Gå til innhold

Lite fysisk kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han henter meg og er en fin fyr. Men vi har vært på 3 dater allerede og ingen kyss enda og heller ikke fysisk kontakt, dvs ikke berøring av hender eller noe som helst. Vi har gått tur og spist ute. Han henter meg alltid når vi skal treffes og kjører meg alltid hjem. Men det er litt lite fysisk kontakt og flørting mellom oss. Jeg blir forvirret litt.

Han er en fyr som tar masse kontakt og spør hva jeg gjør og om jeg kom meg trygt hjemme osv. Idag tok jeg opp med han og sa er litt usikker på om du er interessert, siden det er lite fysisk kontakt og ikke mye flørting og at han virker kald til tider. Da sa han: jeg liker deg og du virker som en superfin dame, jeg er litt usikker på om vi passer sammen. Vi må nesten bli litt bedre kjent. Hva tenker du? Jeg vet ikke hva han mener og skal jeg vente til 10. date før han tar iniativ til kyss? Eller er han en fyr som er en av de snille typene som er usikker og ikke vet hvordan en skal flørte og sånt. Trenger tips. Vi har altså bare klemt hverandre, ikke noe berøring på skuldre eller noe mere. 

Anonymkode: 52cd3...269

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Eller er han en fyr som er en av de snille typene som er usikker og ikke vet hvordan en skal flørte og sånt.

Dette har vel ikke akkurat noe med snillhet å gjøre? Usikker, uerfaren, tafatt, ikke fysisk av seg; det kan være så mangt.  Kan du ikke bare spørre hva han mente med det han sa, og at du ikke gidder å date på den kalde måten. 

Anonymkode: a3cc6...17f

• Liker 1
Skrevet

Han begjærer deg åpenbart ikke. Jeg ønsker å bli begjært, og for meg hadde han kommet til kort.

Jeg elsker også kosing, og ingen kos er uaktuelt i et forhold.

Vi kvinner er forskjellige, og du må finne ut om han dekker dine behov. Ut fra det du skriver høres det ut som om han ikke gjør det, så langt.

K38

Anonymkode: 72eaf...208

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Dette har vel ikke akkurat noe med snillhet å gjøre? Usikker, uerfaren, tafatt, ikke fysisk av seg; det kan være så mangt.  Kan du ikke bare spørre hva han mente med det han sa, og at du ikke gidder å date på den kalde måten. 

Eller han venter med sex og kyss til man er kjærester eller til ekteskapet?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Eller han venter med sex og kyss til man er kjærester eller til ekteskapet?

Da må dere greie å kommunisere om det. Ting som er utenom normen krever ekstra kommunikasjon. 

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Usikker om dere passer sammen?

Jeg visste ikke om han jeg dater nå var full match da vi møttes, men vi hadde god chat, gode samtaler og vi koste oss på første daten og etter vi gikk fra stedet vi var på råklinte vi. Det er jo den beste måten å kjenne på hva slags kjemi vi har sammen. 

Nå har vi datet i et par mnd og vi har ikke definert oss. Men vi stortrives i hverandres selskap, har masse gode samtaler og har sagt vi er glad i hverandre.

Om det blir oss i fremtiden er umulig å forutse, men man må jo bare leve i nuet og hoppe i det og tørre å ta noen sjanser for å utforske hva det potensielt kan bli til.

Skrevet

Mulig han rett å slett vil bli kjent med deg, se litt av din personlighet, før han går videre. Høres ut som en bra fyr. 

Anonymkode: 6d4df...67a

• Liker 2
Skrevet

Det er alltid dette hvem som tar første steget. Jeg synes selv det er vanskelig å skille mellom akseptabel og uaksetabel fysisk kontakt. Det er bare å spørre han, eller begynne å ta på han forsiktig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mulig han rett å slett vil bli kjent med deg, se litt av din personlighet, før han går videre. Høres ut som en bra fyr. 

Anonymkode: 6d4df...67a

Ja det kan hende, jeg har tidligere vært med menn som er altfor "på" og hinter til sex tidlig. De har lovebombet meg veldig mye og blitt kalde om jeg sier nei til sex.  Så tenker denne fyren jeg treffer er en seriøst type som ikke fremstår som player.

Skrevet
Fjellmannover190 skrev (7 timer siden):

Det er alltid dette hvem som tar første steget. Jeg synes selv det er vanskelig å skille mellom akseptabel og uaksetabel fysisk kontakt. Det er bare å spørre han, eller begynne å ta på han forsiktig. 

Kanskje neste gang kan jeg prøve på litt fysisk kontakt, jeg har ikke hastverk. Han sa han liker meg.

Skrevet

Kan du ikke bare kysse han da? 

Anonymkode: ca8b3...b5d

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje neste gang kan jeg prøve på litt fysisk kontakt, jeg har ikke hastverk. Han sa han liker meg.

Kyss han. Det er normalt etter iallefall date 2.

Skrevet

Henter deg? 

Anonymkode: 870fa...4ed

Skrevet

Hva sa du da når han spurte deg om hva tenker du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Henter deg? 

Anonymkode: 870fa...4ed

Ja når vi skal på date. Så henter han meg alltid, han har bil. Han bor ikke nærme meg heller.

Skrevet
WhisperingWind skrev (30 minutter siden):

Kyss han. Det er normalt etter iallefall date 2.

Han har vel sagt til ts at kyssing er uaktuelt, så tror ikke det er en god ide.

Sorry ts utifra alle trådene dine så får jeg veldig inntrykk av at han bare holder deg varm, jeg vet det ikke er det du vil høre, men han gjør virkelig ingenting som tilsier at han er veldig interessert.

Anonymkode: 0927c...793

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har vel sagt til ts at kyssing er uaktuelt, så tror ikke det er en god ide.

Sorry ts utifra alle trådene dine så får jeg veldig inntrykk av at han bare holder deg varm, jeg vet det ikke er det du vil høre, men han gjør virkelig ingenting som tilsier at han er veldig interessert.

Gleeeem det, blanda tråder helt.

Skrevet
exictence skrev (22 minutter siden):

Hva sa du da når han spurte deg om hva tenker du?

Jeg sa til han: Jeg liker deg også, og syns  syns du er morsom å være med. Jeg vil gjerne treffe deg igjen. Og bli bedre kjent med deg, kanskje litt lettere når man er hjemme. Er koselig med litt fysisk kontakt😀 

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gleeeem det, blanda tråder helt.

Ja, det var psykopaten 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg sa til han: Jeg liker deg også, og syns  syns du er morsom å være med. Jeg vil gjerne treffe deg igjen. Og bli bedre kjent med deg, kanskje litt lettere når man er hjemme. Er koselig med litt fysisk kontakt😀 

Synes det var veldig fint sagt av deg. Du er tydelig og sier ifra hva du føler og tenker ❤️

Synes han høres litt underlig ut ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...