Gå til innhold

Reise alene

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Linny111 said:

Ja, det er ikke noe problem å ikke snakke japansk der. Jeg kunne ingenting de første gangene. Det er mange japanere som ikke kan engelsk, men i de største byene, finner du alltid noe å gjøre og får det til å funke. Jeg drar dit for femte gang om tre uker. Absolutt beste landet å reise alene i for min del.

Compai (skål?) på forskudd! #Sake.

Håper du får en innholdsrik og morsom reise! 😊

For min egen del sitter jeg frivillig fast i sentral amerika for tiden😅

Videoannonse
Annonse
Gjest Linny111
Skrevet
10 hours ago, Bigote said:

Compai (skål?) på forskudd! #Sake.

Håper du får en innholdsrik og morsom reise! 😊

For min egen del sitter jeg frivillig fast i sentral amerika for tiden😅

Kanpai! Der har jeg ikke vært engang :D Hvilke land anbefaler du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 12.47):

Jeg er veldig redd av meg, mye angst liten og spinkel, så har tatt mange forhåndsregler når jeg har reist alene.

Utenom skandinavia: Nederland, Tyskland, Frankrike, England, Spania og Kanariøyene er de plassene jeg har reist. Hadde veldig lyst til å reise til Maldivene for noen år siden, men la det fra meg mtp veldig lang reise, inkl. mellomstopp i land man som kvinne er meget undertrykt. Selve Maldivene er veldig sikkert har jeg lest. 

Anonymkode: 56d93...069

Eh, det er vel få land hvor kvinner er så undertrykket som i Maldivene? Men det er kanskje greit så lenge du kan sitte på ferieresorten din i fred med en paraplydrink?

Voldtektsoffer (15) fikk 100 piskeslag - VG

Anonymkode: 1cdf2...e3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eh, det er vel få land hvor kvinner er så undertrykket som i Maldivene? Men det er kanskje greit så lenge du kan sitte på ferieresorten din i fred med en paraplydrink?

Voldtektsoffer (15) fikk 100 piskeslag - VG

Anonymkode: 1cdf2...e3f

Maldivene er sannsynligvis ti ganger verre med tanker på kvinners levekår og rettigheter enn de stedene man må mellomlande på veien. Likevel har folk tydeligvis ikke noe problem med å reise dit. Ute av syne, ute av sinn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...