AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Del Skrevet 8. november 2023 Hvorfor må man skifte olje på bilen? Hva rutiner har du på det? Anonymkode: df1dc...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Del Skrevet 8. november 2023 *hvilke rutiner Anonymkode: e6fea...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 8. november 2023 #3 Del Skrevet 8. november 2023 Èn gang i året skifter jeg filter og olje. Her kan du se hvorfor: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 8. november 2023 #4 Del Skrevet 8. november 2023 På den moderne bruksbilen er det "long life" intervaller, i praksis byttes da filter og motorolje på omtrent 20.000km. Jeg bytter alltid oljen en gang i mellom der, tar meg en halvtime og koster 500kr.... På hobby kjøretøyene bytter jeg en gang i året eller max 10.000km, uansett. Ja, jeg er konservativ på olje siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå