Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ny iPhone nå, og vurderer iPhone 12 med 128gb. Hvilke erfaringer har dere med denne mobilen? Jeg skal ikke ha de dyreste modellene, men kunne valgt både 11 og 13 også. Men er det så stor forskjell på 12 og 13, f.eks?

Anonymkode: 85436...4fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke 13 120 hz skjerm? Og hvis du velger 13 så vil den holde lenger fordi den vil få oppdateringer lenger enn 12.

• Liker 1
Skrevet

Ville tenkt litt på hvor mange år det er igjen med oppdateringer også.

Selv ville jeg nok valgt den nyeste modellen innafor budsjettet.

iPhone 12 er alt 3 år gammel, og selv om Apple gjerne støtter telefonene lengre, så garanterer de kun oppdateringer i 3 år.

Har du vurdert iPhone SE? Om du vil ha en litt rimeligere telefon, den kom ut i ny utgave i fjor.

Anonymkode: 795b5...9c9

• Liker 2
Skrevet

Hvilke bruksområder har du da? Tar du mye bilder eller gamer, eller er det mer hverdagsting som surfing, streaming og sosiale medier?

Du kan sammenligne mobilene her 

Jeg antok du ikke mente pro eller pro max siden du ikke nevnte de.

Angående oppdateringer vil jeg tro 12 har flere år igjen med oppdateringer, selv om de bare garanterer 3 år.

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg skal ha ny iPhone nå, og vurderer iPhone 12 med 128gb. Hvilke erfaringer har dere med denne mobilen? Jeg skal ikke ha de dyreste modellene, men kunne valgt både 11 og 13 også. Men er det så stor forskjell på 12 og 13, f.eks?

Anonymkode: 85436...4fd

Fountaine skrev (3 timer siden):

Har ikke 13 120 hz skjerm? Og hvis du velger 13 så vil den holde lenger fordi den vil få oppdateringer lenger enn 12.

Nei, iPhone 13 har ikke 120 hz. Muligens 13 pro har det.

Anonymkode: c2c20...65a

Skrevet

Iphone 12 er den iphonen som er kjent for å ha dårligst batteri, så den hadde jeg ikke kjøpt. Har akkurat kjøpt ny telefon etter 1,5 med iphone 12 fordi batteriet var elendig.

Anonymkode: d3ed8...950

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Iphone 12 er den iphonen som er kjent for å ha dårligst batteri, så den hadde jeg ikke kjøpt. Har akkurat kjøpt ny telefon etter 1,5 med iphone 12 fordi batteriet var elendig.

Anonymkode: d3ed8...950

Jeg har også hørt at det er dårligere batteri på iphone 12. 

Anonymkode: ab0bb...2af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...