AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Føler skyldfølelse for barna som har ei sur mor idag, da de endelig kom hjem til meg etter en uke hos far. Alt er bare galt, føler også det er noe feil med han jeg dater for tiden også. Det verste er følelsen av å være en dårlig mor, dattera leter etter skolebøker, lader og jeg har null motivasjon til å lete, er rritabel og på gråtepunktet. Føler meg som et slakt. Denne syklusen har pms plagene vært grusomme. Føler attpå hoven i ansiktet, er trøtt og er ingenting. Kan jeg få noen ord av noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 8dfb2...f6d 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 For noen dager siden holdt jeg seriøst på å legge huset ut for salg, fordi det irriterte meg så intenst at naboen var ute og raket løv, og han hadde radioen på, og raken hans kom av og til borti grus. Det fungerte på meg omtrent som tennvæske på et bål og jeg gråt av sinne. Har også dette ekstrem pms drittet. Anonymkode: 580af...a22 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Jeg kjenner meg igjen, og det er ingen god følelse ❤️ Jeg har begynt å skrive med hvordan jeg føler meg gjennom syklus... også ser jeg på det i neste syklus, bare for å minne meg selv på hvorfor jeg er sånn, og for å se at det går over. Jeg syns det hjelper litt. Har du alltid blitt veldig pms? Går du på prevensjon? Har et par venninner som ble ekstreme av hormonspiral. Sender deg gode tanker ❤️ Anonymkode: be8be...13e 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg kjenner meg igjen, og det er ingen god følelse ❤️ Jeg har begynt å skrive med hvordan jeg føler meg gjennom syklus... også ser jeg på det i neste syklus, bare for å minne meg selv på hvorfor jeg er sånn, og for å se at det går over. Jeg syns det hjelper litt. Har du alltid blitt veldig pms? Går du på prevensjon? Har et par venninner som ble ekstreme av hormonspiral. Sender deg gode tanker ❤️ Anonymkode: be8be...13e Ts her... Huff, ja det er så ille!❤️ Alt er galt. Nesten så jeg ser for meg ting med han jeg dater og har truffet ei stund, jeg ble sur på han tidligere idag fordi jeg fant ut at han spiller roblox med sin ekskone(!!) Holdt på å gråte. Jeg håper jeg ksn slippe dette. Blir sjalu, og ekkel . Noe jeg vanligvis ikke pleier å være😖 Anonymkode: 8dfb2...f6d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Har dog ingen prevensjon for tiden😱 vet ikke hva jeg burde gå på ... alt er så galt nå, tankespinn 🥴 Anonymkode: 8dfb2...f6d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 Kan du være gravid? 🙈 Anonymkode: be8be...13e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #7 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan du være gravid? 🙈 Anonymkode: be8be...13e Jeg tok test idag, den var negativ. (Stod tidlig test😬) men utenom det kan det virke sånn. 😦 Anonymkode: 8dfb2...f6d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tok test idag, den var negativ. (Stod tidlig test😬) men utenom det kan det virke sånn. 😦 Anonymkode: Lenge til du skal ha mensen? Kan jo være for tidlig å teste også... og hvis det er rfsu- tidlig test, så er de veldig trege på å slå ut 🙈 Anonymkode: be8be...13e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lenge til du skal ha mensen? Kan jo være for tidlig å teste også... og hvis det er rfsu- tidlig test, så er de veldig trege på å slå ut 🙈 Anonymkode: be8be...13e Tror det var rfsu tidlig test😟🙈🙈 Burde hatt den tirsdag, da jeg tok testen. 😌 Anonymkode: 8dfb2...f6d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #10 Skrevet 15. november 2023 Er det normalt å bli veldig sjalu rett før mensen? Jeg kan se for meg scenarioer som at han treffer eksen osv, men det er kun to dager før mensen, er 10 kg lettere til sinns når mensen kommer . Håper jeg kan få hjelp for dette, for psyken er uutholdelig. Hjelper hormonspiral ? Anonymkode: 8dfb2...f6d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #11 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det normalt å bli veldig sjalu rett før mensen? Jeg kan se for meg scenarioer som at han treffer eksen osv, men det er kun to dager før mensen, er 10 kg lettere til sinns når mensen kommer . Håper jeg kan få hjelp for dette, for psyken er uutholdelig. Hjelper hormonspiral ? Anonymkode: 8dfb2...f6d Oh yes. Sjalu, mistenksom og paranoid når jeg har pms. Vil selge hele fyren på Finn.no 🙃 Anonymkode: 08e32...218
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #12 Skrevet 15. november 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Er det normalt å bli veldig sjalu rett før mensen? Jeg kan se for meg scenarioer som at han treffer eksen osv, men det er kun to dager før mensen, er 10 kg lettere til sinns når mensen kommer . Håper jeg kan få hjelp for dette, for psyken er uutholdelig. Hjelper hormonspiral ? Anonymkode: 8dfb2...f6d Jeg har hørt man kan bli verre av hormonspiral 🙈 Jeg har aldri tenkt over akkurat det med sjalusi før mensen, men når du sier det, så ja 🙈 Anonymkode: be8be...13e
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #13 Skrevet 15. november 2023 Jeg har det også sånn 😧 Jeg må ha god kontroll på syklus og kalender, slik at jeg kan forberede meg på de verste dagene. Hos meg er jeg helst alene (er barnløs) og har færrest mulig avtaler og andre plikter mens det står på som verst. Jeg vil både ta livet av meg selv, slutte i jobben, kjefte ut kollegene mine for no dumt de sa for 5 år siden, kjefte ut eks og omtrent alle ellers som treffer åsynet mitt de dagene. Det er aldeles forferdelig og jeg er ikke meg selv. Blitt verre med alderen og. Har ikke funnet noe annet som hjelper annet enn å isolere meg 2-3 hver måned og ligge på sofaen. Men sjokolade i skapene😫 Anonymkode: c9ab7...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #15 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har det også sånn 😧 Jeg må ha god kontroll på syklus og kalender, slik at jeg kan forberede meg på de verste dagene. Hos meg er jeg helst alene (er barnløs) og har færrest mulig avtaler og andre plikter mens det står på som verst. Jeg vil både ta livet av meg selv, slutte i jobben, kjefte ut kollegene mine for no dumt de sa for 5 år siden, kjefte ut eks og omtrent alle ellers som treffer åsynet mitt de dagene. Det er aldeles forferdelig og jeg er ikke meg selv. Blitt verre med alderen og. Har ikke funnet noe annet som hjelper annet enn å isolere meg 2-3 hver måned og ligge på sofaen. Men sjokolade i skapene😫 Anonymkode: c9ab7...8f0 Stakkars deg ❤️ Anonymkode: 08e32...218
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #16 Skrevet 15. november 2023 🙋♀️ Hodepine, oppblåst, kvalm, trøtt, vondt å både sitte og ligge. Møkkadag. Håper siste rest av den går greit for deg ❤️ Anonymkode: 6feef...d55
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #17 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har hørt man kan bli verre av hormonspiral 🙈 Jeg har aldri tenkt over akkurat det med sjalusi før mensen, men når du sier det, så ja 🙈 Anonymkode: be8be...13e Jeg blir skikkelig ille. Hadde vært én ting å være litt grinete. Men jeg blir ei bitch. Ikke gøy! Noen tips ? Ts❤️ Anonymkode: 8dfb2...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå