Gå til innhold

Hva er en god tinder profil?

Fremhevede innlegg

Gjest Geminisoul_83
Skrevet (endret)
TB1895 skrev (13 timer siden):

"

Mann på snart 38 år. Snill og god, omsorgsfull og trofast. Liker å gå turer i fjell og alt annet, men liker best å gå sammen med en annen.

Jeg elsker Hardstyle. Og har planer om å dra på festivaler for den musikken i fremtiden. Ikke noe krav om at du liker det, eller at du vil bli med på festivalene. Men selvfølgelig fint om du vil.

Jeg er flyttbar. "

Alder står der fra før, snill og god = beta ( sorry )

"Aktiv man i sin beste alder ( håper du er aktiv og ikke bare går med søpla ) for det er mange som sier det. Uh jeg har gått tur, jeg tenker med engang oi dama har nettopp gått en mil eller 2 i skogen og nytet utsikten fra Vettakollen 🤣

Glad i elektronisk musikk og festivaler, fint om du også liker det samme, men jeg er allsidig. ( her må du virkelig like annet musikk også gjør du ikke det, så kan du like godt sjekke opp ei på Hardstyle DNA.

Ta bort flybar, fordi det gir desp vibes. Vet ikke hvor du bor, men sånt gjør man med tiden. Kjør på med mer om du trener om du ser noe, og mer om deg selv, direkte, ekte, tålmodig, eller andre gode egenskaper. Jeg har skrevet at jeg er aktiv og lat som en slags ironi

Det er absolutt ikke meningen å hakke på deg 😃 hvis det føles sånt. Men trykk på siteringen jeg skrev der.

Endret av Geminisoul_83
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Geminisoul_83 skrev (14 minutter siden):

Det er absolutt ikke meningen å hakke på deg 😃 hvis det føles sånt. Men trykk på siteringen jeg skrev der.

No worries, setter pris på hjelpen 😊

Jo altså jeg kan høre på litt annen musikk veldig sjeldent. Og jeg kan gjerne bli med på konsert for musikken hun liker. Men det blir da mer et kompromiss, for å skape gode minner sammen. 

Kunne ha gått på konserter med band som vsr favoritter før. Foo Fighters, Streetlight Manifesto, Reel Big Fish, Less than Jake, Iron Maiden, Eminem, osv. 

Aktiv tja, liker veldig godt å gå på tur sammen med en annen. Alene er det lenge siden sist. Jeg mistet meg selv i det forgje forholdet, og nå sliter jeg med å bli interessert i hobbyen mine fra før det igjen. Men så har jeg jo åpnet en ny dør da, til å være sosial istedenfor å sitte inne og game. 

Det nye Mass Effect spillet som en dag kommer, kommer nok til å få meg til å game litt igjen, men kun det. Men det er nok 2 år til eller mer. 

Endret av TB1895
Gjest Geminisoul_83
Skrevet
TB1895 skrev (2 minutter siden):

No worries, setter pris på hjelpen 😊

Jo altså jeg kan høre på litt annen musikk veldig sjeldent. Og jeg kan gjerne bli med på konsert for musikken hun liker. Men det blir da mer et kompromiss, for å skape gode minner sammen. 

Kunne ha gått på konserter med band som vsr favoritter før. Foo Fighters, Streetlight Manifesto, Reel Big Fish, Less than Jake, Iron Maiden, Eminem, osv. 

Aktiv tja, liker veldig godt å gå på tur sammen med en annen. Alene er det lenge siden sist. Jeg mistet meg selv i det forgje forholdet, og nå sliter jeg med å bli interessert i hobbyen mine fra før det igjen. Men så har jeg jo åpnet en ny dør da, til å være sosial istedenfor å sitte inne og game. 

Det nye Mass Effect spillet som en dag kommer, kommer nok til å få meg til å game litt igjen, men kun det. Men det er nok 2 år til eller mer. 

Viktig å finne seg selv, jeg har trent alene i mange timer for å komme dit jeg er nå. Bare dra ut 😃 fyll sekken med digg, ved, mat, kaffe osv. Kom deg et sted. Ofte så møter man damer på veien eller steder man drar. Jeg løp forbi ei hver dag i en stund, plutselig en dag så hadde hun gitt meg en like på Tinder, vi chattet aldri. På bio sto det hunden sover i senga. Hunden hennes var stor 🙈. Jeg byttet alle mine gamle hobbier og fant frem noen av de gamle jeg hadde fra før. Altså et aktivt liv, og jeg drar fortsatt på klub og party's i utlandet med venner. Det er en del av meg 😃

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hva eksempler på det? Og way? Hilsen ny dater som ikke har peil. Btw høres totalt idiotisk ut 

Anonymkode: c8783...801

Her kan du vise fram personligheten din og få fram nysgjerrighet gjort riktig.

Jeg har dykket med hvithai! Tilfeldig ble jeg statist i Game of Thones, eller jeg har en Star Wars Yedi badekåpe som spruter gnister når jeg bruker den!

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

ALLE har to sannheter og en løgn nå, og det er dritkjedelig.

Ellers gode tips.

K30

Anonymkode: 9157b...eb4

Min profil virker veldig bra, men takk for tips, ser aldri menn på Tinder. Veldig få kvinner som har det! Tror også det er hva du setter inn, liker måten det viser fram personlighet!

Skrevet

"Jeg søker etter deg som ønsker et morsomt, elskovfylt og kjærlig forhold. Jeg har det bra med meg selv og livet jeg lever, det er bare du som mangler.

Glad i elektronisk musikk og festivaler, fint om du også liker det samme, men jeg er allsidig." 

Sånn, beholder det sånn. Men hvordan kan jeg flette inn at jeg gjerne ønsker å reise mer nå? Trenger en å reise med siden jeg egentlig hater å fly 😂

Gjest Geminisoul_83
Skrevet
TB1895 skrev (8 minutter siden):

"Jeg søker etter deg som ønsker et morsomt, elskovfylt og kjærlig forhold. Jeg har det bra med meg selv og livet jeg lever, det er bare du som mangler.

Glad i elektronisk musikk og festivaler, fint om du også liker det samme, men jeg er allsidig." 

Sånn, beholder det sånn. Men hvordan kan jeg flette inn at jeg gjerne ønsker å reise mer nå? Trenger en å reise med siden jeg egentlig hater å fly 😂

Emojis!

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

ALLE har to sannheter og en løgn nå, og det er dritkjedelig.

Ellers gode tips.

K30

Anonymkode: 9157b...eb4

Hæ? Har bladd gjennom en haug med tinderprofiler, ingen som har hatt to sannheter og en løgn😅 Disse var fra 37-50 år da

Anonymkode: ee7d0...3e2

• Nyttig 1
Skrevet

Holdt profilen min kort og enkel. 

Skrev at jeg har barn. Litt om interesser og hobbyer. Og hva jeg er ute etter. 

Anonymkode: 6f98d...5f1

Skrevet
Geminisoul_83 skrev (41 minutter siden):

Emojis!

Akkurat den delen der har jeg jo ikke med da. Har ikke skrevet noe om å ønske å reise enda. 

Skrevet
TB1895 skrev (På 7.11.2023 den 9.19):

Hmm. Så dere vil ikke vite hvordan man er som person 😂 Vel bildene mine viser egentlig at jeg er god og sånt. 

Hva med happen bioen min da? Jeg skrev den nettopp om. 

"Liker å gå turer i fjell og alt annet, men liker best å gå sammen med en annen.

Sover om natten, men står ikke opp tidlig på fridager.

Jeg søker etter deg som liker å utforske mens vi er på tur. Du som kan finne på å lage ablegøyer på turen.
Jeg liker å vise min kjærlighet for den jeg er med gjennom klemmer, er veldig glad i å gi klem bakfra feks. Og ser etter en som ikke har noe problem med å vise sin kjærlighet for meg også."

Ser at jeg kan fikse på den, siden jeg sier noe to ganger. 

«Liker og gå tur» - høres fint ut, men dropp alt annet. Skriv hva alt du mener med alt annet. Feks lese, se film, ditt beste øyeblikk på tur feks

Ikke skriv at du ikke står opp på fridager, men skriv heller at du liker å sove lenge eller å ta det rolig på morgenen, men at du gjerne står opp og koker kaffe/ te for noen om du gjør det.

Beskriv hva du mener med å utforske på tur? Nye øyeblikkene? Hva er ablegøyer? 

Droppe det med å gi klem bakfra, men skriv at er du i ditt rette element og finner tonen så er du en person som gjerne viser følelser og som som er glad i å klemme og gi komplimenter og nærhet. Skriv at du du er en enkelt person å ha med å gjør om du er det og fortell litt om dine kvaliteter og hva du ser etter :) 

Anonymkode: 082d4...c34

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Søkte det opp for å høre, jo det er det for noen som liker så rolig musikk som det jeg gjør 😅 aggresiv betyr bare rask påtrengende lyd, som du beskriver som noe som skal hype opp, men jeg responderer med sinne på 😂

Du har lov å ikke like Abba og country bare tuller med deg, smak og behag

Synd med exn din og håper du møter denne jenta igjen, eller noen andre 😊

Anonymkode: ce406...af4

Du kom sikkert borti noe som var altfor aggressivt da. Er mye innen denne sjangeren som er veldig hardt. 

Men så finnes det noe som kalles for euphoric hardstyle da. Wildstylez - Warriors feks kunne nok vært en mye lurere plass for en som aldri har hørt på Hardstyle til å begynne. For å ikke bli skremt av det. 

De fleste som digger hardstyle begynner med euphoric og ender opp med å ønske det hardere og hardere. Jeg begynte der og digger nå det veldig hardt. Ikke terrorcore hardt derimot 😂

Så fant jeg en som forklarer hvorfor jeg høre på Hardstyle. Wildstylez - Adrenaline. Når jeg var på forgje festival her i Bergen så pumpet adrenalinet mitt pga musikken. Jo hardere, jo mer adrenalin. 

Endret av TB1895
Skrevet (endret)

- Bilder i forskjellige settinger. Ikke bare pump ut tre selfies du tok i løpet av de siste fem sekundene for å ha noe å laste opp
- IKKE BARN I BILDENE! Har du barn, si det - vi trenger ikke å se det. Ikke bruk barna dine i sjekkeøyemed
- Bilder UTEN solbriller eller raske briller som skjuler øynene dine
- Ikke last opp kun bilder med andre i en stor gruppe, da vet vi jo ikke hvem du er! (overraskende mange profiler gjør dette)
- Spandér noen få minutter på å skrive litt om deg selv. Ikke len deg på at et par gode selfies skal gjøre jobben for deg. Jeg sveiper konsekvent unna profiler uten bio. Profiler uten tekst fremstår for meg som useriøse greier
- I min profil har jeg skrevet hva som er mine største interesser, hva slags humor jeg har (at man klikker på humoren er litt viktig for meg), og hva som betyr mest i livet mitt. Mener ikke det er "svaret" på hva som er en "riktig" bio, men det er informasjon jeg selv ville ha satt pris på i andre profiler.
- Om du har barn, nevn det. Ikke at det går den ene eller andre veien for min del, men syns det er viktig informasjon. Barn er tross alt prio nummer 1 i vedkommendes liv, og sånn skal det være.
- Personlig liker jeg profiler med litt snert i, at vedkommende virker til å ha litt humor i måten han beskriver seg selv på. Ikke bare gulp opp kjedelig oppramsing

Endret av Loonsta
Skrevet
Loonsta skrev (2 timer siden):

- Bilder i forskjellige settinger. Ikke bare pump ut tre selfies du tok i løpet av de siste fem sekundene for å ha noe å laste opp
- IKKE BARN I BILDENE! Har du barn, si det - vi trenger ikke å se det. Ikke bruk barna dine i sjekkeøyemed
- Bilder UTEN solbriller eller raske briller som skjuler øynene dine
- Ikke last opp kun bilder med andre i en stor gruppe, da vet vi jo ikke hvem du er! (overraskende mange profiler gjør dette)
- Spandér noen få minutter på å skrive litt om deg selv. Ikke len deg på at et par gode selfies skal gjøre jobben for deg. Jeg sveiper konsekvent unna profiler uten bio. Profiler uten tekst fremstår for meg som useriøse greier
- I min profil har jeg skrevet hva som er mine største interesser, hva slags humor jeg har (at man klikker på humoren er litt viktig for meg), og hva som betyr mest i livet mitt. Mener ikke det er "svaret" på hva som er en "riktig" bio, men det er informasjon jeg selv ville ha satt pris på i andre profiler.
- Om du har barn, nevn det. Ikke at det går den ene eller andre veien for min del, men syns det er viktig informasjon. Barn er tross alt prio nummer 1 i vedkommendes liv, og sånn skal det være.
- Personlig liker jeg profiler med litt snert i, at vedkommende virker til å ha litt humor i måten han beskriver seg selv på. Ikke bare gulp opp kjedelig oppramsing

Gode tips. Kan føye på ikke ha bilder av deg selv som holder en fisk du har fisket. Så mange har det av en eller annen grunn. 

Fyll ut info, øsnker/ikke barn, ikke flyttbar/flyttbar og alle de andre alternativene som betyr noe. 

Anonymkode: 56e2f...c63

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Gode tips. Kan føye på ikke ha bilder av deg selv som holder en fisk du har fisket. Så mange har det av en eller annen grunn. 

Fyll ut info, øsnker/ikke barn, ikke flyttbar/flyttbar og alle de andre alternativene som betyr noe. 

Ja herregud, hva er det med fiskebilder?? Menns fascinasjon for størrelse? 🤷‍♀️

Skrevet

Det viktigste er ytre mål som høyde, bredde, lengde, størrelse, omkrets etc.

Anonymkode: b73ff...5aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 17.44):

Men hva om ei elsker å fiske? Jeg gjør ikke, men for dem er det kanskje stas å finne seg en mann som har samme hobby som dem, å de kannfiske seg inn i solnedgangen. 

Anonymkode: ce406...af4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...