Tøddel Skrevet 8. november 2023 #1 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg husker at det var et for lenge siden. Det hadde vært fint om de kunne tatt opp sine frustrasjoner der, for nå bruker de singelforumet som psykologi-tjeneste. Please, la dem få ha et eget manne-rom her. Så kan de lufte alle sine frustrasjoner der. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #2 Del Skrevet 9. november 2023 Tøddel skrev (19 timer siden): Jeg husker at det var et for lenge siden. Det hadde vært fint om de kunne tatt opp sine frustrasjoner der, for nå bruker de singelforumet som psykologi-tjeneste. Please, la dem få ha et eget manne-rom her. Så kan de lufte alle sine frustrasjoner der. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 Når og hva het det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 27. november 2023 #3 Del Skrevet 27. november 2023 Diskusjon.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. november 2023 #4 Del Skrevet 27. november 2023 Sugerøret skrev (44 minutter siden): Diskusjon.no Uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannonym20 Skrevet 27. november 2023 #5 Del Skrevet 27. november 2023 Tøddel skrev (På 8.11.2023 den 10.32): Jeg husker at det var et for lenge siden. Det hadde vært fint om de kunne tatt opp sine frustrasjoner der, for nå bruker de singelforumet som psykologi-tjeneste. Please, la dem få ha et eget manne-rom her. Så kan de lufte alle sine frustrasjoner der. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 Jeg skjønner at det kan bli litt mye mannfolk i monitor på disse sidene. Men jeg har vært på rene mannfolkforum, og det er ikke et bra sted å være på noen som helst måte. Det glir ut i negative retninger der rimelig fort, og ting kommer aldri på plass igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. november 2023 #6 Del Skrevet 27. november 2023 Mannonym20 skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner at det kan bli litt mye mannfolk i monitor på disse sidene. Men jeg har vært på rene mannfolkforum, og det er ikke et bra sted å være på noen som helst måte. Det glir ut i negative retninger der rimelig fort, og ting kommer aldri på plass igjen Enig, diskusjon.no ble en svært giftig plass for meg og jeg ble ikke behandlet noe bra der.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøddel Skrevet 27. november 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 27. november 2023 Mannonym20 skrev (7 timer siden): Jeg skjønner at det kan bli litt mye mannfolk i monitor på disse sidene. Men jeg har vært på rene mannfolkforum, og det er ikke et bra sted å være på noen som helst måte. Det glir ut i negative retninger der rimelig fort, og ting kommer aldri på plass igjen ikke rart det ikke finnes mannfolk-forum. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå