om folk. Jeg synes fokus på dyrevelferd er for stort i forhold til fokus på menneskevelferd og at en del individer er skummelt nær fundamentalisme. Men men, det er nå bare min mening. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...