drivhus Skrevet 7. november 2023 #1 Del Skrevet 7. november 2023 Noen andre som har fulgt snappen hans?Altså artisten PelleK. Jeg liker det. Han er spesiell, veldig naturlig. Virker hyggelig og flink hele fyren. Skiller seg ut positivt. Viser oss mye, gir oss mye. Men eneste, sukk, er at nå har også han lagt inn reklame. Søren. ( Jeg skjønner greia altså 😊) 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 7. november 2023 #2 Del Skrevet 7. november 2023 Jeg følger han også. Helt enig med deg i alt over. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheOneLinePuncher Skrevet 7. november 2023 #3 Del Skrevet 7. november 2023 Hinsides stemme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 7. november 2023 #4 Del Skrevet 7. november 2023 Jeg liker ham kjempegodt, er så fin å følge og virker genuint god og hyggelig. Glad for at jeg kom over ham. Og så er han jo utrolig dyktig til å synge! Synes han gir mye til følgerne sine, så unner han virkelig de reklamekronene, selv om jeg hadde foretrukket å slippe reklamen selv 😅 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 7. november 2023 #5 Del Skrevet 7. november 2023 Hva slags content driver han med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 7. november 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 7. november 2023 (endret) totti_1 skrev (39 minutter siden): Hva slags content driver han med? Det må du nesten google. Han er mye. Men samtidig en fyr som har holdt seg for seg selv. Men nå har han begynt å vise seg fram på snap. Endret 7. november 2023 av drivhus 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. november 2023 #7 Del Skrevet 7. november 2023 totti_1 skrev (49 minutter siden): Hva slags content driver han med? Big in Japan. Han lager musikk selv, men hoved inntekten hans nå kommer vel fra å synge på japanske anime-serier. 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 7. november 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 7. november 2023 (endret) Morsomt å se den pyntinga til jul. Virker som om de har det veldig koselig de to. Sitter med nisselue. Og så er det rett ned i kjelleren og synge noen strofer. Kanske på japansk. Eller nå, norske julesanger. Tøft og vakkert. Uten oppvarming, rett på 😊 Endret 7. november 2023 av drivhus 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 7. november 2023 #9 Del Skrevet 7. november 2023 Jeg følger han ikke, men ramler innimellom innom snapkontoen hans under «utforsk», særlig i det siste. Syns han virker som en genuint god person av det jeg har sett. Og ikke minst skikkelig glad i jula😄 Elsker personligheten han viser på snap, iallfall! Og av det jeg har hørt av julemusikken han har gitt ut nå, virker han å ha fin sangstemme også. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 8. november 2023 #10 Del Skrevet 8. november 2023 Fin fyr med en helt rå stemme! At han ikke er oppdaget mer her i Norge synes jeg er rart! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 8. november 2023 #11 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg følger han. Flott stemme, men ikke sånn "WOW, ALDRI HØRT NOE SÅ FINT". Synes han virker som en flott mann, god personlighet av det som kommer frem. Men jeg har begynt å se mindre og mindre på storys, fordi jeg ikke har tid til å se nesten en halvtime med storys bare fra han, og nå med reklame, så kan vi jo nesten doble tiden.. Beklager, livet er for kort til å bare se på storys. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 2. juni #12 Del Skrevet 2. juni Jeg synes ikke han ser frisk ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 5. juni #13 Del Skrevet 5. juni Vampyrina skrev (På 2.6.2024 den 21.27): Jeg synes ikke han ser frisk ut. På hvilken måte da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 5. juni #14 Del Skrevet 5. juni Vampyrina skrev (På 2.6.2024 den 21.27): Jeg synes ikke han ser frisk ut. Tror ikke han hadde klart å løpe sånn som han gjør om han ikke var frisk. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå