AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Skal kjøpe ny sofa og ser det er flust med tilbud på nettbutikker som selger møbler. Har lyst på en sofa som både ser fin ut + er myk og behagelig å sitte i. Fant ut at Trademax bør styres unna, men hva A-Møbler og Møbel24? Evt tips om andre slike butikker med gode priser og produkter, som driver pålitelig forretning? Ikke aktuelt med designer nettbutikkene, for der får ikke lommeboka mi innpass 😏 Anonymkode: 589f2...c9c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 A-møbler er en seriøst bedrit. Det samme er Bolia. Sistnevnte er dyrt, men veldig god kvalitet. De kjører jevnlig kampanjer med 40 % på sofa, da blir prisen fortsatt høy, men levelig for mange. Møbel24 har jeg ingen erfaringer med, men det ser seriøst ut på nettsiden. Anonymkode: 67cdd...6ee
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Jeg har bare gode opplevelser med trademax. Har kjøpt nattbord som var supre. Og har kjøpt en gigantisk modulsofa som jeg har på 5 året. Den er like god, ser like ny ut etter at jeg tar møbelrenser og impregnering hvert andre år (småbarn i hus). I tillegg kjøpte jeg en modul for mye. Litt kjedelig å betale 1000kr i frakt for å returnere, når jeg fant ut at jeg ville ha litt mindre sofa enn jeg først forestilte meg. Men returen gikk som smurt. Så helt topp erfaring herifra har også blant annet hatt to gjester som har kjøpt lik sofa etter besøk her og som har like god erfaring. Visste ikke at trademax var noe å holde seg unna 😅 Anonymkode: 3faff...d8a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har bare gode opplevelser med trademax. Har kjøpt nattbord som var supre. Og har kjøpt en gigantisk modulsofa som jeg har på 5 året. Den er like god, ser like ny ut etter at jeg tar møbelrenser og impregnering hvert andre år (småbarn i hus). I tillegg kjøpte jeg en modul for mye. Litt kjedelig å betale 1000kr i frakt for å returnere, når jeg fant ut at jeg ville ha litt mindre sofa enn jeg først forestilte meg. Men returen gikk som smurt. Så helt topp erfaring herifra har også blant annet hatt to gjester som har kjøpt lik sofa etter besøk her og som har like god erfaring. Visste ikke at trademax var noe å holde seg unna 😅 Anonymkode: 3faff...d8a Da har nok dere vært blant de heldige 🙈 Om du sjekker Trustpilot er der svært mange advarsler om å styre unna denne bedriften. Flere har til og med opplevd at kortet begynte å bli belastet så snart de lagret produkt i handlelisten uten å ha kjøpt noe 😬 Jeg ble ganske skuffa da, for der var mange sofaer jeg kunne tenkt meg, til utrolig lave priser! Men tar ikke sjangsen, selv om du gjorde meg litt usikker 😜 TS Anonymkode: 589f2...c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå