Annonym1 Skrevet 7. november 2023 #1 Skrevet 7. november 2023 Har en frysepinne så prøver å finne de varmeste skoene. Leste at de skulle være veldig varme. Stemmer det? Hvordan er de i størrelse? Virker som jeg må bestille fra kuoma sin egen nettside for å få med ull når det blir over størrelse 26. Er kun polyester på feks boozt når størrelsen blir over 26. Noen som vet hvor lang tid frakten tar fra denne nettsiden?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #2 Skrevet 7. november 2023 Jeg har kjøpt flere par vinterstøvler fra Kuoma til mine barn og ett til meg selv også. Jeg liker skoene fordi de er både varme og lette (her kan temperaturen stige ned til - 25). Jeg har bestilt fra Kuoma sin svenske nettside og de har vanligvis kommet etter en uke ca (men jeg bor i Sverige). Anonymkode: 092bd...b40
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 Jeg bruker bare kuoma til min gutt 😊 aldri klagd over at han fryser, jeg bruker å bestille de på footway. Syns de er normale i størrelsen, min gutt bruker 26 nå og da har han plass til tykke sokker i de også. Bruker å måle foten og legge til Max ekstra voksetillegg så det skal gå med ullsokker nedi. Usikker på det med ullfor men jeg har sett voksene med disse skoene også på vinteren. Må jo finnes med ullfor over str 26 Anonymkode: 642a7...ec9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 https://www.skoringennarvik.no/kuoma-putkivarsi-mummitroll-rosa her hadde de hvertfall flere farger med ullfor i større en str 26 😊 Anonymkode: 642a7...ec9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 Huff, her er det lite penger på konto, jeg har kjøpt vintersko til gutten min på Obs. Merke Okidoki eller noe sånnt. Skal være vanntett og puste, ala Goretex.. føler meg som verdens verste mamma! Anonymkode: bfd40...e27 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 De beste skoene! Både jeg (jobber i barnehage) og ungene har dem. Har hatt mine i 10 år. Holder godt. Veldig varme, og rommelig i str. Jeg bruker en str mindre enn til vanlig, og har fortsatt plass til lester. Har også Kamik, de brukes bare når det er veldig vått. Kuoma er mye bedre. Anonymkode: 9f20c...747
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff, her er det lite penger på konto, jeg har kjøpt vintersko til gutten min på Obs. Merke Okidoki eller noe sånnt. Skal være vanntett og puste, ala Goretex.. føler meg som verdens verste mamma! Anonymkode: bfd40...e27 Ikke alle har ræva full av penger. Sånn er det bare. Det gjør deg ikke til en dårlig mor Anonymkode: 36f6f...3a0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 Mine har brukt Kuoma i alle år og er god og varm på bena. Jeg har også Kuoma. Kjøper dem i Finland. Litt rimeligere der. Anonymkode: 89f9b...a4b
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 Kuoma er gode og varme sko, men er dessverre ikke vanntett. Så om du bor et sted med mye slaps-snø igjennom vinteren anbefaler jeg kopien av Kuoma. Gulliver Frost Goretex, like varm, lett og god på foten, og kan brukes i både slaps, regn og snø. Anonymkode: 3df6f...79f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Huff, her er det lite penger på konto, jeg har kjøpt vintersko til gutten min på Obs. Merke Okidoki eller noe sånnt. Skal være vanntett og puste, ala Goretex.. føler meg som verdens verste mamma! Anonymkode: bfd40...e27 Kan kjøpe brukte og gode vintersko på både Facebook og Tise. Jeg har nettopp kjøpt et par Kuoma som såvidt var brukt (så helt ny ut). Tror jeg betalte 300,- for de Anonymkode: 82f20...c7f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #11 Skrevet 8. november 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Huff, her er det lite penger på konto, jeg har kjøpt vintersko til gutten min på Obs. Merke Okidoki eller noe sånnt. Skal være vanntett og puste, ala Goretex.. føler meg som verdens verste mamma! Anonymkode: bfd40...e27 Er ikke det et greit merke da? Obs har ofte kvalitetsprodukter til rimelige priser Anonymkode: e0934...ece 1
Annonym1 Skrevet 8. november 2023 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): https://www.skoringennarvik.no/kuoma-putkivarsi-mummitroll-rosa her hadde de hvertfall flere farger med ullfor i større en str 26 😊 Anonymkode: 642a7...ec9 Takk for link🤩 Bare at prisen her er doblet 🫣
Annonym1 Skrevet 8. november 2023 Forfatter #13 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan kjøpe brukte og gode vintersko på både Facebook og Tise. Jeg har nettopp kjøpt et par Kuoma som såvidt var brukt (så helt ny ut). Tror jeg betalte 300,- for de Anonymkode: 82f20...c7f Jeg liker å kjøpe brukt, men virker som det er veldig lite brukte kuomasko til salgs, har prøvd å finne i størrelse 28 eller 29, men finner ikke jeg.
Lorieen Skrevet 8. november 2023 #14 Skrevet 8. november 2023 Kuoma er kjempegode sko. Normale i størrelsen vil jeg si.
Annonym1 Skrevet 8. november 2023 Forfatter #15 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kuoma er gode og varme sko, men er dessverre ikke vanntett. Så om du bor et sted med mye slaps-snø igjennom vinteren anbefaler jeg kopien av Kuoma. Gulliver Frost Goretex, like varm, lett og god på foten, og kan brukes i både slaps, regn og snø. Anonymkode: 3df6f...79f Her er det snø halve året og rundt -20 i perioder, så lite slaps🙂
Annonym1 Skrevet 8. november 2023 Forfatter #16 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Huff, her er det lite penger på konto, jeg har kjøpt vintersko til gutten min på Obs. Merke Okidoki eller noe sånnt. Skal være vanntett og puste, ala Goretex.. føler meg som verdens verste mamma! Anonymkode: bfd40...e27 Det er jo ikke alltid slik at dyrest er best! Selv pleier jeg ikke kjøpe dyre klær/sko til verken meg selv eller barnet. Men i år har jeg gjort det til barnet mitt, fordi hun blir så fort kald, vi bor på et kaldt sted og de må være fra kl 13-14 om dagen og til de blir hentet. I fjor kjørte jeg hjem med hun hylgråtende i bilen mange dager fordi hun var så kald. Måtte begynne å hente hun veldig tidlig så hun slapp å være så lenge ute. Så med mindre barnet ditt er så kald av seg som mitt så ikke ha dårlig samvittighet for å ikke kjøpe dyre sko, så lenge det holder til deres bruk er det mer enn bra nok!
Annonym1 Skrevet 8. november 2023 Forfatter #17 Skrevet 8. november 2023 Hvis noen av dere har i størrelse 28 å selge, si gjerne i fra😃
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #18 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kuoma er gode og varme sko, men er dessverre ikke vanntett. Så om du bor et sted med mye slaps-snø igjennom vinteren anbefaler jeg kopien av Kuoma. Gulliver Frost Goretex, like varm, lett og god på foten, og kan brukes i både slaps, regn og snø. Anonymkode: 3df6f...79f De har en goretexmodell med ullfor, men den har jeg dessverre ikke funnet på norske nettsider. Det er generelt et dårlig utvalg når du sammenligner med den finske nettbutikken. De sender ikke til Norge. Anonymkode: 42dd2...4d3
Tingelling Skrevet 8. november 2023 #19 Skrevet 8. november 2023 Har brukt kouma til ungene stort sett fra dag 1. startet med noen billigere sko, men ungen var iskald på fotene. Hos oss er de mye ute, og vi er veldig fornøyd med kouma. Jeg har også. Husk å kjøpe kouma original, de er varmere. Kouma putkivarsi er ikke like varm, men bor du et sted det ikke er så kaldt, funker de greit de også. Jeg har dem (kjøpte før jeg skjønte at det var flere typer som så lik ut), og har kjøpt en ullsåle fra en lokal produsent. Jeg selger når de er for små til ungene, så lagre søk på Finn eller Facebook kjøp og salg sider.
Annonym1 Skrevet 8. november 2023 Forfatter #20 Skrevet 8. november 2023 Tingelling skrev (27 minutter siden): Har brukt kouma til ungene stort sett fra dag 1. startet med noen billigere sko, men ungen var iskald på fotene. Hos oss er de mye ute, og vi er veldig fornøyd med kouma. Jeg har også. Husk å kjøpe kouma original, de er varmere. Kouma putkivarsi er ikke like varm, men bor du et sted det ikke er så kaldt, funker de greit de også. Jeg har dem (kjøpte før jeg skjønte at det var flere typer som så lik ut), og har kjøpt en ullsåle fra en lokal produsent. Jeg selger når de er for små til ungene, så lagre søk på Finn eller Facebook kjøp og salg sider. Ja, har skjønt det er med og uten ullfor🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå