Gå til innhold

Erfaringer med dip powder neglelakk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst på french fade/baby boomer neglelakk og så noen videoer på youtube hvor det virket overkommelig å få de til. Noen som har prlvd?

Anonymkode: 3a762...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg bruker dip - men med litt varierende hell. Det tar litt tid før man "knekker koden" så øvelse gjør mester :)
Største problemet er at om man ikke bruker godt med tid på prepping av neglene vil de løfte seg og dette av. Bruker man dårlige produkter som skal aktivere og herde så sprekker dip og får skår etter veldig kort tid. Bare kjøp kvalitet - ikke disse fra wish, det er bare søppel og de stinker av kjemikalier som gjør at du kan få dip-flu dagen etter.
Det er også frustrerende når man har brukt såpass med tid for å sette de på også blir det ødelagt med en gang...
Gjorde også en rookie mistake med å file for mye oppå neglen så de ble veldig tynne, så nå har jeg en pause for å gro ut. 
Jeg har noen ganger klart å få de til å holde 2 uker, da er det klart veldig gøy. 
Men det er vanskelig å ta av, så om man har lite tålmodighet er ikke dip for deg. Men om du koser deg med å holde å med neglene dine er dette tipp topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...