Gå til innhold

Hvordan holde bilen ren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barn ut og inn av bilstol i all slags vær? Henting og levering i barnehage? Bilen blir så skitten. Hva gjør dere? Bilen ser ikke ut. Sørpe, sand og snø. Blir dyrt å vaske uken hver uke 😅

Anonymkode: 7feb1...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Setebeskytter under setet og bak førersetet

Anonymkode: 98a06...ecc

Under bilstol mente jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Under bilstol mente jeg. 

Har setebeskytter, men hjelper lite. Bilstol blir skitten, dør blir skitten, klatringen gjør det skittent.. Verre etter bilstol ikke kunne snues mot døra lenger. Er bakovervendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (Akkurat nå):

Setebeskytter under bilstol og ta av barna skitne uteklær/sko før de setter seg i bilen. 

Hmm, tar dere av sko før dere setter barnet i bilen en kald vintermorgen? Høres stressende ut? På en 3-åring? 4-åring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel, jeg tok av skittent tøy og sko og hadde beskyttelsesdekke og så vasket jeg bilsete og bil.. 

Anonymkode: e2f82...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tar dere av sko før dere setter barnet i bilen en kald vintermorgen? Høres stressende ut? På en 3-åring? 4-åring?

Har gjerne på sherrox eller dockboots, fort gjort å ta av å sette i dørken. Mye mer behagelig (og tryggere) for barnet uten sko 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever med det og vasker innimellom 😅 har slike engangsservietter liggende i bilen som jeg tørker det verste med. Er støvler eller sko veldig skitne tar jeg de av 

Anonymkode: 9d2be...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar av sko før de går inn i bilen. De har ikke på uteklær i bilen, så de er ikke skitten når de går inn.

Anonymkode: ccc1b...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar sånn ca 10 sekunder å sette barnet i setet vendt mot deg, dra av skoene og snu barnet og feste det. Det er jo hverken tidkrevende eller stressende. Det er jo uansett opp til deg hva du synes er mest stress, å ta av skoene eller å vaske bilen hver uke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...