AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #21 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er myndig så strengt tatt er det dags for st hun begynner å ta ansvar for egen helse og eget liv. Anonymkode: caaa0...d2a Ikke helt sånn det funker når noen er alvorlig syk.. Anonymkode: 6a16d...a0e 1
Grüner Skrevet 9. november 2023 #22 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (På 8.11.2023 den 8.44): Barnevern og BUP Anonymkode: 9777f...936 Hvorfor mener du Barnevernet skal inn her?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #23 Skrevet 9. november 2023 Snakk med henne å få til en avtale om at dere reiser til fastlegen sammen. Her tenker jeg det er viktig at du får blitt med inn til legen å fortalt hvordan ting ligger an. Har psykiateren funnet årsaken til det hun sliter med? Har det hjulpet å gå til behandling der? Hvis det ikke fungerer så er det beste å finne en ny behandler… Anonymkode: 6a16d...a0e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #24 Skrevet 9. november 2023 Hei! jeg føler med dere begge. Grunnen til at hun mest sannsynlig sliter med mat nå er fordi hun har lyst til å føle på kontroll på noe! Selvom hun ikke har det, så føler hun en kontroll og den tar hun på mat. Men du er nødt til å snakke med noen profesjonelle nå og få veiledning. Kan du si i fra til hennes psykiater? Og spørre om hva du kan gjøre for å støtte og hjelpe henne? Super bra at du lager noe næring til henne nå, selvom hun kaster det opp igjen, men håper hun i hvertfall får i seg noe av det ❤️ Ikke vær sint, selvom jeg forstår frustrasjonen. Det gjør ting bare verre for dere begge, spesielt henne som står i det ❤️ Anonymkode: 443ac...7fe
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #25 Skrevet 9. november 2023 Grüner skrev (8 minutter siden): Hvorfor mener du Barnevernet skal inn her? Og bup? Hun er 18 og ergo voksen. Anonymkode: 1281d...2a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå