AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Del Skrevet 9. november 2023 Jeg ønsker å installere kupevarmer slik at jeg kan sette meg inn i varm og isfri bil hele vinteren, men jeg har ikke tilgang til strøm. Hvilke muligheter finnes da? Anonymkode: 297a7...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 9. november 2023 #2 Del Skrevet 9. november 2023 Sette inn Webasto, men den koster mye mer enn motorvarmer på strømnettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 9. november 2023 #3 Del Skrevet 9. november 2023 Om du ikke har strøm der du parkerer må du ha en varmer som går på bensin/diesel. Webasro eller Eberspracher. Snakk med et bilverksted der du bor eller søk opp de to merkene og se om du finner en forhandler i nærheten. Vær obs på at det fort koster en del. Jeg spirte om pris på en bil jeg hadde for mange år siden og til tross for at den allerede hadde selve brenneren montert som hjelpevarmer så skulle de ha over 20k for å gjøre den styrbar med timer. Det tilsvarte ca 1/6 av prisen på bilen så droppet det. Har nå bil med fabrikkmontert parkeringsvarmer og det er fantastisk. Men om det er verdt kostnaden med ettermontering må du vurdere når du har fått en pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker å installere kupevarmer slik at jeg kan sette meg inn i varm og isfri bil hele vinteren, men jeg har ikke tilgang til strøm. Hvilke muligheter finnes da? Anonymkode: 297a7...d84 Ulempen med webasto er at den tapper ekstremt på batteriet på bilen, og du må kjøre langt for å lade batteriet opp. Anonymkode: 0ae7d...8df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ulempen med webasto er at den tapper ekstremt på batteriet på bilen, og du må kjøre langt for å lade batteriet opp. Anonymkode: 0ae7d...8df Aha, det høres ikke bra ut. Hvilke alternativer finnes da? Kan man ev koble til vanlig stikkontakt uten at det er brannfarlig? Må vinduene være åpne med ledning gjennom? Anonymkode: 297a7...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #6 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Aha, det høres ikke bra ut. Hvilke alternativer finnes da? Kan man ev koble til vanlig stikkontakt uten at det er brannfarlig? Må vinduene være åpne med ledning gjennom? Anonymkode: 297a7...d84 Vi har DEFA Warm-Up Link. Det er motorvarmer og kupévarmer i ett. Kobles til vanlig stikkontakt i garasjen, den andre enden plugges i fronten av bilen (på utsiden). Koster ca. 10 000 kr å montere hvis jeg ikke husker feil. Anonymkode: 99b07...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå