TB1895 Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 (endret) Altså hva bør man ha med i bioen? Og ikke ta med? Lang tekst, kort tekst? Jeg syns de med en setning er kjip. Kan forsåvidt gjelde alle andre dating apper og. Endret 6. november 2023 av TB1895
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Prøv deg frem med det som er naturlig for deg. Det er ingen vits i å tiltrekke seg folk du uansett ikke passer sammen med. Så om du er en som ikke prater natta lang, ikke prøv å fremstå som det heller. Prøv bare å få frem dine gode trekk i bildene og bio. Anonymkode: ce406...af4 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. november 2023 #3 Skrevet 7. november 2023 Jeg hadde en ganske lang bio. Introduserte meg og beskrev min personlighet og hva jeg var ute etter og så etter i en potensiell partner. Spesifiserte at jeg ikke hadde behov for å gifte meg og var ferdig med barn.
Fjellmannover190 Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 (endret) Gode, naturlige bilder. Ikke kun selfier og bilder i speilet. Jeg liker spesifikke ting, istedet for glad i å reise, skriv "drømmerreisen er til Bali for å snorkle med rokker" Vis noe personlighet, og ikke bare "glad i fjellet, sjøen, reising, god mat, krig og fred og politikk og sånn" "Alle" liker det Still et spørsmål eller gjør noe litt gøy som pirrer. Jeg har to sannheter og en løgn:) M46 Endret 7. november 2023 av Fjellmannover190 3
TB1895 Skrevet 7. november 2023 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2023 " Mann på snart 38 år. Snill og god, omsorgsfull og trofast. Liker å gå turer i fjell og alt annet, men liker best å gå sammen med en annen. Jeg elsker Hardstyle. Og har planer om å dra på festivaler for den musikken i fremtiden. Ikke noe krav om at du liker det, eller at du vil bli med på festivalene. Men selvfølgelig fint om du vil. Jeg er flyttbar. " Det er det jeg har atm. Jeg har nylig funnet ut at når jeg er sammen med en, så føler jeg at jeg ønsker å være trofast og ikke såre den jeg er med på noen måte. Jeg vet hvor drit det er når noen ikke er trofast så. Det med å elske hardstyle skremmer sikkert bort mange dessverre. Men jeg orker ikke mer Abba i bilen min 😂 1
EvigSingel Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 TB1895 skrev (1 minutt siden): " Mann på snart 38 år. Snill og god, omsorgsfull og trofast. Liker å gå turer i fjell og alt annet, men liker best å gå sammen med en annen. Jeg elsker Hardstyle. Og har planer om å dra på festivaler for den musikken i fremtiden. Ikke noe krav om at du liker det, eller at du vil bli med på festivalene. Men selvfølgelig fint om du vil. Jeg er flyttbar. " Det er det jeg har atm. Jeg har nylig funnet ut at når jeg er sammen med en, så føler jeg at jeg ønsker å være trofast og ikke såre den jeg er med på noen måte. Jeg vet hvor drit det er når noen ikke er trofast så. Det med å elske hardstyle skremmer sikkert bort mange dessverre. Men jeg orker ikke mer Abba i bilen min 😂 Jeg ville droppet alt frem til Jeg elsker hardstyle og beholde det og resten. Det andre med at du er snill og god omsorgfull og trofast er i allefall jeg dritt lei av å lese. Det leser jeg som bla bla bla. 😂 2
TB1895 Skrevet 7. november 2023 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2023 (endret) EvigSingel skrev (12 minutter siden): Jeg ville droppet alt frem til Jeg elsker hardstyle og beholde det og resten. Det andre med at du er snill og god omsorgfull og trofast er i allefall jeg dritt lei av å lese. Det leser jeg som bla bla bla. 😂 Hmm. Så dere vil ikke vite hvordan man er som person 😂 Vel bildene mine viser egentlig at jeg er god og sånt. Hva med happen bioen min da? Jeg skrev den nettopp om. "Liker å gå turer i fjell og alt annet, men liker best å gå sammen med en annen. Sover om natten, men står ikke opp tidlig på fridager. Jeg søker etter deg som liker å utforske mens vi er på tur. Du som kan finne på å lage ablegøyer på turen. Jeg liker å vise min kjærlighet for den jeg er med gjennom klemmer, er veldig glad i å gi klem bakfra feks. Og ser etter en som ikke har noe problem med å vise sin kjærlighet for meg også." Ser at jeg kan fikse på den, siden jeg sier noe to ganger. Endret 7. november 2023 av TB1895
EvigSingel Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 TB1895 skrev (3 minutter siden): Hmm. Så dere vil ikke vite hvordan man er som person 😂 Vel bildene mine viser egentlig at jeg er god og sånt. Hva med happen bioen min da? Jeg skrev den nettopp om. "Liker å gå turer i fjell og alt annet, men liker best å gå sammen med en annen. Sover om natten, men står ikke opp tidlig på fridager. Jeg søker etter deg som liker å utforske mens vi er på tur. Du som kan finne på å lage ablegøyer på turen. Jeg liker å vise min kjærlighet for den jeg er med gjennom klemmer, er veldig glad i å gi klem bakfra feks. Og ser etter en som ikke har noe problem med å vise sin kjærlighet for meg også." Ser at jeg kan fikse på den, siden jeg sier noe to ganger. Vi vil ikke vite fra deg hvordan du er som person, men lære deg å kjenne via deg og andre. Hva du måtte mene at du er, er meg likegyldig for jeg kjenner ikke deg og de fleste tillegner seg egenskaper de ikke har på nettet. Jeg ville skrevet: "Jeg søker etter deg som ønsker et morsomt, elskovfylt og kjærlig forhold. Jeg har det bra med meg selv og livet jeg lever, det er bare du som mangler. " 1 2
Gjest Geminisoul_83 Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 Jeg har ikke skrevet at jeg liker mørk hard techno eller at jeg er trader av kryptovaluta ved bullruns 🤣🤣😅 🤯 heller ikke at jeg trener 6 ganger i uken. Massive rødeflagg der. Sørg for gode bilder og få frem deg selv som deg selv. For damer holder det med et bilde der hun sitter med ryggen til. 🤣 og ingen tekst. Livet er rettferdig
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 Vel..jeg kan si hva som ryker til venstre her iallefall. - Flere bilder med akkurat samme ansiktsuttrykk - Bilder med barn (egne eller andres) - «stolt onkel» (bare si at du er glad i barn men ikke har egne) - selfie fra froskeperspektiv pleier ikke være flatterende - «tullete» grimaser Jeg har flere ganger blitt positivt overraska av utseendet til menn irl mtp hvilke bilder de har. Anonymkode: ee7d0...3e2 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #11 Skrevet 7. november 2023 TB1895 skrev (7 timer siden): Hmm. Så dere vil ikke vite hvordan man er som person 😂 Vel bildene mine viser egentlig at jeg er god og sånt. Hva med happen bioen min da? Jeg skrev den nettopp om. "Liker å gå turer i fjell og alt annet, men liker best å gå sammen med en annen. Sover om natten, men står ikke opp tidlig på fridager. Jeg søker etter deg som liker å utforske mens vi er på tur. Du som kan finne på å lage ablegøyer på turen. Jeg liker å vise min kjærlighet for den jeg er med gjennom klemmer, er veldig glad i å gi klem bakfra feks. Og ser etter en som ikke har noe problem med å vise sin kjærlighet for meg også." Ser at jeg kan fikse på den, siden jeg sier noe to ganger. Til det første. Det er en generell beskrivelse som sier null om deg som person. De aller fleste mennesker ser på seg selv slik, og veldig mange menn bruker den beskrivelsen på datingapper. Hva mener du med den andre setningen? Har sett lignende på tinder, der det står «bonus om du er litt rar». Er det en sjarmerende person du/dere mener? En barnslig? («Leken»?) Det nederste ville jeg forkortet til «jeg er en klemmer/jeg liker å klemme». Anonymkode: e5eea...4dc 1
TB1895 Skrevet 7. november 2023 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2023 (endret) Geminisoul_83 skrev (5 timer siden): Jeg har ikke skrevet at jeg liker mørk hard techno eller at jeg er trader av kryptovaluta ved bullruns 🤣🤣😅 🤯 heller ikke at jeg trener 6 ganger i uken. Massive rødeflagg der. Sørg for gode bilder og få frem deg selv som deg selv. For damer holder det med et bilde der hun sitter med ryggen til. 🤣 og ingen tekst. Livet er rettferdig Eh, rødt flagg at man liker en musikksjanger som ikke alle liker?! 😂 Har fått høre mye dumt på dette forumet i bare 1 måned 😂 Jeg liker forresten ikke mørk hard techno. Jeg liker hardstyle, en sjanger som er alt annet enn mørk. Det er en oppløftende og energisk sjanger. Endret 7. november 2023 av TB1895
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 9 hours ago, Fjellmannover190 said: Gode, naturlige bilder. Ikke kun selfier og bilder i speilet. Jeg liker spesifikke ting, istedet for glad i å reise, skriv "drømmerreisen er til Bali for å snorkle med rokker" Vis noe personlighet, og ikke bare "glad i fjellet, sjøen, reising, god mat, krig og fred og politikk og sånn" "Alle" liker det Still et spørsmål eller gjør noe litt gøy som pirrer. Jeg har to sannheter og en løgn:) M46 ALLE har to sannheter og en løgn nå, og det er dritkjedelig. Ellers gode tips. K30 Anonymkode: 9157b...eb4 2 1
Gjest Geminisoul_83 Skrevet 7. november 2023 #14 Skrevet 7. november 2023 (endret) TB1895 skrev (3 timer siden): Eh, rødt flagg at man liker en musikksjanger som ikke alle liker?! 😂 Har fått høre mye dumt på dette forumet i bare 1 måned 😂 Jeg liker forresten ikke mørk hard techno. Jeg liker hardstyle, en sjanger som er alt annet enn mørk. Det er en oppløftende og energisk sjanger. Tro meg jeg vet hva hardstyle er, trener en del til Q-dance top 40 som oppdateres hver måned. Jeg pleier å si at jeg liker alt. Har fått spørsmål, siste konserten du var på.... svarer Slipknot (2020) men så har jeg vært på sikkert 50 klubb eventer etter det. Noen damer mener at folk som hører på elektronisk musikk er rødt flagg PS de beste finner du nok med venner, på fester, på jobb. Eller der du er ofte. Skru på sjarmen, smil litt. Nå snakker jeg kun av egne opplevelser, men jeg har mer draget irl enn på apper, det er mye bedre å få den der wow følelsen på ekte enn av å se et bilde. Endret 7. november 2023 av Geminisoul_83
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #15 Skrevet 7. november 2023 Fyll ut så mye som mulig på det man kan. 9/9 bilder og 10/10 spørsmål osv. teksten burde være mer enn en setning, men ikke bare skriv høyden din og hei… skriv noe som sier noe om deg Anonymkode: 2c1e2...637
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #16 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ALLE har to sannheter og en løgn nå, og det er dritkjedelig. Ellers gode tips. K30 Anonymkode: 9157b...eb4 Hva eksempler på det? Og way? Hilsen ny dater som ikke har peil. Btw høres totalt idiotisk ut Anonymkode: c8783...801
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #17 Skrevet 7. november 2023 TB1895 skrev (11 timer siden): " Mann på snart 38 år. Snill og god, omsorgsfull og trofast. Liker å gå turer i fjell og alt annet, men liker best å gå sammen med en annen. Jeg elsker Hardstyle. Og har planer om å dra på festivaler for den musikken i fremtiden. Ikke noe krav om at du liker det, eller at du vil bli med på festivalene. Men selvfølgelig fint om du vil. Jeg er flyttbar. " Det er det jeg har atm. Jeg har nylig funnet ut at når jeg er sammen med en, så føler jeg at jeg ønsker å være trofast og ikke såre den jeg er med på noen måte. Jeg vet hvor drit det er når noen ikke er trofast så. Det med å elske hardstyle skremmer sikkert bort mange dessverre. Men jeg orker ikke mer Abba i bilen min 😂 Hva har ABBA gjort deg? 🧏♀️ Det skremmer bort meg, exn elsket også aggresiv musikk, bare metal, ble en småsinnt passasjer 😂 Bra du er ærlig, det er sikkert mange kvinner som liker sånnt. Anonymkode: ce406...af4
TB1895 Skrevet 7. november 2023 Forfatter #18 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva har ABBA gjort deg? 🧏♀️ Det skremmer bort meg, exn elsket også aggresiv musikk, bare metal, ble en småsinnt passasjer 😂 Bra du er ærlig, det er sikkert mange kvinner som liker sånnt. Anonymkode: ce406...af4 Hardstyle er nå egentlig ikke noe aggressive musikk, ikke sånn at man blir sint i så fall. Man skal bli hyped up av det. Jeg bare liker ikke Abba. Liker heller ikke country, men har merket at veldig mange damer liker det ugh. Nja var ganske mange jenter på eventet jeg var på i Bergen. Men de var der for festen og ikke for å finne noen. Var muligens en der som ønsker å få kontakt med meg, men jeg var fortsatt opptatt med tanker på exn. Det har vært komplisert. Så jeg tok aldri kontakt med hun på eventet. Om jeg ser henne igjen neste gang DNA er i Bergen så skal jeg ta kontakt.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #19 Skrevet 7. november 2023 TB1895 skrev (2 minutter siden): Hardstyle er nå egentlig ikke noe aggressive musikk, ikke sånn at man blir sint i så fall. Man skal bli hyped up av det. Jeg bare liker ikke Abba. Liker heller ikke country, men har merket at veldig mange damer liker det ugh. Nja var ganske mange jenter på eventet jeg var på i Bergen. Men de var der for festen og ikke for å finne noen. Var muligens en der som ønsker å få kontakt med meg, men jeg var fortsatt opptatt med tanker på exn. Det har vært komplisert. Så jeg tok aldri kontakt med hun på eventet. Om jeg ser henne igjen neste gang DNA er i Bergen så skal jeg ta kontakt. Søkte det opp for å høre, jo det er det for noen som liker så rolig musikk som det jeg gjør 😅 aggresiv betyr bare rask påtrengende lyd, som du beskriver som noe som skal hype opp, men jeg responderer med sinne på 😂 Du har lov å ikke like Abba og country bare tuller med deg, smak og behag Synd med exn din og håper du møter denne jenta igjen, eller noen andre 😊 Anonymkode: ce406...af4
TB1895 Skrevet 7. november 2023 Forfatter #20 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Søkte det opp for å høre, jo det er det for noen som liker så rolig musikk som det jeg gjør 😅 aggresiv betyr bare rask påtrengende lyd, som du beskriver som noe som skal hype opp, men jeg responderer med sinne på 😂 Du har lov å ikke like Abba og country bare tuller med deg, smak og behag Synd med exn din og håper du møter denne jenta igjen, eller noen andre 😊 Anonymkode: ce406...af4 Blir nok en annen. Var nok ikke våres tid enda i så fall, hun jeg nettopp var med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå