AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg har vært singel i 2 år og har ikke vært med noen.. Når jeg var i 20-årene, var jeg oftere på byen og møtte menn der, men det gjør jeg ikke lenger, pga. jobb, barn og generelt lite fri til sånt. Selvtilliten min har derfor skrantet med årene. Jeg har lite hell i dating-apper, da jeg tror at alle jeg synes er tiltrekkende, er "for bra for meg", og sveiper videre. Og de gangene jeg får kontakt med noen og han vil møtes, feiger jeg ut, fordi jeg ikke vil sløse bort tiden hans. For hva om han ikke liker meg? What if, what if.. Jeg saboterer for meg selv! Utseendemessig tror jeg at jeg er midt på treet. Alminnelig utseende, lite sminke og dilldall. Jeg får ofte høre at jeg ser yngre ut enn jeg er (er 35). Jeg er høy og slank, men ikke trent. Jeg har en "lavstatus"-jobb, er alenemor, leier bolig, har ikke førerkort og er null bereist utenfor Norden. Jeg er liksom ikke noe catch! Men jeg har mye kjærlighet å gi... Hvordan kan jeg få tilbake selvtilliten?? Anonymkode: e21b0...cbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 8. november 2023 #2 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) Du må starte med å se på deg selv som en uavhengig og selvstendig kvinne. Vær klar på hvem du er og hva du ser etter i en partner og vil ha ut av et forhold. Menn trekker mot selvsikre kvinner som er klar på hvem de er og hva de vil ha. Er selv 41 år og alenemor og langt i fra velstående, men jeg oser av selvsikkerhet og er krystall klar på hvem jeg er og hva jeg forventer om jeg finner en jeg ønsker å slippe inn i livet mitt. Har vært på flere dater siden jeg startet for ca 4 mnd siden og alle har vært fine menn med gode jobber og økonomi. De kunne ikke brydd seg mindre om min situasjon. Det de likte var at jeg var rett frem, dønn ærlig og var klar på at jeg var ute etter en bestevenn og elsker, ikke en ny mann eller stefar som jeg trengte skulle forsørge meg eller noe. Har datet en flott mann et par mnd nå og aner ikke enda hva som vil skje på sikt, men per nå har vi det veldig fint og trives sammen. Vi har ikke definert oss, tar det knusende med ro, men er klar på at vi ønsker å finne tomsomheten og en dypere relasjon så vi snakker om absolutt alt for å finne ut om vi er kompatibel i lengden😊 Endret 8. november 2023 av WhisperingWind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 8. november 2023 #3 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har vært singel i 2 år og har ikke vært med noen.. Når jeg var i 20-årene, var jeg oftere på byen og møtte menn der, men det gjør jeg ikke lenger, pga. jobb, barn og generelt lite fri til sånt. Selvtilliten min har derfor skrantet med årene. Jeg har lite hell i dating-apper, da jeg tror at alle jeg synes er tiltrekkende, er "for bra for meg", og sveiper videre. Og de gangene jeg får kontakt med noen og han vil møtes, feiger jeg ut, fordi jeg ikke vil sløse bort tiden hans. For hva om han ikke liker meg? What if, what if.. Jeg saboterer for meg selv! Utseendemessig tror jeg at jeg er midt på treet. Alminnelig utseende, lite sminke og dilldall. Jeg får ofte høre at jeg ser yngre ut enn jeg er (er 35). Jeg er høy og slank, men ikke trent. Jeg har en "lavstatus"-jobb, er alenemor, leier bolig, har ikke førerkort og er null bereist utenfor Norden. Jeg er liksom ikke noe catch! Men jeg har mye kjærlighet å gi... Hvordan kan jeg få tilbake selvtilliten?? Anonymkode: e21b0...cbd Tenker det kan være lurt med en ny aktivitet, så du kan få mestringsfølelse og bli kjent med folk. Hva med et kurs, dans, trening, språkkurs? Noe som er gøy for deg og som du kan fortelle om på en date. Endret 8. november 2023 av Tvist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #4 Del Skrevet 8. november 2023 De aller fleste kvinner finner de samme 2% av menn tiltrekkende. Det er lite variasjon og når det er det så er det fortsatt innenfor 2-5% grupperingen. Så at de mennene du finner tiltrekkende er for bra for deg er derfor ganske så sannsynlig. Så kan du jo spørre deg selv hvorfor du ikke swiper på menn som er som deg selv? Singellivet er dessuten helt topp. Selv med barn. Man har langt større friheter og man slipper alt peset med å bo sammen med noen og dele på alt av logistikk og kompromisser i øst og vest. Å være sammen med noen har svært få fordeler annet enn å kunne dele boliglån. Anonymkode: 58127...e31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå