AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Var så fornøyd med at jeg endelig fikk kjøpt Elfa kurver og vegghengt stativ. Kvalitet.. Dessverre faller kurvene ned hele tiden, det er til å bli sprø av. Jeg har selvfølgelig sjekket at de er i sporet. Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: 78bc9...892
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Har hatt våre i mer enn 30 år, komplettert noe. Aldri hatt dette problemet. Legg kurvene opp ned på flatt bord/golv og sjekke at de ikke er bøyd. Hvis de er bøyd blir bredden for smal og de faller ut. Anonymkode: 127a1...8fc
sisini Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 (endret) Har dere sjekket at knekten er skikkelig festet i veggskinnen? Vi hadde samme problem til vi festet de ordentlig (et lite knepp av lyd lages når den sitter godt). Da skal det ikke være skranglete lengre. Endret 6. november 2023 av sisini 2
newman01 Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Har du montert de riktig vei? Og satt dem skikkelig inn i sporet så de klikker på plass? Skal jo være umulig at de faller ned slik de er designet 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Ja, faller ned hele tiden. Jeg har gulvstående stativer med trådkurver, da. Ville mye heller hatt IKEA Pax. Anonymkode: 32d35...8d4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 Våre faller også ned. Anonymkode: 4850d...46e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var så fornøyd med at jeg endelig fikk kjøpt Elfa kurver og vegghengt stativ. Kvalitet.. Dessverre faller kurvene ned hele tiden, det er til å bli sprø av. Jeg har selvfølgelig sjekket at de er i sporet. Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: 78bc9...892 Det høres veldig rart ut. Som andre sier skal det omtrent ikke være mulig, om de er montert riktig. Har du mulighet til å ta noen bilder? Gjerne nærbilder av alle sammenføyninger - der knektene festes i veggskinnen, der kurvene festes i knektene etc. Anonymkode: 125c6...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 De kan falle ned om de ikke er riktig montert. Riktig montering = de kan ikke falle ned. Hvordan har dere montert dem? Anonymkode: d6d85...8c5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 TS: Takk for svar! Jeg har brukt mye tid på at dette skal være riktig men får sjekke enda en gang.. Kommer tilbake 🙂 Anonymkode: 78bc9...892
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #10 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 17.36): TS: Takk for svar! Jeg har brukt mye tid på at dette skal være riktig men får sjekke enda en gang.. Kommer tilbake 🙂 Anonymkode: 78bc9...892 Vi har også gulvstående stativ med elfa-kurver, de passer akkurat inn i et stort pax-skap. Veldig solid og de har aldri ramlet ned. Men de er nok 10-15 år gamle, minst. Jeg monterte dem selv, skjønner ikke at det skal gå an å montere dem feil? Anonymkode: 96579...a9c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #11 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har også gulvstående stativ med elfa-kurver, de passer akkurat inn i et stort pax-skap. Veldig solid og de har aldri ramlet ned. Men de er nok 10-15 år gamle, minst. Jeg monterte dem selv, skjønner ikke at det skal gå an å montere dem feil? Anonymkode: 96579...a9c Hvis det er gulvstativ med kurver er det nok umulig å montere feil. Dersom det er det gulvstående klikk-inn-systemet eller det som henger på veggen er det mulig å montere feil dersom de ikke klikker helt på plass. På skuffene må man ta litt i for å klikke på plass den faste delen. Samt ikke montere den opp ned. Anonymkode: d6d85...8c5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #12 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvis det er gulvstativ med kurver er det nok umulig å montere feil. Dersom det er det gulvstående klikk-inn-systemet eller det som henger på veggen er det mulig å montere feil dersom de ikke klikker helt på plass. På skuffene må man ta litt i for å klikke på plass den faste delen. Samt ikke montere den opp ned. Anonymkode: d6d85...8c5 aha, ok, tusen takk for info! Anonymkode: 96579...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå