Gå til innhold

Ungdom som spyr opp mat

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er myndig så strengt tatt er det dags for st hun begynner å ta ansvar for egen helse og eget liv.

Anonymkode: caaa0...d2a

Ikke helt sånn det funker når noen er alvorlig syk.. 

Anonymkode: 6a16d...a0e

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.11.2023 den 8.44):

Barnevern og BUP

Anonymkode: 9777f...936

Hvorfor mener du Barnevernet skal inn her? 

Skrevet

Snakk med henne å få til en avtale om at dere reiser til fastlegen sammen. Her tenker jeg det er viktig at du får blitt med inn til legen å fortalt hvordan ting ligger an. 

Har psykiateren funnet årsaken til det hun sliter med? Har det hjulpet å gå til behandling der? Hvis det ikke fungerer så er det beste å finne en ny behandler… 

Anonymkode: 6a16d...a0e

Skrevet

Hei! jeg føler med dere begge. Grunnen til at hun mest sannsynlig sliter med mat nå er fordi hun har lyst til å føle på kontroll på noe! Selvom hun ikke har det, så føler hun en kontroll og den tar hun på mat. Men du er nødt til å snakke med noen profesjonelle nå og få veiledning. Kan du si i fra til hennes psykiater? Og spørre om hva du kan gjøre for å støtte og hjelpe henne? 

Super bra at du lager noe næring til henne nå, selvom hun kaster det opp igjen, men håper hun i hvertfall får i seg noe av det ❤️  Ikke vær sint, selvom jeg forstår frustrasjonen. Det gjør ting bare verre for dere begge, spesielt henne som står i det ❤️ 

Anonymkode: 443ac...7fe

Skrevet
Grüner skrev (8 minutter siden):

Hvorfor mener du Barnevernet skal inn her? 

Og bup? Hun er 18 og ergo voksen.

Anonymkode: 1281d...2a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...