Bigote Skrevet 9. november 2023 #21 Skrevet 9. november 2023 6 minutter siden, Linny111 said: Ja, det er ikke noe problem å ikke snakke japansk der. Jeg kunne ingenting de første gangene. Det er mange japanere som ikke kan engelsk, men i de største byene, finner du alltid noe å gjøre og får det til å funke. Jeg drar dit for femte gang om tre uker. Absolutt beste landet å reise alene i for min del. Compai (skål?) på forskudd! #Sake. Håper du får en innholdsrik og morsom reise! 😊 For min egen del sitter jeg frivillig fast i sentral amerika for tiden😅
Gjest Linny111 Skrevet 10. november 2023 #22 Skrevet 10. november 2023 10 hours ago, Bigote said: Compai (skål?) på forskudd! #Sake. Håper du får en innholdsrik og morsom reise! 😊 For min egen del sitter jeg frivillig fast i sentral amerika for tiden😅 Kanpai! Der har jeg ikke vært engang Hvilke land anbefaler du?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #23 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 12.47): Jeg er veldig redd av meg, mye angst liten og spinkel, så har tatt mange forhåndsregler når jeg har reist alene. Utenom skandinavia: Nederland, Tyskland, Frankrike, England, Spania og Kanariøyene er de plassene jeg har reist. Hadde veldig lyst til å reise til Maldivene for noen år siden, men la det fra meg mtp veldig lang reise, inkl. mellomstopp i land man som kvinne er meget undertrykt. Selve Maldivene er veldig sikkert har jeg lest. Anonymkode: 56d93...069 Eh, det er vel få land hvor kvinner er så undertrykket som i Maldivene? Men det er kanskje greit så lenge du kan sitte på ferieresorten din i fred med en paraplydrink? Voldtektsoffer (15) fikk 100 piskeslag - VG Anonymkode: 1cdf2...e3f
Jdz Skrevet 10. november 2023 #24 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eh, det er vel få land hvor kvinner er så undertrykket som i Maldivene? Men det er kanskje greit så lenge du kan sitte på ferieresorten din i fred med en paraplydrink? Voldtektsoffer (15) fikk 100 piskeslag - VG Anonymkode: 1cdf2...e3f Maldivene er sannsynligvis ti ganger verre med tanker på kvinners levekår og rettigheter enn de stedene man må mellomlande på veien. Likevel har folk tydeligvis ikke noe problem med å reise dit. Ute av syne, ute av sinn...
Sykepleierinnen Skrevet 10. november 2023 #25 Skrevet 10. november 2023 Hadde jeg vært ung og fri, og hatt mulighet for en lengre reise hadde noen av disse vært in drøm; https://www.kilroy.no/aktiviteter/frivillig-arbeid?gclid=CjwKCAiAxreqBhAxEiwAfGfndPQlOsPLVbM09F2_yI4K57sK7KLJM9tGdBThESepq_s9SpObMVeHGxoCRP8QAvD_BwE
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå