Gå til innhold

PelleK


drivhus

Anbefalte innlegg

Noen andre som har fulgt snappen hans?Altså artisten PelleK.  Jeg liker det. Han er spesiell, veldig naturlig. Virker hyggelig og flink hele fyren. Skiller seg ut positivt. Viser oss mye, gir oss mye. 
Men eneste, sukk, er at nå har også han lagt inn reklame. Søren. ( Jeg skjønner greia altså 😊)

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ham kjempegodt, er så fin å følge og virker genuint god og hyggelig. Glad for at jeg kom over ham. Og så er han jo utrolig dyktig til å synge! 


Synes han gir mye til følgerne sine, så unner han virkelig de reklamekronene, selv om jeg hadde foretrukket å slippe reklamen selv 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (39 minutter siden):

Hva slags content driver han med?

Det må du nesten google. Han er mye. Men samtidig en fyr som har holdt seg for seg selv. Men nå har han begynt å vise seg fram på snap. 

Endret av drivhus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

totti_1 skrev (49 minutter siden):

Hva slags content driver han med?

Big in Japan. Han lager musikk selv, men hoved inntekten hans nå kommer vel fra å synge på japanske anime-serier. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se den pyntinga til jul. Virker som om de har det veldig koselig de to. Sitter med nisselue. Og så er det rett ned i kjelleren og synge noen strofer. Kanske på japansk. Eller nå, norske julesanger. Tøft og vakkert. Uten oppvarming, rett på 😊

Endret av drivhus
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger han ikke, men ramler innimellom innom snapkontoen hans under «utforsk», særlig i det siste. Syns han virker som en genuint god person av det jeg har sett. Og ikke minst skikkelig glad i jula😄 Elsker personligheten han viser på snap, iallfall! Og av det jeg har hørt av julemusikken han har gitt ut nå, virker han å ha fin sangstemme også. 

  • Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger han. Flott stemme, men ikke sånn "WOW, ALDRI HØRT NOE SÅ FINT". 

Synes han virker som en flott mann, god personlighet av det som kommer frem.

Men jeg har begynt å se mindre og mindre på storys, fordi jeg ikke har tid til å se nesten en halvtime med storys bare fra han, og nå med reklame, så kan vi jo nesten doble tiden.. Beklager, livet er for kort til å bare se på storys. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...