Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2006 #1 Del Skrevet 27. januar 2006 hei, lurer veldig på dette med farge på ytterdør. har staversgult hus med mørke grønne lister etc. rundt om kring. men ytterdøra, hvilken farge skal den ha!?!?!? har nemlig lyst på rød dør, skikkelig kontrast men det gjør da kanskje ingen ting? hva syntes dere? takknemlig for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. januar 2006 #2 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg personlig ville ikke valgt kombinasjonen rød dør til staverngult, nettopp pga kontrastene.. Men det er jo ditt hus og du som bestemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #3 Del Skrevet 27. januar 2006 ja det er jo det.... men jeg er jo ikke sikker... det er det som er så vanskelig. nå har vi grønn dør, men den "syntes" liksom ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. januar 2006 #4 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg ville valgt grønn, av den enkle grunn at det ikke er døren som skal synes i et hus, men være med å skape en helhet. Men det er min mening da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #5 Del Skrevet 27. januar 2006 syntes du det? ja, det sier mannen min også.... huff dette er skrekkelig vanskelig. og dyrt også så vi må jo finne noe vi liker....aldri kjøpt ytterdør før, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. januar 2006 #6 Del Skrevet 27. januar 2006 Ikke jeg heller... Her jeg bor, var det en gammel teakdør, som tåler så mye, og var såpass pen at vi valgte å ikke bytte den ut, men malte den grønn, som lister, rundt vinduer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #7 Del Skrevet 27. januar 2006 vi har også malt vår grønn, men det ble ikke så bra. også går den feil vei (innover) og derfor får vi den ikke tett. også har vi glass ved siden av som vi vil ha bort, gjerne med dobbelt dør. og da blir det dyrt med en gang..... men alternativet er å ta bort glassert og panelere der + enkelt dør. det blir jo litt det også. gangen vår er så kald så noe må gjøres...... ikkje enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. januar 2006 #8 Del Skrevet 27. januar 2006 Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. januar 2006 #9 Del Skrevet 27. januar 2006 Oj, det skulle mer her: Nei! Vår dør går og innover, men har ikke merket noe med utett egentlig. Dobbeltdør er jo rålekkert da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. januar 2006 #10 Del Skrevet 27. januar 2006 Hadde nok valgt grønn jeg også, hvis lister og karmer skal forbli grønne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #11 Del Skrevet 27. januar 2006 ja lister og greier skal bli helt grønt. stilig foressten. men døra, syntes dere ikke at jeg kan ta rød?!!? det er jo så feiende flott med kontraster på dører!?!? gult hus med grønt, også en flott rød dobbeldør som ønsker velkommen inn?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. januar 2006 #12 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg syntes kontraster kan være veldig kult, men det avhenger av helheten - hustype, farge, dørtype osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #13 Del Skrevet 27. januar 2006 hustypen... vår er et dønn firkanta hus fra 70 tallet. passer best med klassisk dør for å si det sånn. men fargen?!? nei, jeg blir nok aldri enig med meg selv.... fant nettopp en artikkel som støttet meg på rød, men - vi er jo flere som skal leve med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. januar 2006 #14 Del Skrevet 27. januar 2006 Hva med en litt kul, moderne dør da? I grått f.eks.. (jeg vet ikke hvordan gulfargen eller grønnfargen din er altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #15 Del Skrevet 27. januar 2006 vi har tittet på mange, men har landet på en klassisk dør med et side felt som har tre små firkantet glass nedover. enkelt og fint. men grått tror jeg ikke går . det må nesten bli grønt eller i komplementærfargen rød tror jeg.... himmel. godt jeg får med meg noen tips på veien. mannen min aner ikke hva han vil han heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #16 Del Skrevet 27. januar 2006 vi må jo høres ut som noen som ikke har en anelse på hva vi vil. det har vi da heller ikke i denne saken haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. januar 2006 #17 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg tror kanskje at rødt kan blir litt for "mektig", men det er deres smak som er viktig. Jeg ville ikke valgt grønn dør - da hadde jeg heller tatt hvit. (eller sort) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #18 Del Skrevet 27. januar 2006 Vi ville gått for en rooooooooosa en vi Sneip og Pulber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #19 Del Skrevet 27. januar 2006 Tror kanskje man blir litt fort lei en rød dør. Litt kraftig farge. Hva med hvit f.eks? Det har jeg og jeg har gult hus. Med gråhvite karmer. Blir sikkert fint til grønt. Husk at en ytterdør varer lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. januar 2006 #20 Del Skrevet 28. januar 2006 Vi ville gått for en rooooooooosa en vi Sneip og Pulber ← Hei! Blitt av dere a'? Og Smurf mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå