AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #21 Skrevet 8. november 2023 exictence skrev (11 timer siden): Synes det var veldig fint sagt av deg. Du er tydelig og sier ifra hva du føler og tenker ❤️ Synes han høres litt underlig ut ? Han virker usikker, fysisk kontakt er jo viktig. Klemmene er heller ikke så lange. Og ikke noe berøring på skulder og armer når vi sitter sammen. Han har invitert meg hjemme hos seg for å lage middag og drikke vin en dag, men jeg får se kanskje blir litt mere fysisk kontakt. Virker som han vil gå sakte frem. Og det er også positivt Anonymkode: 52cd3...269
exictence Skrevet 8. november 2023 #22 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Han virker usikker, fysisk kontakt er jo viktig. Klemmene er heller ikke så lange. Og ikke noe berøring på skulder og armer når vi sitter sammen. Han har invitert meg hjemme hos seg for å lage middag og drikke vin en dag, men jeg får se kanskje blir litt mere fysisk kontakt. Virker som han vil gå sakte frem. Og det er også positivt Anonymkode: 52cd3...269 Dere har jo bare vært på 3 date. En som flørter mye og er mye fysisk i begynnelsen før han kjenner damen, tenker jeg ofte flørter lett med mange damer. Lykke til 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå