AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Skrevet 8. november 2023 Har fått en ny litt etter litt å nå er d noen altså😅 er sorte prikker som buler litt. Stikker jeg hull på dem så blør de masse!! Åså kommer de tilbake.. jeg ønsker å fjerne de men aner ikke hva d heter å lurer på om noen vet ? Må jo nesten vite hva d er for å kunne kontakte den rette behandlingen. Gyn min mente d var inngrodd hår? Men d kan ikke stemme . Har de der d ikke er hår og😅 håper noen vet.. Anonymkode: 825cb...91c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Skrevet 8. november 2023 Hvordan skal noen av oss vite det da? Anonymkode: d1691...492
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Jeg har og slike av og til. Har ikke vært til lege med det så vet dessverre ikke hva det er. Anonymkode: c44b1...b94
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Jo det gynekologen sier er mest sannsynlig riktig, betente hårsekker. Du kan prøve å smøre de med bacimicyn. Hvis du shaver så må du bruke ny høvel, og skylle med iskaldt vann rett etter shaving for unngå betente hårsekker. Anonymkode: 7d34e...718
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Det kan også være betente kjertler, prøv å smøre med bacimycin. Anonymkode: 7d34e...718
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå